Kas, olinko ensimmäinen tälle aamulle? Pitkäksi meni tämä päivä, tai siis eilinen, kun nyt vasta olen nukkumaan laittelemassa. Raittiisti meni ja niin saa luvan mennä tämäkin päivä. Nyt unta palloon ja aamulla reippaana nauttimaan kesästä.
tiistai 17.6.2008
6
329
Vastaukset
rattiina.
- Spriten voimalla
että parempi se on mennä rattiin raittiina :)
pinovihreet on kivoja. - saniliina
frans-herman kirjoitti:
RAITTIINA!
Joo, yöllä. Ja nyt vielä päivälläkin.
Aamu on mennyt hienosti. No, viinaa ei todellakaan ole edes tehnyt mieli. Mutta hienosti myös siinä suhteessa että olo on aivan mahtava verrattuna siihen mitä se on pitkät ajat ollut.
Jospa vain pysyisin siitä erossa kun en kerran osaa ottaa vain v'h'n ja jä'ttää, loput toisille.
- Spriten voimalla
raitis päivä tiedossa, mutta jokin flunssa iskenyt, että siinä mielessä ihan tukossa.
Töihin se nyt kuitenkin on riennettävä :)- Kukkakeiju
Raitis aamu.Lämmin on ja aurinko jo paistaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929