on ollut niin hiljaista täällä palstalla pitkään että keksitääs nyt tämmönen..
eli mikä/mitkä on led zeppelinin paras biisi?
oma mielipide. (tämän hetkinen, lempibiisit vaihtuvat melko tiuhaan tahtiin)
1.stairway to heaven
2.the rainsong
3.over the hills and far away
4.how many more times
5.the rover
oikeastaan thän voisi luetella kaikki..
paras biisi?
5
994
Vastaukset
- tykkään Zepen
rokkipläjäyksistä enemmän kuin hitaammista ja siksi kolmen kärki on: Rock´N´Roll, Moby Dick ja Livin´Lovin´Maid
- kysellään jotain muuta
Tällainen ihan samanlainen kysely on jo tossa pari viestiketjua alaspäin. Kysellään mielummin jotain uutta, vaikkapa "Jos IV -lätyltä pitäisi tiputtaa yksi biisi pois, niin minkä uskaltaisit poistaa tältä mestariteokselta?"
- aloittaja
oikeassa olet, aika turha kysely oli. mutta vastataan nyt tuohon. four sticks joutaa hemmettiin.
(outo biisi ei ole oikeen auennut minulle) - kusee!
aloittaja kirjoitti:
oikeassa olet, aika turha kysely oli. mutta vastataan nyt tuohon. four sticks joutaa hemmettiin.
(outo biisi ei ole oikeen auennut minulle)Black Dog joutaa pois. Olkoon vaan klassikko muiden mielestä, muhun biisi ei iske.
- zepukkazepukka
1. No Quarter
2. Kashmir
3. The Rover
4. Achille's Last Stand
5. When The Levee Breaks
Vaikeaa valita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774