Tarvitsisin teidän apuanne!
Koin parisuhteessa itselleni valtavan pettymyksen jokin aika sitten, pettymystä voi verrata jätetyksi tai petetyksi tulemisen tunteeseen. Aihe josta petyin oli itselleni äärimmäisen tärkeä asia.
En osannut käsitellä pettymystä kunnolla ja siinä ahdistuksessa otin yliannostuksen lääkkeitä. Tarkoituksenani ei ollut riistää henkeä itseltäni vaan, niin lapselliselta kuin se kuulostaakin, "kostaa" puolisolle ja lievittää omaa ahdistusta.
Jouduin pariksi päiväksi sairaalaan ja nyt morkkikset ovat aivan kamalat. Koen niin valtavaa häpeää etten kestä olla.
Onneksi käyn jatkuvasti terapiassa jossa pystyn käsitellä näitä asioita, mutta kaipaan kohtalotovereiden neuvoja. Miten olette selvinneet häpestä ja muista tunteista tällaisessa tilanteessa?
Ja te joiden läheinen on joskus "leikkinyt" näin törkeästi vakavalla asialla? Miten olette suhtautuneet aiheeseen ja mitä olette kokeneet häntä kohtaan?
Kokemuksia
4
267
Vastaukset
- ajatella,
että uusia tulee niin kuin busseja. Ei voi olla niin vakavaa. Ja sitä paitsi yksin on kaikkein parasta.
- eihän
aloittaja kai puhunut mitään välirikosta, vaan yliannostuksen aiheuttamasta morkkiksesta. Tai näin ymmärsin.
- Ei terapioita lain?????
Minä yrittänyt riistää henkeäni 3x ollut teholla! Nyt tuli diagnoosi unettomuutta kun tutkittiin ., että 2 suuntanen mielialahäiriö!!!! Ja minkäänlaista terapiaa en ole ikuna saanu????? Olen muka niin hyväkuntoinen sanoo lekurit :D just joo!!!!!!3x itsaria ja HYVÄ KUNTOINEN!!! näin suomessa. Nytki vaa ton uniasian takii kriisipolilla ja koht meinaa heittää mut työterv huoltoon ku oon ni HYVÄ KUNTONEN!!!!!!!!!! ei minkäälaista terapiaa mulla ja juur diagnoosi annettii et silleee...pitäskö munki VAATIA TERAPIAA????? Itse hoitoalalla ja ain tottunu et pärjään vaivoineni ja pois duunista ei voi olla ym..shittii. Ny alkaa loma viikon päästä ja aattelin hakee saikkee ens viikoks ku huimaa ym paskaa..... jaksamisia sinulle :)
Sinun pitä puhua terapeutin kanssa ongelmasta eikä tänne. Pakenet ongelmaasi, teet itsellesi karhunpalveluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816