Otetaas välillä naisasiaa esille.
Tutkimusten mukaan hyvin koulutetut ja hyväpalkkaiset naiset ovat huono sijoutus naimisiin pyrkivälle miehelle.
Nämä älyköt eivät halua asettua normaalin kotiemon rooliin ja ennen pitkään he häipyvät
maailman tuuliin.
Ihan kokemuksesta voin sanoa että hyvä elämänkumppani voi löytyä vaikkapa kipsan edustalta ja liituraita naiset kannattaa jättää rauhaan.
http://www.youtube.com/watch?v=EyR7CFxSJso&feature=related
"Tasavertaisia pareja ei ole olemassa"
MarttyyriMallari-TTt
*Koulutetut naiset*
16
734
Vastaukset
- huomannut
että ns. nikkivaras ei ole varastanut sinun nikkiäsi?
huomannut että eräs heittiö on rekkautunut melko samanlaisella nikillä tänne ja se on jo enemmän kuin nikkivarkaus.
"MarttyyriMallari-Tt"
MarttyyriMallari-TTt- MarttyyriMallari-Tt
sinä huomannut jotain muuta.
- MarttyyriMallari-Tt
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
huomannut että eräs heittiö on rekkautunut melko samanlaisella nikillä tänne ja se on jo enemmän kuin nikkivarkaus.
"MarttyyriMallari-Tt"
MarttyyriMallari-TTtkieltää, ettet välillä olisi nauttinut tästä.
"sinulla on ollut hauskaa"
MarttyyriMallari-Tt MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:
kieltää, ettet välillä olisi nauttinut tästä.
"sinulla on ollut hauskaa"
MarttyyriMallari-Tteräällä tavalla olen kyllä nauttinut tästä, mutta liika on liikaa.
"Ota tämä vihjeenä"
eräällä tavalla olen kyllä nauttinut tästä, mutta liika on liikaa.
"Ota tämä vihjeenä"
MarttyyriMallari-TTtmikä on liikaa?
"veinkö kaikki naisesi?"
MarttyyriMallari-Tt MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:
mikä on liikaa?
"veinkö kaikki naisesi?"
MarttyyriMallari-Ttole kyse mistään tuollaisesta.
"Viet uskottavuuteni"
ole kyse mistään tuollaisesta.
"Viet uskottavuuteni"
MarttyyriMallari-TTtse mitä ei ole, ei voi viedä.
"ehkäpä sinun kannattaisi vaihtaa nikkiä"
MarttyyriMallari-Tt
- I like
"Nämä älyköt eivät halua asettua normaalin kotiemon rooliin ja ennen pitkään he häipyvät
maailman tuuliin."
Oliko tähän haudattu jnkl. ongelma?ollut mitään omakohtaisia traumoja mukana tässä hommassa.
"Se oli vain toteamus"
MarttyyriMallari-TTt- I like
ollut mitään omakohtaisia traumoja mukana tässä hommassa.
"Se oli vain toteamus"
MarttyyriMallari-TTtTarkoitinkin lähinnä, että kaikki miehet eivät halua kodinrakentaja-kanaemoa, farmarivolvoa, omakotitalolainaa, kultaista noutajaa ja vauvoja. Sellainen nainen, joka ei myöskään halua näitä ja osaa vielä häipyäkin ajoissa, ei välttämättä kuulosta kaikille ollenkaan pahalta.
>Tutkimusten mukaan hyvin koulutetut ja hyväpalkkaiset naiset ovat huono sijoutus naimisiin pyrkivälle miehelle.
Kaikkien naimisiin pyrkivien miesten olis syytä muistaa tuo. Jäis meille ei-avioliittoon pyrkivillekin edes jonkinlainen kysyntä.- sirpamaikkarilta
että jotain hyötyä sitte olla helevetin köyhä ja huonosti palkattu. Mutta voisitko ystävällisesti sitten kertoa, että minkä takia ei oo kukaan ukko vielä huolinu???
"En paljoa harrastele kipsailua"
Ukoton suomalainen akkaenhän minä oikeastaan tunne sinua ja siksi en osaa sanoa miksi taluttelet koiriasi ilman kumppania.
Ehkä sinun pitäisi tinkiä vaatimustasostasi sen verran että löydät itsellesi miehen.
"Mutta älä missään nimessä sorru mihinkään linnakundiin"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
enhän minä oikeastaan tunne sinua ja siksi en osaa sanoa miksi taluttelet koiriasi ilman kumppania.
Ehkä sinun pitäisi tinkiä vaatimustasostasi sen verran että löydät itsellesi miehen.
"Mutta älä missään nimessä sorru mihinkään linnakundiin"
MarttyyriMallari-TTtse oma vaatimustaso saattaa olla se pahin este. En mä mitää renttua viitti katella. Ajattele nyt teitäki, tän palstan miehiä.
"Kunnon miehet ovat sukupuutossa"
Laadusta tinkimätön suomalainen akka
- ajattelevat ihmissuhteita
jonain muuna kuin sijoituksena.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039