Sanokaapas miehet sellainen asia, että millä perusteella haette naista tanssimaan, kun lavalla on paljon eri kokoisia,näköisiä,hemaisevia,seksikkäitä,nuorekkaita,vaaleita ,tummia.Mihin katsotte ensin naista,kun haette?Moni kauniskin nainen jää tanssittamatta,kun heitä ei hae kukaan,ihmettelen sitä.Pitääkö naisen olla pukeutunut naisellisesti, vai iskeekö teihin paremmin jätkämäinen look?Kertokaa,,
Olen myös itse joskus joutunut kokemaan sen että vierestä hakevat, mutteivat mua.Olen vaalee,lyhythiuksinen,ihan katseenkestävä nainen. Missä mättää?Vai,eivätkö miehet uskalla hakea kaunista naista.Minä ainakin haluan tanssia paljon,silloin kun olen lavalla tms paikassa,jossa voi tanssia.Mun täytyy useimmiten itse käydä hakemassa,ennenkuin rohkenevat hakea jatkossa minua.Kertokaa minulle tyhjentävä vastaus.
Tanssivat miehet,,,
44
7310
Vastaukset
- Tässä säikeessä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000035924512
Kun vielä omalla käytökselläsi (haet useita eri miehiä naistenhauilla) teet selväksi, että tulet mielelläsi haetuksi, niin siinä ne eväät tanssimaan pääsystä ovat koossa.
Vaatetuksesta oma mielipiteeni on, että sellainen asu, jossa on miellyttävä tanssia. Ei mielellään ali- eikä ylipukeutumista. Ylipukeutuminen tarkoittaa esim. liian juhlavaa ko. tilaisuuteen. ...ei varmasti pysty kattavaa vastausta tuollaiseen kysymykseen antamaan (muuten kuin ehkä juuri ja juuri omalta kohdaltaan joten kuten).
Sadan miehen erilaisista vastauksista taas taitaa olla melko vaikeaa saada tiivistetyksi mitään ydintä asiasta.
Riippuu niin kovin monesta erilaisesta seikasta se hakujen kohdistuminen ja vielä lähes jokaisen kohdalla ne perusteet ja motiivit ovat erilaiset (samallakin miehellä jopa saman illan aikana vaihdellen).
Useimmat paljon tanssiin panostaneet asettavat (useimmiten) etusijalle tanssillisuuden, joka joissakin tapauksissa näkyy päällekin, mutta useimmiten kuitenkin tietoisuus siitä perustuu kokemukseen. Tuttuja haetaan, niitä joiden kanssa tanssi (useinkin jokin tietty tanssilaji tai peräti tietty kappale) sujuu parhaiten.
Eri naisia yleensä haetaan vaikkapa "Kissanaiselle" kuin esimerkiksi "Jump jivelle".
Tottahan ulkoisetkin seikat (siis muutkin kuin ne tanssillisuuteen viittaavat) merkitsevät hakua harkitessa.
Omalta kohdaltani kaikki jo hyvinkin tietävätkin nuo: hoikka ja kevyesti liikkuva, mutta ennen kaikkea kevyesti ja ennakoimatta seuraava on ihannehaettava.
Joillekin kappaleille taas on mukava hakea sellaista vanhaa tuttua, jonka kanssa on paljon yhteistä ja yhteisiä tanssikilometrejäkin takana satoja. Voi siinä iisisti askeltaen jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä tai sitten vain tunnelmoida päät vastakkain ja hitaasti keinuen.
Vähemmän tanssiin mutta enemmän seuranhankintaan panostava taas hakee eri kriteerein: kaunista, jos oma olemus ja itsetunto siihen riittävät, kuten seksikästäkin (seksikäs voi olla olematta kaunis).
Iloista haetaan tietysti mielellään (huumorintaju muutenkin on ehdottoman tärkeä seikka tanssiharrastuksessa).
Kaikkea noiden kahden ääripään (tanssitaidon ja petikaverin) väliltä motiiveista löytyy.
Oikeaa vastausta kysymykseesi ei siis ole.- vertaisiaan
Hakee samantasoista. Kun ei ole mikään Travolta, Cruise tai Juanes ulkonäöltään, niin sitä arkailee hakea itseään kauniimpia naisia tanssimaan. Niin se vain on. En tiedä missä kauniit ne hyvännäköiset miehet luuraa, kun niitä ei näy tanssilavoilla. Tietysti jos omaa erittäin vahvan itsetunnon voi hakea kaunistakin naista tanssimaan.
Ei minulla mitään varsinaisesti ole kauniita (ja nuorempia)viehättävästi pukeutuneita naisia vastaan. Vaikka ei olisi todellakaan tarkoitus tehdä vaikutusta tai iskeä kaunista naista vaan pelkästään tanssia hänen kanssaan, sitä kuitenkin arkailee ajatellen että säälistähän se lähtee lattialle tai kun muut eivät hae.
Voihan olla niinkin että jotkut miehet ajattelevat että nainen varmempi nakkki jos ei ole aivan huippukaunis.
Yhdeksi ja ei aivan vähäpätöisimmäksi syyksi nousee "se jokin". Sitä jotakin vaan toisilla on kun toisilla ei ole. Eikä se ole aina kauneudesta, viehättävyydestä tai pukeutumisesta kiinni. Vaikka hyvinä apuina nekin ovat. Onneksi "se jokin" merkitsee useimmille miehille eri asioita. Niin että joka lähtöön ja joka naiselle löytyy.
Sitten vielä yksi asia. Kuinka saat viestittyäsi kohteelle (mahdolliselle tanssittajalle) halukkuutesi päästä tanssimaan juuri hänen kanssaan. Se joka hallitsee sanattoman viestinnän eli ele- ja vartalonkielen on vahvoilla. "Silmäpeliä" siis kehiin. Tietysti vastaanottavalla puolellakin täytyy olla sama taito ymmärtääkseen mitä lähettävä osapuoli viestittää. Sekä myönteisessä että kielteisessä mielessä.
Viattomaksi tarkoitetussa flirtissä piilee kuitenkin omat vaaransa tulla väärinymmärretyksi. Kun nainen viestittää vain haluansa päästä pelkästään tanssimaan saattaa mies ymmärtää sen tarkoittavan jotain muutakin. Onneksi useimmat meistä miehistä ymmärtävät pelin hengen ja osaavat ottaa sen hymyssä suin. Ja jos eivät, niin hurtilla huumorilla kiusallisista tilanteistakin selviää.
Ps Niin onhan se tanssitaitokin yksi hakukriteeri. - ollut tanssimassa?
Käyppä muutama viikko viisi kertaa viikossa tanssimassa. Lähes kaikki lähipaikkojen tanssiharrastajamiehet oppivat tuntemaan sinut ja opit tanssimaan heidän erikoistenkin vientitapojen mukaisesti.
Uusia kesätanssijoita tulee joka vuosi tuhansia. Vain pieni murto-osa näistä tulee tanssimaan. Tanssivat miehet hakevat niitä naisia, joiden he näkevät tanssivan tanssitaitoisiksi tietämiensä tanssimiesten kanssa. Vältä viimeiseen asti joutumasta tanssimaan paikallisten keskustelutaistoisten tansitaidottomien hauskojen papparaisten kanssa. Maine menee kerrasta.- taitajat
Taidettin tarkoittaa noita tanssikerhojen taitajia. Heilä on monesti musta-valkeat (puna-mustat yms) tnssikengät ja kerhon paita päällä.
He hakeevat maksimaalista tanssinautintoa ja heille kelpaa VAIN parhaat ja osaavat tanssinaiset.
On siellä lavalla osaavia ja tanssitaitoisia miehiä muitakin.
He hakeevat osaavia ja tanssitaitoisia naisia.
Jos välillä tanssit "papparaisen" kanssa, ei haittaa. Etiketin mukainen tanssitoiminta kun hyväksyy myös heikompitasoisten kanssa tanssimisen.
- parkettien partaveisi 3
Ensin silmäys haettaviin naisiin. Mummat, tukevat, tympääntyneen näköiset, talon emännät, jos miehen seurassa. Nämä ovat, kuin väärää rahaa. Liian nuori, ja haluttava nainen, ei uskalla hakea muun yleisön paineen takia. Viehättävä, kevyt,sopivan pituinen, sopivan ikäinen, jotain mielyttäävää olemuksessa. Monesti lavaa kierrellessä näkee naisen, joka kiinnostasisi kovasti, mutta, jota ei löydä hakutilanteessa, ( mummojen takana ). Vältän, myös naista, joka on amattimaisen näköinen. Pukenut jalkaansa, jotkut ammattitanssikengät. Haen illan aikana noin 20 eri naista. Mutta, jos oikein hyvä seuraaja löytyy, niin muut jääköön.
- aivan tasan näin
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut.
Näin minäkin toimin.
"Viehättävä, kevyt,sopivan pituinen, sopivan ikäinen, jotain mielyttäävää olemuksessa. "
- Savannin lait
Viisitoista vuotta tanssilavoja tahkonneena heitän oman kommenttini tähän soppaan.
Ensimmäisenä rivistä haetaan 16-26 vuotiaat naiset, sitten 27-35 vuotiaat naiset sitten 36-43 vuotiaat naiset. Viimeisenä rivistä haetaan, jos haetaan naiset 44 , siis vaihdevuodet jo ohittaneet naiset. Tämä em. ryhmittely perustuu siihen että naiset ovat hedelmällisimmillään 16 - 26 vuoden iässä. Siis tärkein hakukriteeri miehillä on naisen mahdollisuus tuottaa jälkeläisiä.
Pavilla hedelmälliset naaraat ovat akvaarion puolella ja hedelmättömät salin puolella. Monissa muissakin paikoissa miesten valintaprosessia on helpotettu ko. järjestelyin.
Seuraavaksi tärkein kriteeri miehillä hakiessa on ns. waist/hip ratio. Tämä waist hip/hip ratio on erittäin tärkeä indikaattori naisen hedelmällisyydestä. Aivan kuten savannilla 20 000 vuotta sitten ei uroksia kiinnostanut nainen jolla on korkea waist/hip ratio, koska tälläinen naaras oli jo toisen toimesta laitettu raskaaksi tai jo synnyttänyt, jolloin jo vyötärö oli hieman turvonnut. Katsoppa jokin kerta kuinka em. kustakin ikäryhmästä nämä alhaisimman waist/hip ration naaraat viedään ensimmäisenä rivistä. Naaraalla, jolla voi olla leveäkin takamus, mutta hoikka vyötärö verrattuna takamukseen menee kaupaksi kuin kuumille kiville. 40-50 vuotias tanssijatar kelpaa jopa 20-30 urostanssijoille jos vain vyötärö on hoikka, siis tavallaan tanssimiehen silmä valehtelee ja uskottelee että tälläinen naaras on vielä erittäin hedelmällinen.
Tärkeänä hakukriteerinä on myös kasvojen ihon heleys ja kiinteys. Myös vartalon kiinteys kiinnostaa miehiä. Usein paljon tanssivilla naisilla kroppa on timmissä kunnossa. Pitkä hulmuava tukka varmasti kiinnostaa miehiä enemmäin kuin lyhyeksi ajettu tukka.
Sitten on tanssitaito. Jos olen rehellinen vanhemmalla naisella tanssitaidon täytyy olla todella hyvän, jotta iän tuoma kulahtaminen jotenkin saataisiin kompensoitua. Poikkeuksiakin tokin esiintyy mutta ei montaa.
Maine: jos siinä maineessa tanssimiesten keskuudessa että sinulta saa ja helpolla, toki se helpottaa tanssiinpääsyäsi. Toki toiset hieman valkkaavat tyypit saattavat vältellä sinua.
Pukeutuminen: naisellisuus tärkeintä. Avoin toppi vaikka rinnat olisivatkin kokoa a. Vyötöröä hoikistava vyö, lantion liikkumista korostava jokin pikku rimpsutin, lyhyehkö hame ja korkokengät. Mitä korkeammat korot sitä enemmän pebasi heiluu tanssiessa ja sitä enemmän se miehen silmää miellyttää.
Käytös: hymy hymy ja hymy. Ei pakkeja. Juttusi flirttailevia ehkä epämääräisiä lupauksia miehille tyyliin: "seksiä tiedosa kenties kenties pojuseni" toki auttavat sinua tanssiinpääsyssä.
Tulikohan siinä ny kaikki.- Niinhän sitä luulis
Enpä viitsi tähän tarkempia kuvauksia itsestäni laittaa, MUTTA koska olen 54v. kylläkin treenettu ja hoikka, en silti usko, että se on koko totuus siihen, että olen ensimmäisten joukossa, usein jopa ensimmäinen, jota haetaan. Hakijat ovat kaikista ikäryhmistä. Kun tajusin, että paremmat tanssijat hakevat tietystä kohtaa riviä asetuin sinne. Tottakai nautin eniten hyvien tanssijoiden kanssa tanssimisesta, mutta en kuitenkaan KOSKAAN anna pakkeja miehelle, joka on selvä ja käyttäytyy asiallisesti. Se on mielestäni yksi niistä syistä, jolla, joko karkoitetaan, tai "hankitaan" lisää tanssittajia. Kyllä kauniitakin haetaan, mutta tosi on, että se, mitä tunnet pääsi sisällä näkyy ulospäin. Tarkoittaa sitä, että jos sinulla on hauskaa, nautit, ja haluat tulla tanssitettavaksi. Tanssiessasi katso silmiin (lattarit), anna itsellesi lupa flirttailla, anna miehen tuntea, että juuri HÄN on jotain erityistä. Kehu, esim. tanssin lopuksi jotain, missä hän erityiseti onnistui(mikäli haluat hänen hakevan uudelleen).
- Tanssiva sinkkumies
Tyhjentävää vastausta ei tähän ole olemassa, koska jokaisella miehellä on omat hakuperusteensa. Minulla kriteerit vaihtuvat tanssilajin mukaan. Joitakin tansseja haluan tanssia ehdottomasti tietyllä tavalla ja silloin valikoin sellaisen naisen, jonka tiedän (tai ainakin oletan) osaavan kyseistä lajia. Jos olen vieraassa paikassa, enkä tunne ketään, niin seurailen tanssilattian menoa ja poimin joukosta muutaman haettavan. Jos pitää päästä heti tanssimaan ilman tarkkailua, niin katsastan ensimmäisenä naisten kengät. Niistä voi jo päätellä jotakin. Naisen ulkonäöllä ei ole minulle juuri mitään väliä, kunhan tanssiminen sujuu. Tietysti haen mieluummin hymyilevää ja tanssihaluisen näköistä kuin jotain mököttävää äkäpussia. Niille minulle vähemmän tärkeille tansseille saatan hakea ihan ketä tahansa. Varmin tapa välttyä minun hauilta on kantaa tanssiessa käsilaukkua.
- silmillä haetaan
Jos poltat, moni pudottaa jo sen vuoksi (tupakan haju).
Erilaiset laukut olkapäillä kielivät, ettet ole tullut tanssin vuoksi, samoin jalkineet, esimerkiksi saappaat.
Miehetkin seuraavat, kuka osaa tanssia. On kurjaa ja turhauttavaa huomata vasta lattialla, ettei daami osaakaan tanssia.
Myös liiallinen seksikkyys ja näyttävä pukeutuminen saattaa olla miinusta. Miehetkään eivät halua tulla luokitelluksi "iskijöiksi". Lavoille mennään kuitenkin etupäässä tanssimaan.
Itse olen melko ehdoton alkoholin suhteen. Jos huomaan naisen tuoksuvan alkoholille, en todennäköisesti hae toista kertaa. Juon toki itsekin, mutten koskaan tanssi-iltoina. Tanssia ja alkoholia ei voi sekoittaa.Hei!
Hyviä mielipiteitä!
Jotenkin olen ottanut sen filosofian, että kerran saa aina kysyä... jos tulee rukkaset, niin sittenpähän tulee. Toista kertaa ei kannata mennä pyytelemään, vaivoiksi asti ei saa olla.
Tämä ohjenuora pätee hyvin muuallakin kuin tanssisalissa...
Käytännössä menen hakemaan alkuillasta kurssikavereita ihan järjestään. Tämä jo kohteliaisuussyistä! Ja kaverin tanssitaidostakin on jo aikaisempaa kokemusta.
Sitten rupean hakemaan melko umpimähkään. Jos askel sujuu, niin haen sitten uudestaan, jos taasen toisella ei ole tanssitaitoa tai hän osoittaa jotenkin, ettei tää nyt olekaan kovin kivaa, niin se jää sitten siihen. Uutta hakua on turha mennä tekemään enää samalle, joku toinen saa sen tehdä puolestani.
Ja tämä on varmaan aika tärkeä juttu. Kaikkia haetaan sen eka kerran, mutta ratkaisevaa jatkon kannalta onkin se, haetaanko enää uudestaan.
Naistentunnilla on sitten asetuttava itse alttiiksi ihan reilusti oman tanssitaidon sallimissa rajoissa eikä pötkittävä pakosalle.- mittaaja
En ole lavoilla suorittamassa tanssia, joten en aseta tanssitettaville taitovaatimuksiakaan. Silloin kuitenkin tulee petetyksi tulemisen fiilis jos suoritan haun kysymällä, tanssiiko haettu jotakin tiettyä lajia, ja vasta lattialla selviää, että edes alkeet eivät ole siitä lajista hallussa.
Minun puolesta naiset saavat juoda miehet mukaviksi ja itsensä rennoiksi ja halukkaiksi poikkeuksellisiin tanssiotteisiin ja vartalonkäyttöön. Sitä en kuitenkaan voi hyväksyä että viejä joutuisi tukemaan tasapainon säilyttämisessä.
Ilman syytä hakualueelta hausta kieltäytyvää en hae. Sellaisesta haettavasta tulee fiilis, että mikään ei ole riittävän hyvää. Ennen hakusaartoa pyrin jotenkin selvittämään, oliko hakija esim. käyttäytynyt sopimattomasti tai jättänyt huomioimatta haettavan viestityksen hakukiintiön täyttymisestä. - Humppaava sälli
"Tanssia ja alkoholia ei voi sekoittaa."
Aivan varmasti voi, kunhan osaa juoda kohtuudella. Itse juon aina tansseissa 1-4 annosta. - onnistuu
Nämä auttavat ja haku käy:
1.On uskovainen (kristinusko, vapaat suunnat tms)
2.On raitis
3.On hellä
4.On herkkyyttä
5.Ottaa miehen huomioon
6.Panostaa enemmän mieheensä ja suhteeseen kuin harrastuksiinsa ja frendeihin
7.On huolehtivainen
8.On syvällinen
9.Osaa keskustella
10.On hoikka
11.Hyvän näköinen
12.Pukeutuu siististi
13.On sinut itsensä kanssa
14.On blondi ja puhuu vähän
15.On sellainen, jolle voi kertoa kaikesta
16.On musikaalinen
17.On rauhallinen
18.On tasapainoinen
19.Omaa yllätyksellisyyttä
20.Tykkää lapsista ja haluaa niitä tulevaisuudessa
21.On terve
22.Tulee toimeen taloudellisesti
23.Pitää kotitöistä
24.On jokin koulutus
25.On urheilullinen
26.On avulias
27.Osaa tanssia
28.On fiksu
29.Terveelliset elämäntavat
30.Ei tupakoi
31.On kiinnostunut ihmisistä
32.Osaa jutella ihmisten kanssa, mutta ei ole liian sosiaalinen
33.Ei pakita ja tanssii vain oman miehensä kanssa
- hakukriteereistäni
tärkein on pukeutuminen tyylikkääseen hameeseen. Valitettavasti vain hyvin pukeutuneita naisia on lavoilla vuosi vuodelta vähemmän. Kun ennen naiset panivat tanssimaan lähtiessä paremmat vaatteet päällensä, niin nykyään näyttää siltä että valitettavan moni nainen vaihtaa kerrassaan kauheisiin urheiluvarusteisiin. Nämä himotanssijat samoin kuin farkkuja käyttävät naiset jätän hakematta, vaikka tanssitaito olisi miten hyvä tahansa. Tietenkään en naistenhaulla ikinä kieltäydy tanssista, vaikka hakijan pukeutuminen olisi mielestäni miten mautonta tahansa.
Hauskannäköisyys on tietenkin positiivistä, vaikka kovin pieniä naisia en mielelläni hae. Sellaisen 10-15 cm itseäni lyhyemmmän (ts. 165-170 senttisen) naisen kanssa on mukavinta tanssia perinteisessä pariotteessa. Käsilaukkukaan ei tällöin haittaa ollenkaan.
Kovin paljon itseäni nuorempia naisia en kyllä hae, ellei asianomainen hae ensiksi.- lavakulttuuri
Kiitoksia kovasti vinkeistä,noissa onkin paljon asiaa.Aion siis pukeutua siistiin kellohelmaiseen hameeseen, nättiin toppiin, käsilaukkua en ota.Sopivalla korolla olevat kengät,,sopivasti meikkiä,iloinen ilme kasvoille,kun olen tällainen aito blondi.Mulla on kyllä lyhyet hiukset, enkä aio koskaan kasvattaa enää niitä pitkäksi edes miesten tähden.Mutta joko kuulostaisi noilla eväillä olevan ehkä vientiä,jos vielä osaisin kutsuvasti,sopivasti katseella viestittää,että haluan tanssia.Tanssiminen on niin mukavaa!!!Mukavaa kesänjatkoa kaikille ihanille ihmisille!!Toivoopi lomalainen Malmilta!!!
- Drago`
lavakulttuuri kirjoitti:
Kiitoksia kovasti vinkeistä,noissa onkin paljon asiaa.Aion siis pukeutua siistiin kellohelmaiseen hameeseen, nättiin toppiin, käsilaukkua en ota.Sopivalla korolla olevat kengät,,sopivasti meikkiä,iloinen ilme kasvoille,kun olen tällainen aito blondi.Mulla on kyllä lyhyet hiukset, enkä aio koskaan kasvattaa enää niitä pitkäksi edes miesten tähden.Mutta joko kuulostaisi noilla eväillä olevan ehkä vientiä,jos vielä osaisin kutsuvasti,sopivasti katseella viestittää,että haluan tanssia.Tanssiminen on niin mukavaa!!!Mukavaa kesänjatkoa kaikille ihanille ihmisille!!Toivoopi lomalainen Malmilta!!!
Jätä ne korkkarit kotiin. Moni mies ei hae korkokenkäistä naista korkojen vuoksi. Ne ovat vaaralliset sekä itsellesi, että koko ympäristöllesi.
Juhannustansseissa taas tuli nähtyä kun keraan kesässä tanssivat saapuivat sankoin joukoin korkokenkineen lavalle. En muista koska viimeksi olisin niin monta kipeää polkaisua korkokengästä saanut jaloilleni. Sääriinkin kolahteli ja jonkun korko repi akillesjänteen päältä nahat pois.
Jalkapöydät sinisenä mustelmista ja ruhjeista tanssien jälkeen ei oikein ole käsitykseni hauskuudesta. Tee siis plavelu ja unohda "kaadonkipeiden" äijien kommentit korkkareista. Kyllä se peffa keikkuu nätisti ihan ilman noita pahuksen ympäristöterroristikenkiä. - Parkettien partaveitsi
lavakulttuuri kirjoitti:
Minä en moiti lyhyitä hiuksia, jos ne sopivat naisen tyyliin. Hakutilanteessa avonaiset kengät, joista kauniit varpaat paljastuvat. Se on kyllä houkuttelevan näköistä. Mutta tanssilattialla se häiritsee. Pitää tanssia vähän varovaisemmin, etteivät nämä kalleudet tärveltyisi. Tanssi vie kielen mennessään. Jos laitat nätin käsilaukun, niin sen pitäisi saada heitää pään yli, jotta se pysyisi tiukasti paikallaan. Pitäänän naisella olla, jokin kalukukkaro.
Parkettien partaveitsi kirjoitti:
Minä en moiti lyhyitä hiuksia, jos ne sopivat naisen tyyliin. Hakutilanteessa avonaiset kengät, joista kauniit varpaat paljastuvat. Se on kyllä houkuttelevan näköistä. Mutta tanssilattialla se häiritsee. Pitää tanssia vähän varovaisemmin, etteivät nämä kalleudet tärveltyisi. Tanssi vie kielen mennessään. Jos laitat nätin käsilaukun, niin sen pitäisi saada heitää pään yli, jotta se pysyisi tiukasti paikallaan. Pitäänän naisella olla, jokin kalukukkaro.
Melko varma merkki daamin tanssillisuudesta on sen varsinaisen käsilaukun puuttuminen (olkalaukku on melkein yhtä ikävä myös hihna rinnan poikki vietynäkin).
Ranne- ja nilkkalaukut kertovat tanssin olevan pääasia. Vyöllekin (tai muuten vain vyötärön seudulle) kiinnitettäviä pieniä laukkuja näkee.
Useimmat jättävä sen vähäisen tarvikkeistonsa sisältävän laukun naulaan tai tuolin alle tanssin ja tyrkyssä seisomisen ajaksi.
Kännyköitä ja ylimääräisiä rahoja harvemmin tarvitsee tanssisalin puolelle kuskata mukanaan.
Miksiköhän naisten vaatteissa on niin harvoin sellaisia taskuja, joihin voisi esimerkiksi auton avaimen laittaa?
Olen tosin nähnyt erilaisia, käytännöllisiä ratkaisuja siinäkin asiassa. Yksi mm. oli sellainen, jossa auton avain pujotettiin pitkähköön, mekon olkaimeen kiinnitettyyn kanttinauhalenkkiin ja sitten koko systeemi tipautettiin kaula-aukosta riippumaan niin, että avain jäi jonnekin vyötärön korkeudelle. Ei haittaa siellä ketään.
Kokeilin tuon toimenpiteen parkkialueella nähtyäni asiaa ko. neidon kanssa tanssien.- navassa!
Truehum kirjoitti:
Melko varma merkki daamin tanssillisuudesta on sen varsinaisen käsilaukun puuttuminen (olkalaukku on melkein yhtä ikävä myös hihna rinnan poikki vietynäkin).
Ranne- ja nilkkalaukut kertovat tanssin olevan pääasia. Vyöllekin (tai muuten vain vyötärön seudulle) kiinnitettäviä pieniä laukkuja näkee.
Useimmat jättävä sen vähäisen tarvikkeistonsa sisältävän laukun naulaan tai tuolin alle tanssin ja tyrkyssä seisomisen ajaksi.
Kännyköitä ja ylimääräisiä rahoja harvemmin tarvitsee tanssisalin puolelle kuskata mukanaan.
Miksiköhän naisten vaatteissa on niin harvoin sellaisia taskuja, joihin voisi esimerkiksi auton avaimen laittaa?
Olen tosin nähnyt erilaisia, käytännöllisiä ratkaisuja siinäkin asiassa. Yksi mm. oli sellainen, jossa auton avain pujotettiin pitkähköön, mekon olkaimeen kiinnitettyyn kanttinauhalenkkiin ja sitten koko systeemi tipautettiin kaula-aukosta riippumaan niin, että avain jäi jonnekin vyötärön korkeudelle. Ei haittaa siellä ketään.
Kokeilin tuon toimenpiteen parkkialueella nähtyäni asiaa ko. neidon kanssa tanssien."Olen tosin nähnyt erilaisia, käytännöllisiä ratkaisuja siinäkin asiassa. Yksi mm. oli sellainen, jossa auton avain pujotettiin pitkähköön, mekon olkaimeen kiinnitettyyn kanttinauhalenkkiin ja sitten koko systeemi tipautettiin kaula-aukosta riippumaan niin, että avain jäi jonnekin vyötärön korkeudelle. Ei haittaa siellä ketään."
Ei haittaa jos tanssii perse pitkällä, kuten sinä. - voi tanssia
Drago` kirjoitti:
Jätä ne korkkarit kotiin. Moni mies ei hae korkokenkäistä naista korkojen vuoksi. Ne ovat vaaralliset sekä itsellesi, että koko ympäristöllesi.
Juhannustansseissa taas tuli nähtyä kun keraan kesässä tanssivat saapuivat sankoin joukoin korkokenkineen lavalle. En muista koska viimeksi olisin niin monta kipeää polkaisua korkokengästä saanut jaloilleni. Sääriinkin kolahteli ja jonkun korko repi akillesjänteen päältä nahat pois.
Jalkapöydät sinisenä mustelmista ja ruhjeista tanssien jälkeen ei oikein ole käsitykseni hauskuudesta. Tee siis plavelu ja unohda "kaadonkipeiden" äijien kommentit korkkareista. Kyllä se peffa keikkuu nätisti ihan ilman noita pahuksen ympäristöterroristikenkiä.Höpö höpö Dargonille.
Jos osaa, niin korkkareilla voi aivan hyvin tanssia.
Miksi kilpatanssijoilla olisi korkkarit, jos ne eivät olisi hyvät tanssia?
Jos on valittavana kaksi "samankaltaista" naista, niin valiten sen, jolla on korkkarit.
Kaadot on sitten ihan erikseen. - niksi avaimille
Truehum kirjoitti:
Kokeilin tuon toimenpiteen parkkialueella nähtyäni asiaa ko. neidon kanssa tanssien."Olen tosin nähnyt erilaisia, käytännöllisiä ratkaisuja siinäkin asiassa. Yksi mm. oli sellainen, jossa auton avain pujotettiin pitkähköön, mekon olkaimeen kiinnitettyyn kanttinauhalenkkiin ja sitten koko systeemi tipautettiin kaula-aukosta riippumaan niin, että avain jäi jonnekin vyötärön korkeudelle. Ei haittaa siellä ketään": Truehum
Hei, tuohan on kätevä idea.
Kanttinauhan pituudella voi säätää oikean paikan.
Kiitos hyvästä vinkistä.
Pirkan niksinurkkaan voisi laittaa.
(Vaikka ei sukahousuja tässä tarvitakkaan) - Targons
voi tanssia kirjoitti:
Höpö höpö Dargonille.
Jos on valittavana kaksi "samankaltaista" naista, niin valiten sen, jolla on korkkarit.
Kaadot on sitten ihan erikseen.Olen tanssinut myös laskettelukengillä, mutta lavalla nekin ovat huonot. Haluan nähdä kunnon polkat korkkareilla, tanssilajien monipuolisuus ja tuntien kesto vaatii parempaa. Joka tapauksessa korkkaripimua haetaan pienemmin odotuksin.
- jorinaa
Targons kirjoitti:
Olen tanssinut myös laskettelukengillä, mutta lavalla nekin ovat huonot. Haluan nähdä kunnon polkat korkkareilla, tanssilajien monipuolisuus ja tuntien kesto vaatii parempaa. Joka tapauksessa korkkaripimua haetaan pienemmin odotuksin.
jälleen kerran. Korkkarinaiset miesten suuressa suosiossa. Tietysti jos on vartta annettu yhtä paljon kuin Dargonille ei voi olettaakaan koko rakennelman pysyvän pystyssä niin ihanaisilla ja naisellisilla korkokengillä.
- niin voi
jorinaa kirjoitti:
jälleen kerran. Korkkarinaiset miesten suuressa suosiossa. Tietysti jos on vartta annettu yhtä paljon kuin Dargonille ei voi olettaakaan koko rakennelman pysyvän pystyssä niin ihanaisilla ja naisellisilla korkokengillä.
Ei se varren pituus, vaan taito ja osaaminen.
Tanssinopettaja käyttää korkkareita.
Eikä ole mikään tumppi hänkään.
8-tuntiset kurssipäivät näyttävät menevän mainiosti.
Kyse on siis taidosta käyttää korkkareita.
(Eikä taatusti potki ja tallo muita korkkareillan)
Mutta jos ei ole vartta eikä taitoa niin voihan sitä väheksyä niitä joilla on. - opettajia
niin voi kirjoitti:
Mutta jos ei ole vartta eikä taitoa niin voihan sitä väheksyä niitä joilla on.Jos tanssinopettaja käyttää niin uskokaa hyvällä!
Tanssinopettaja on liikkumisen ylin auktoriteetti, ihan sama mitä mieltä itse olette, ette vaan tunne jalkojanne. opettajia kirjoitti:
Jos tanssinopettaja käyttää niin uskokaa hyvällä!
Tanssinopettaja on liikkumisen ylin auktoriteetti, ihan sama mitä mieltä itse olette, ette vaan tunne jalkojanne....se on maailman kaunehin... replikoi kansallinen suurfilosofimme Uuno Turhapuro aikoinaan.
Kuitenkin, jos ihmisen kantapään olisi tarkoitus olla kaiken aikaa 5-12 cm korkeammalla kuin päkiä, olisi evoluutio näiden jokseenkin kuuden miljoonan vuoden kuluessa, kun ihminen on pystyssä kävelemistä opetellut, muuttanut jalkaterän rakenteen sen mukaiseksi.
Tanssimiehet (heitä tuossa kai aiemmin kirjoittanut ei miehistä puhuessaan tarkoittanut) arvostavat takuulla lavoilla korottomana tanssivia naisia monestakin syystä enemmän kuin korkkareilla kopsuttelevia.
Ihan oikeasti jo turvallisuuskysymyskin se lava/ravintolalosuhteissa on (kisat ja treeenit ovat ihan eri asia kuin huvittelu tanssilattialla).
Tokihan minäkin, kuten moni muukin aktiivi lavatanssimies, tiedän ja tunnen ja melko usein tanssitankin korkkarineitosia. Noista kuitenkin tiedämme, että he hallitsevat jopa niillä stileteillä tanssiessaan homman. Harvinaisia poikkeuksia he kuitenkin ovat.- hiirulainentäällä
voi tanssia kirjoitti:
Höpö höpö Dargonille.
Kaadot on sitten ihan erikseen.KOrkkareilla voi myös kävellä luontopolulla.
Korkkarit voi hyvin laittaa lavalle jos siellä pari kertaa kesässä pistäytyy. Seuraavat jutut kannattaa kuitenkin ottaa huomioon:
-enemmän tanssivat miehet voivat todellakin
vilkaista kenkiin, korkkareilla lavalle tulevat eivät pääsääntöisesti ole kiinnostuneita tanssista
-lavojen pihat eivät todellakaan ole asfaltoituja ja tasaisia
-terävät korot ovat oikeasti vaaralliset muille tungoksessa
Itse käytän korkkareita monessa paikassa, mutta en todellakaan aerobicissa tai tanssissa, ne kun ovat siellä täysin väärässä paikassa. - olen pitkä
Drago` kirjoitti:
Jalkapöydät sinisenä mustelmista ja ruhjeista tanssien jälkeen ei oikein ole käsitykseni hauskuudesta. Tee siis plavelu ja unohda "kaadonkipeiden" äijien kommentit korkkareista. Kyllä se peffa keikkuu nätisti ihan ilman noita pahuksen ympäristöterroristikenkiä.ja omistan pitkät sorjat ja sirot sääret ei tarvitse keikkua korkokengillä,kun pärjää ihan omillaan.Ja todellakin kuinka monesti on jalat ollut toisten korkkareista hajalla ja mustelmilla kun on kotiin päässyt,joten luopukaa muutkin naiset korkokengistä. Ja nauttikaa tanssimisesta ilman kipeytyneitä jalkoja,,,,
- ihan niinkään
niin voi kirjoitti:
Mutta jos ei ole vartta eikä taitoa niin voihan sitä väheksyä niitä joilla on.Nyt on menneet hieman puurot ja vellit sekaisin.
"Tanssinopettaja käyttää korkkareita.
Eikä ole mikään tumppi hänkään."
- tanssikurssitilannetta, jossa on kaikilla hyvät tilat tanssia, ei voi verratta ruuhkaiseen vellovaan massaan, mikä juhannuksena oli monella tanssilavalla esim. Valasrannalla
"Kyse on siis taidosta käyttää korkkareita.
(Eikä taatusti potki ja tallo muita korkkareillan)"
- eiköhän oleellista ole kuitenkin se viejä, joka ohjaa nämä korkokenkäiset naikkoset muiden päälle.. ei siinä auta vaikka kuinka hyvin nainen osaisi korkeilla koroilla "huojua". Korkokenkäiset naikkoset kun valitettavasti vetävät puoleensa noita ei niin taitavia viejiä. - korkkarit on upeat
hiirulainentäällä kirjoitti:
KOrkkareilla voi myös kävellä luontopolulla.
Korkkarit voi hyvin laittaa lavalle jos siellä pari kertaa kesässä pistäytyy. Seuraavat jutut kannattaa kuitenkin ottaa huomioon:
vilkaista kenkiin, korkkareilla lavalle tulevat eivät pääsääntöisesti ole kiinnostuneita tanssista
Itse käytän korkkareita monessa paikassa, mutta en todellakaan aerobicissa tai tanssissa, ne kun ovat siellä täysin väärässä paikassa.Minun mielestä korkkarit sopivat tanssilattialle, jos ne ovat tanssiin tarkoitetut ja niiden käyttäjällä on riittävä tanssitaito.
- taitoa käyttää
korkkarit on upeat kirjoitti:
Minun mielestä korkkarit sopivat tanssilattialle, jos ne ovat tanssiin tarkoitetut ja niiden käyttäjällä on riittävä tanssitaito.
Ehdottomasti samaa mieltä. Hyvät sääret ja korkkarit on hyvä yhdistelmä. Vaatii kuitenkin taitoa käyttää niitä. On todella kauheaa katsella jos korkkareissa kävelee tai tanssi polvet koko ajan koukussa (vrt. Tina Turner)
- jos ei osaa
hiirulainentäällä kirjoitti:
KOrkkareilla voi myös kävellä luontopolulla.
Itse käytän korkkareita monessa paikassa, mutta en todellakaan aerobicissa tai tanssissa, ne kun ovat siellä täysin väärässä paikassa.Ei Kannata käyttää korkkareita, jos ei osaa.
Mutta jos osaa, niin kannattaa.
Haut lisääntyy.
Oikeat tanssimiehet hakee, kun huomaa tyylikkäät tanssikorkkarit.
Saa kunnolista ja hyvää vientiä.
Humalaisille ja selvästi tumpeloille hakijolle voi antaa kylmästi pakit. Kyllä oikeat tanssimiehet hakee. - ja lattapohjat
taitoa käyttää kirjoitti:
Ehdottomasti samaa mieltä. Hyvät sääret ja korkkarit on hyvä yhdistelmä. Vaatii kuitenkin taitoa käyttää niitä. On todella kauheaa katsella jos korkkareissa kävelee tai tanssi polvet koko ajan koukussa (vrt. Tina Turner)
Epävarmat korkkarin käyttäjät, jotka on tottuneet mummoilla kävelee ja tanssiin, ei kannata korkkareita käyttää.
Mutta jos osaa niin jopa on hyvännäköiset ja vientiä riittää. Ei tarvii seinäruusuna istuskella.
Sitten taas maalaiset, jotka on tottuneet nokian saappailla kulkemaan, heidän kannattaa käyttää ihan tasapohjakenkiä. - parantaa hakuja
olen pitkä kirjoitti:
ja omistan pitkät sorjat ja sirot sääret ei tarvitse keikkua korkokengillä,kun pärjää ihan omillaan.Ja todellakin kuinka monesti on jalat ollut toisten korkkareista hajalla ja mustelmilla kun on kotiin päässyt,joten luopukaa muutkin naiset korkokengistä. Ja nauttikaa tanssimisesta ilman kipeytyneitä jalkoja,,,,
Opetteppas käyttään korkkareit, niin huomaat kuinka ulkoisesti vielä entisestäänkin parannut.
Ryhti ja asento tulee haluttavammaksi.
Tietysti lyhyemmät itsetuntovammaiset miehet eivät uskalla hakea, mutta aina on pitkiä ja itsetunnoltaan kunnossa olevia miehiä, jotka hakevat.
Saat parempaa tanssia.
Kokeile. Opettel ensin oikea tekniikka ja varmuus korkkareihin. Et sitten enää anna niitä pois. - bleyerit on hyvät
voi tanssia kirjoitti:
Höpö höpö Dargonille.
Kaadot on sitten ihan erikseen.on korkkarit esiintyessä, ja ehkä harjoituksissakin. Mutta eivät he yleensä lavojen ruuhkassa tanssikaan.
Kyllä korkkarit ovat vaarallisia sekä omille jaloille että toisten. Laita korkkarit jalkaasi, jos pidät itseäsi niin hyvänä tanssijana, että et varmasti tallaa kenenkään jalalle. Ja jos olet myös varma, että kukaan toinen tohelo ei ruuhkassa työnnä jalkaansa sinun korkosi alle!
Jos todella harrastat tanssia useita kertoja viikossa, monta tuntia kerrallaan, pilaat piikkareilla jalkasi vuorenvarmasti. - entinen piikkarityttö
parantaa hakuja kirjoitti:
Opetteppas käyttään korkkareit, niin huomaat kuinka ulkoisesti vielä entisestäänkin parannut.
Ryhti ja asento tulee haluttavammaksi.
Tietysti lyhyemmät itsetuntovammaiset miehet eivät uskalla hakea, mutta aina on pitkiä ja itsetunnoltaan kunnossa olevia miehiä, jotka hakevat.
Saat parempaa tanssia.
Kokeile. Opettel ensin oikea tekniikka ja varmuus korkkareihin. Et sitten enää anna niitä pois.silloin kun tanssi ei vielä ollut viikottainen harrastukseni. Kyllä ne tosiaan saattoivat lisätä hakuja, näyttihän ne kovin seksikkäiltä. Luulin että en koskaan suostu tanssimaan lattapohjilla.
Mutta kun tanssista tuli harrastus, huomasin miten paljon parempi on tanssia kunnollisilla tanssikengillä, joissa jaloilla on hyvä olla. Haut eivät vähentyneet, päinvastoin! Hakijoiden taso vain muuttui. Enää en vaihda korkkareihin tansseissa. Muunlaisissa juhlissa käytän niitä mielelläni. - Korkkarit eivät pilaa jalkoja
bleyerit on hyvät kirjoitti:
on korkkarit esiintyessä, ja ehkä harjoituksissakin. Mutta eivät he yleensä lavojen ruuhkassa tanssikaan.
Kyllä korkkarit ovat vaarallisia sekä omille jaloille että toisten. Laita korkkarit jalkaasi, jos pidät itseäsi niin hyvänä tanssijana, että et varmasti tallaa kenenkään jalalle. Ja jos olet myös varma, että kukaan toinen tohelo ei ruuhkassa työnnä jalkaansa sinun korkosi alle!
Jos todella harrastat tanssia useita kertoja viikossa, monta tuntia kerrallaan, pilaat piikkareilla jalkasi vuorenvarmasti.Oikein valituilla korkkareilla jaksaa hyvin tanssia tuntikausia. Tsekkaa seuraavat asiat: Kengän pitää istua napakasti, mutta se ei saa painaa mistään. Avokärkiset ovat yleensä mukavammat kuin umpikärkiset, koska varpailla on paremmin tilaa. Tarkista, että kenkä ei vaapu sivusuunnassa. Ei kannata valita piikkikorkoisia, koska ne ovat vaaralliset muille tanssijoille eivätkä riittävän tukevat. Valitse kenkä, jossa on hieman leveämpi korko, vähintään 1,5 cm kanttiinsa. Katso, että kenkä istuu jalkaan myös jalkaholvin kohdalta. Jos jalkaholvin alle jää kolo, kenkä ei tue jalkaa kunnolla. Jos näin käy kokeile toista mallia tai teetä kenkään tukipohjallinen. Paras materiaali on nahka tai mokka. Myös vuorin pitäisi olla nahkaa. Osta kengät tanssitarvikeliikkeestä. Jos Suomesta ei löydy sopivia, etsi kengät lomamatkalla esim. Espanjasta. Älä koskaan osta kenkiä sovittamatta!
Olen käyttänyt korkokenkiä 30 vuotta ilman ongelmia, mikä johtunee siitä etten koskaan osta huonoja tai epäsopivia kenkiä. Korkokengistä on päinvastoin hyötyä: varsinkin notkoselkäisellä ryhti paranee, koska tasapainon vuoksi lantiota pitää työntää hieman eteenpäin. Myös kävelyvauhti kasvaa, koska korkkareilla voi ottaa pitempiä askeleita. Jos käyttää paljon korkkareita, kannattaa kuitenkin venytellä pohkeita säännöllisesti, etteivät lihakset lyhene ja akillesjänteet jäykisty. - roundup
ja lattapohjat kirjoitti:
Epävarmat korkkarin käyttäjät, jotka on tottuneet mummoilla kävelee ja tanssiin, ei kannata korkkareita käyttää.
Mutta jos osaa niin jopa on hyvännäköiset ja vientiä riittää. Ei tarvii seinäruusuna istuskella.
Sitten taas maalaiset, jotka on tottuneet nokian saappailla kulkemaan, heidän kannattaa käyttää ihan tasapohjakenkiä.Onko jotain on maalaisia vastaan? Ei siellä jakomäen laatikossa niin herkkua liene... köyhät kerrostaloissaan. Tervetuloa vaan tänne jonnekin hauskaa pitämään, lomaa ja tansseja.
Miksi ihmeessä istutte ruuhkissa keskellä kesää?
Stereotypiat kunniaan :) entinen piikkarityttö kirjoitti:
silloin kun tanssi ei vielä ollut viikottainen harrastukseni. Kyllä ne tosiaan saattoivat lisätä hakuja, näyttihän ne kovin seksikkäiltä. Luulin että en koskaan suostu tanssimaan lattapohjilla.
Mutta kun tanssista tuli harrastus, huomasin miten paljon parempi on tanssia kunnollisilla tanssikengillä, joissa jaloilla on hyvä olla. Haut eivät vähentyneet, päinvastoin! Hakijoiden taso vain muuttui. Enää en vaihda korkkareihin tansseissa. Muunlaisissa juhlissa käytän niitä mielelläni.Itsekin kuljin saman tien. Ensimmäiset tanssikenkäni olivat niin'ikään korolla varustetut, mutta huomaan, että nykyään ne ovat jääneet kotiin. Kunnon tanssikengät=kunnon tanssit! Haut ovat ainoastaan lisääntyneet ja nautinto kasvanut. Laukkua en ole enää vuosiin harrastanut muussa mielessä kuin tuodakseni "asemapaikkani" läheisyyteen juomapullon ja hikipyyhkeen.avaimet ja pienen rahasumman olen piilottanut vyötärön sisäpuolelle ompelemaani pikkuiseen pussukkaan.
- Tina Turnerit
Elämänjano kirjoitti:
Itsekin kuljin saman tien. Ensimmäiset tanssikenkäni olivat niin'ikään korolla varustetut, mutta huomaan, että nykyään ne ovat jääneet kotiin. Kunnon tanssikengät=kunnon tanssit! Haut ovat ainoastaan lisääntyneet ja nautinto kasvanut. Laukkua en ole enää vuosiin harrastanut muussa mielessä kuin tuodakseni "asemapaikkani" läheisyyteen juomapullon ja hikipyyhkeen.avaimet ja pienen rahasumman olen piilottanut vyötärön sisäpuolelle ompelemaani pikkuiseen pussukkaan.
Taidatte olla Suomen Tina Turnerit. Opetelkaa tanssimaan niillä korkkareilla ja jättäkään ne lenkkarit lenkkipoluille.
- hoikka,,,,
Tina Turnerit kirjoitti:
Taidatte olla Suomen Tina Turnerit. Opetelkaa tanssimaan niillä korkkareilla ja jättäkään ne lenkkarit lenkkipoluille.
ja ne sirot sääret ja pienet sievät jalat saavat onneksi kivan näköisiä matalia tanssikenkiä jotka ovat hyvät jalassa ja on kiva mennä yöllä nukkumaan kun ei jalat ole tuusan nuuskana.Lenkkarit ovat tosi hyvät sitten kun päivällä käyn sauvakävelyllä.Eikä onneksi tarvitse leikkiä mitään Tina Turneria kun voi ja uskaltaa olla ihan oma itsensä kaunis Suomalainen nainen.
- Jekkis
Jaan naisten rivin sopiviin sektoreihin, joihin sitten kohdistan hakuni sen mukaan, missä kaukaa katsottuna on sopivan nuorekasta jengiä. Lähestyttäessä valitsemaani sektoria paljastuu sitten karu totuus ja tytöistä kyytiin valikoituu se, jolla pääasiallisen symmetrisimmät kasvonpiirteet. Näin siis haku toimii kaltaiseni "epätanssijan" kantilta katsottuna, kait nuo PRO:t hakee vain tuttujaan, kuten niin lukuisista, lukuisista artikkeleista on nähtävissä...:>
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796