.. äskettäin muuttanut lavatanssiharrastaja joka osaa perustanssit (foksi, valssit, humppa, jenkka ym.) Olen tänä kesänä käynyt muutamalla keski-suomalaisella lavalla ja huomannut; vaikka itse olen ollut aktiivinen tanssiin hakija silti miesten haun aikana jään lähes aina seinäruusuksi.
Minne perustaitajan kannattaisi täällä mennä tanssimaan ja minne jättää menemättä, jotta pääsisi parketille muuloinkin kuin naisten haulla?
Kuinka tämä nainen pääsisi parketille?
8
2056
Vastaukset
- se menee
"Minne perustaitajan kannattaisi täällä mennä... jotta pääsisi parketille muuloinkin kuin naisten haulla?"
Vastaus: tanssikursseille (rock'n'swing, lattarit)
Tai sitten pyydät lavalla jotain ystävällistä herraa opastamaan näissä lajeissa alkuun. Näinkin on joskus huhujen mukaan piirin sisään päästy. - silmäpeli
Nainen voi olla aktiivinen haun kohteenakin. On osattava käyttää sanatonta viestintää. Silmäpelillä voi sopivasti avittaa itseään kiinnostavaa hakijaehdokasta rohkaistumaan. Muukin vaivihkainen elekieli on avuksi.
Kuten toisaalla täällä varoiteltiinkin asiassa on yksi mutta. Joku saattaa ymmärtää vinkkisi huomaattaan tai tahallaan väärin luullen sen olevan lupaus muustakin kuin vain tanssimisesta. Siis harkintaa mukaan. - zöf
Mikäli nainen on hyvä seuraamaan niin ei hakijoista ole pulaa.
Mikäs se on parketia liidellä "urheiluauton" kanssa jolloin kaksi ihmistä tanssin ajan sulautuvat yhdeksi, mutta rekan kanssa voi olla työläämpää.
Tämä ei sitten ole yleinen käsitys, vain oma kokemuksen tuoma mielipiteeni josta minut voi vapaasti tuomita. - Nuorempi kiinnostaa
Etsi paikka missä on vähän vanhempaa väkeä. 55- 75 vuotiaita miehiä. Usein parhaita tanssittajia. Heidän silmissä 40 - 50 vuotias on houkutteleva nainen. Et jää varmasti seinäruusuksi.
- tanssilavoilla
Jatkat käymistä niillä tutuilla tanssilavoilla.
Eikä aikaakaan, kun on jo muutama tuttu, jotka hakevat.
Hyvä tanssitaito(seuraamien)huomataan kyllä.
Pian on hakijoita pilvin pimein.
Eli: Hieman kärsivällisyyttä.Niin, kyllä varmaan tanssikurssille kannattaa hakeutua. Siellä tulet myös kasvotutuksi monelle.
Tietenkin ne perinteiset
-käsilaukku
-tupakanhaju
-poissaoleva katse
kiva asu
iloinen mieli
jne asiat- ..kysyä
Kiippari kirjoitti:
Niin, kyllä varmaan tanssikurssille kannattaa hakeutua. Siellä tulet myös kasvotutuksi monelle.
Tietenkin ne perinteiset
-käsilaukku
-tupakanhaju
-poissaoleva katse
kiva asu
iloinen mieli
jne asiatMissä jyvässeudulla on tälle 32-vuotiaalle naiselle parhaat parketit?
- miepä myös
Hyväksi koettua:
-ole oma itsesi, silloin olet parhaimmillasi :) itseluottamus ja varmuus on kaunein koristus
-mutta kyllä se muuten se pieni laittautuminen on välttämätöntä, omaan tyyliin sopivat meikit ja fleda!
-Vaatteet saisivat olla siistit. mutta kun miesten mielenkiintoa etsitään hame tai mekko on paras valinta... Punainen tuo huomiota, mustalla katoat pahimmillaan massaan! persoonallisuus on tässäkin suotavaa tiettyyn rajaan asti. jos pystyt luomaan oman tavaramerkin (jokin huivi, vyö vyötärölle tms) niin se auttaa miehiä muistamaan sut seuraavallakin kerralla ( ns. kasvosokeus on yleistä, ja tanssien välillä voi mennä aikaa parikin viikkoa)
-yleinen hygienia, mieluummin miehet haistelevat sisuja kuin valkosipulia
-lähde iloisin mielin, mutta älä hanki fiiliksiä viinasta. viinan tuoksu ei ole houkuttelevaa
-Hymy, flirtti ja juttelu. Jos mies juttelee, juttele takaisin, hymyile ja katso silmiin :) kaikki eivät pidä puhumisesta tanssin aikana, mutta pelien vaihdon aikana voit kertoa esim. mielipiteesi bändistä.
-paikan valinta hakurivissä. jokin kirjoittamaton sääntö, usein parhaat tanssijat ovat kauimpana ovesta ja huonoimmat lähellä ovea. mene siis mahdollisimman keskelle ja mahdollisimman eteen. silloin miehet näkevät sinut ja kerrot olevasi innokas tanssimaan.
-eikä lannistuta, istumalla ei tanssimaan pääsee, eikun vaan eturiviin ja valloita lava omana itsenäsi!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796