Hei tarvitsetko koirallesi luotettavan 14v tytön huolehtivan koirastasi/koiristasi olen innokas ja rakastan koiria minulla on paljon kokemusta koirista sillä ensimmäinen hoitokoirani tuli jo hoitoon kun olin 7v tämä voi olla joko päiväksi tunneiksi tai jopa viikoiksi voit jättää koiran meille ja itse lähteä lomalle tai jonnekkin muualle
jos haluat kysyä lisää tai jotain muuta lähetä sähköpostiini viesti
brune.94@hotmail.com
asun turussa
sovitaan pakasta sitten myöhemmin..
Koiranhoitaja
epuuu
1
442
Vastaukset
- Näin huomauttaakseni..
Kannattaisi nähdä vaivaa ilmoituksen tekemiseen.
Ei näyttäisi noin hätäiseltä.
Pisteet, isot alkukirjaimet yms.
Ja oletkos nyt vanhemmiltasi kysynyt luvan, saako hoitokoira tulla esim. kahdeksi viikoksi hoitoon?
Ilmoituksesta saa muutenkin käsityksen, että tuo palkka on se kaikista tärkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709