Vaaat ovat mielisteleviä keikisteleviä sieluttomia röyhkeitä omanedun tavoittelijoita.
Vaaat keikistelevät
Vaaan läheinen
3
1166
Vastaukset
- on todella
"pottuuntunut" läheiseensä.....Ja kaikki jotka ovat syntyneet vaaán merkkiin, saavat saman kohtelun ja arvostelun sinulta?! Ihme filosofiaa..!
- mutta......
eipä anneta häirikön/kateen pas... häiritä ihanaa elämäämme, sillä mehän osataan myös elää kaiken muun hyvän ohella.
- kupit tasan
Tunnustan kiivenneeni reittä pitkin. Ja jos siinä samalla on palkkakin noussut, niin hyvä hyvä. Minulle ei keikistely, ei sieluttomuus eikä omanedun tavoittelu ole koskaan ollut ongelma, koska siinä ei ole mitään ongelmaa. Näin se vain on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712