Forex 1.89, mutta paikanpäällä varmasti paljon parempi kurssi.
Kurssi Bulgariassa 2008?
4
878
Vastaukset
- Varnan kultahietikolta
kurssi riippuu missä rahaa vaihtaa.välillä 1.83-1.95..myöskin niitä "katuvaihtajia"oli,mutta heiltä ei saa vastinetta rahanvaihdossa.jos käyt yhdessä paikassa vaihtamassa saat kuitin ja kun menet siihen samaan paikkaan seuraavan kerran niin kurssi vähän parempi.asiakkaiden kalastusta...
- juuri tullut
ainakin hotelli perlassa oli 1.83 eli forex oli parempi. muualla kyllä ilmoitettiin paremmasta kurssista, mutta tiedä sitten mikä on totuus...
- ..............
Varnassa matkalla markkinoille kulmassa hyvä vaihtopiste ja kurssi 1.98 eikä muita kuluja.
- ääliöt
se kurssi vaihtelee eri paikoissa joten kannattaa katella ja vertailla eri paikkoja meidän hotelli tsarevetsin kurssi oli 1.83 ja melkeen 50metrin päässä bonkers-discon vieressä keilahallin ohessa kurssi on jo 1.90 ja jos et oo varma niin laske itse paljon sun kuuluisi saada eli 50e=95bn tolla 1.90 kurssilla ja luonnollisesti vähemmän tolla 1.83 kurssilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709