Kestäisittekö tällaista suhdetta? Kauanko?

pläju

Heipsistä vaan.

Haluasin vastauksen siis tuohon otsikossa esittämääni kysymykseen ja tarinahan kuluu näin:

Olemme olleet ukkoni kanssa yhdessä noin 5 vuotta (riippuen vähän mistä laskee). Kihloissa ei olla, koska ukkoseni ei naimisiin halua, eikä tuo omassakaan mielessä tunnu mitenkään pakolliselta. Emme myöskään asu yhdessä, emmekä ole koskaan asuneetkaan. Lapsia ei ole, eikä ole yritetty saadakaan.

Asiat, joita minä en vain pysty käsittämään tässä suhteessa ja miehessä ovat:

Se, että ukkoni ei halua edes yrittää tutustua perheeseeni (mulla on siis aika samanikäset veli ja sisko, sekä tietysty vanhemmat), vaikka olen kertonut sen olevan minulle tärkeetä.

Meillä ei ole yhteisiä kavereita, vain omia. Eli emme siis käy yhdessä missään. Emme kyllä muutenkaan tee juuri mitään, koska näemme vain viikolla ja sunnuntaisin, koska ukkoni haluaa viettää viikonloppunsa aina näitten kavereidensa kanssa (2 kpl). Viikolla olemme siis kumpikin väsyneitä ja näin ollen harrastamme lähinnä seksiä ja nukumme. (kesälomat ja viikonloput kesällä menevät kalastukseen)

Viime vuonna sain tappelun kautta raahattua ukkoni mukaan yhden yön kesälomareissulle, mikä tuntui sekin olevan liikaa..

Kolme juhannusta ja uutta vuotta olen viettänyt kolmistaan ukkoni ja hänen yhden kaverinsa kanssa. Tänä vuonna kyllästyin touhuun ja tein muuta, sillä sehän ei ole mahdollista, että me tehtäisiin jotain kahdestaan.

En siis yritä sanoa, etteikö saisi olla kavereita. Niitä pitää olla ja haluan itsekin nähän omia kavereitani. Mutta olen mielestäni antanut ukon aika vapaasti mennä esim. viikonloput. Toki olen välillä siitä suuttunut, mutta mielestäni ei ole oikein minua kohtaan, että hän viettää ne lähes aina kaverinsa kanssa. Ja on päässyt käymään lapissa kalastusreissuilla kesällä ja poikien kanssa mökki-illoissa sun muissa. Eipä tuo ole multa lupia kysellytkään, eikä ole tarvekaan..

Mieheni on myös niin ärsyttävän saamaton. Aina puhumassa, että pitäis vaihtaa työpaikkaa kun on niin paska palkka ja pomo on perseestä. (vaihtu tosin onneks, ku koko firma alko mennä konkkaan ja ukko joutu lomautetuks) Pitäis muuttaa pois kotoa (asuu tosiaan vieläkin äitinsä kanssa), mut ei silti ole minun luokseni voinut tulla asumaan. Tämä mm. siksi, että mun kämpässä ei ole saunaa.. Mutta ei hänen äitinsäkään luona ole!

Kestäisittekö siis? Onko kohtalon tovereita? Mihin suuntaan suhteenne on lopulta mennyt?

Musta alkaa todella tuntua, etten enää jaksa.. Eikä tässä ollut vielä edes kaikki. Nyt vaan ei jaksa enää luetella..

119

38418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaantäällä

...olet kestänyt tuota...

hieman saman tyyppistä oli siskollani miehensä kanssa, se vaan siinä että mies 35 v ja asui vielä vanhempiensa luona...

he olivat reilut 2 vuotta yhdessä ja siskoparan mielenterveyskin jo alkoi kärsiä...

mies kun ei halunnu muuttaa yhteen eikä ees pois kotoa kun häntä ahdistaa asua eri osoitteessa kun äiti...

onneksi sisko tajusi päästää irti. tuo mies asuu vieläkin vanhemmillaan ja ihmettelee kun kukaan ei oo hänen kanssaan kuukauttakaan....

• sullekaan

ihan oikea pari?

Tiedät sanomattakin ettei - haluatte eri asioita ja hän viihtyy enemmän muiden kanssa.

Kirpaisee se, mutta päästä irti ja etsi joku - vaikka ensin kesäheila -.

Tehkää uuden kanssa asioita joita sinä ja hän haluatte ja katsokaa viihtyykö kumpikin niissä - no ei kaikesta tartte pitää mutta isosta osasta kuitenkin.

Tämä yksi elämä!

• Amalia
        sullekaan kirjoitti:

ihan oikea pari?

Tiedät sanomattakin ettei - haluatte eri asioita ja hän viihtyy enemmän muiden kanssa.

Kirpaisee se, mutta päästä irti ja etsi joku - vaikka ensin kesäheila -.

Tehkää uuden kanssa asioita joita sinä ja hän haluatte ja katsokaa viihtyykö kumpikin niissä - no ei kaikesta tartte pitää mutta isosta osasta kuitenkin.

Tämä yksi elämä!

Eikö nyt ketään muita miehiä liene maailmassa ?Ainakin minä heti etsisin uuden ,ja antaisin olla loppuikänsä vanhempiensa kanssa .

• suhdeko ...

Omasta kokemuksesta voisin sanoa ainakin etten kestäisi ainaista saamattomuutta mihin se sitten yhdistetäänkin. Asioita voi aina harkita, mutta ainainen valittaminen huonosta tekemättä itse jotakin asian ei ainakaan minusta toimisi.

Yhteistä aikaa minusta pitää olla jos yhdessä aiotaan olla. Itse ainakin haluan että lomalla/viikonloppuisin tehdään asioita yhdessä. Onneksi meillä ei ole siitä tarvinnut koskaan väitellä ettei yhdessä olisi reíssuun lähdetty. Joistakin sukujuhlista olen saanut vähän väitellä, mutta nekin kuuluu parisuhteeseen että käydään yhdessä molempien sukujuhlissa yhdessä! Tuntuu jo oudolta jos ei voi tulla tapaamaan sinun siskoja/vanhempia. Sano seuraavalla kerralla kun hänen vanhempien luokse lähdetään niin et lähde kun häntäkään ei kiinnosta sinun lähimmäisiin tutustuminen. Tulee mieleen onko mies vakavissaan kanssasi vai aina silloin kanssasi kun hänelle sopii ja eikä satu olemaan muuta tekemistä.

• hörhölorenzo

Kyl sua nyt verätetään ja kunnolla,pilluu se vaan haluu ja saakin sitä halvalla,ei paljon tarvii investoida suhteeseen.kyll on pillu halpaa..
        Mut asiaan,ei se oikeesti susta välitä,kunhan saa seuraa kun ei muutakaan oo.
        Tilanne on oikeestaan monien miesten ihannetilanne,saa "pesää" sillon kun haluaa ja ei tarvii mitenkään sitoutua.Mä oon jopa miltein kade..

• ex-Hyväksikäyttäjä
        hörhölorenzo kirjoitti:

Kyl sua nyt verätetään ja kunnolla,pilluu se vaan haluu ja saakin sitä halvalla,ei paljon tarvii investoida suhteeseen.kyll on pillu halpaa..
        Mut asiaan,ei se oikeesti susta välitä,kunhan saa seuraa kun ei muutakaan oo.
        Tilanne on oikeestaan monien miesten ihannetilanne,saa "pesää" sillon kun haluaa ja ei tarvii mitenkään sitoutua.Mä oon jopa miltein kade..

Mulla oli joskus nuorempana sama taktiikka eli seurustelin leikisti kenen kanssa kulloinkin ja sain aina halutessani pesää. Ei maksanut mitään, ei tarvinnut sitoutua mihinkään jne.

Samaan aikaan kavereitten rahat meni huoriin ja tyttöystäviin, ihan vaan sen pesän takia. Samaan aikaan meikä reissasi, ryyppäsi, ajelin komeilla autoilla, maksoin asunto- ja opintolainat veke yms.

No, nuo ajat ovat jo jääneet taakse, ja niin vaan ihan oikeaan parisuhteeseen jouduin minäkin. Ei paskempi näinkään.

Mutta alkuperäiselle kirjoittajalle: 1) se idiotti mammanpoika joko a) on niin tyhmä, ettei tajua mitään tai sitten b) se kusettaa sua tarkoituksella. 2) hukkaa se ääliö johonkin JA HETI!

• komppaan taysin
        ex-Hyväksikäyttäjä kirjoitti:

Mulla oli joskus nuorempana sama taktiikka eli seurustelin leikisti kenen kanssa kulloinkin ja sain aina halutessani pesää. Ei maksanut mitään, ei tarvinnut sitoutua mihinkään jne.

Samaan aikaan kavereitten rahat meni huoriin ja tyttöystäviin, ihan vaan sen pesän takia. Samaan aikaan meikä reissasi, ryyppäsi, ajelin komeilla autoilla, maksoin asunto- ja opintolainat veke yms.

No, nuo ajat ovat jo jääneet taakse, ja niin vaan ihan oikeaan parisuhteeseen jouduin minäkin. Ei paskempi näinkään.

Mutta alkuperäiselle kirjoittajalle: 1) se idiotti mammanpoika joko a) on niin tyhmä, ettei tajua mitään tai sitten b) se kusettaa sua tarkoituksella. 2) hukkaa se ääliö johonkin JA HETI!

Juu, noin on nareet. Mies joka tosissaan diggaa EI kayttaydy noin. Kannattaa olla pikkuisen "vaikeammin tavoiteltavissa" seuraavan tapauksen suhteen, et voit saada nopeammin selville, et aikooko hankin vain kayttaa hyvaksi, vai onko oikeaa kiinnostusta.

Mies joka diggaa oikeasti kylla osoittaa kaytoksellaan sen. Hanen peraansa ei tartte pahemmin kuikuilla, kun puhelin soi tiivaaseen!

Tuo on kylla niin selvaa passin lihaa, etta tasta miehesta on paastava eroon ja HETI! Tsemppia seuraavan miehen kohdalle.

• nykyistä
        ex-Hyväksikäyttäjä kirjoitti:

hyväksesi? Taitaa olla ettei enää seiso!

Ja nyt kelpaa sitten kumppani kun tulee ikää ja valinnanvaraa ei enää ole!

Naiset ja miehet ovat nykyään samanlaisia. pelkkä pano ja sillä sipuli. Se on sitä tasa-arvoa!

• ihmettelen vaan

Mikä kumma teillä naisilla on kun teidän pitää aina raahata miestänne joka ainoisiin kissanristiäisiin ja sukulaistenne ja kavereidenne luokse. Olen tullut tulokseen että miestä viedään kuin näyttelysonnia, kun haluatte näyttää, että minäpä olen saanut miehen itselleni.
        Meillä ei käydä kumpikaan toistemme sukulaisissa muuta kuin todella harvoin. Kumpikaan ei olla hirveän innokkaita näkemään edes omia sukulaisiamme -saati sitten toistemme. Muuten kyllä tehdään asioita yhdessä, muttei myöskään pakolla kehitetä yhteisiä harrastuksia ja kuljeta samanlaisissa tuulipuvuissa, vaan kumpikin on jatkanut omia harrastuksiaan, mitä oli jo ennenkuin tavattiin. Ei meidän ole mikään pakko olla yhdessä 24/7. Päinvastoin saamme enemmän irti siitä ajasta kun olemme yhdessä, kun voimme panostaa siihen eikä kyllästytä katselemaan toistemme naamoja joka hetkessä.

• Yksi mikrosiru

Ei ole. Miksi ruikutat? Kukaan järkevä ei ryhdy tuollaiseen.

• Anonyymi
        ihmettelen vaan kirjoitti:

Mikä kumma teillä naisilla on kun teidän pitää aina raahata miestänne joka ainoisiin kissanristiäisiin ja sukulaistenne ja kavereidenne luokse. Olen tullut tulokseen että miestä viedään kuin näyttelysonnia, kun haluatte näyttää, että minäpä olen saanut miehen itselleni.
        Meillä ei käydä kumpikaan toistemme sukulaisissa muuta kuin todella harvoin. Kumpikaan ei olla hirveän innokkaita näkemään edes omia sukulaisiamme -saati sitten toistemme. Muuten kyllä tehdään asioita yhdessä, muttei myöskään pakolla kehitetä yhteisiä harrastuksia ja kuljeta samanlaisissa tuulipuvuissa, vaan kumpikin on jatkanut omia harrastuksiaan, mitä oli jo ennenkuin tavattiin. Ei meidän ole mikään pakko olla yhdessä 24/7. Päinvastoin saamme enemmän irti siitä ajasta kun olemme yhdessä, kun voimme panostaa siihen eikä kyllästytä katselemaan toistemme naamoja joka hetkessä.

Se on tosiaan jännä,että pitää raahata näytille. Itsellä ei todella tuota tarvetta. Enemmänkin koitan piilotella suhdetta. Enkä tosiaan mene miehen sukulaisille kylään. En ole tavannut hänen äitiään,vaikka oltu yhdessä reilut 4v.

• Makua

Voih kun kuulostaa ikävältä..
      Itselläni samanlainen suhde takana, tai siis en enää vaan ole vastaillut mihinkään viesteihin (tai siis niihin kahteen). Miten ihminen voikaan olla niin tyhmä näissä suhde asioissa. Minun edelleni meni mm. auton kesärenkaiden vaihtaminen. Ajoin miehen luo viikonloppua viettämään n. 200km ja tämä jätti minut yksin useammaksi tunniksi, sanoen olevansa poissa vain hetken.. Hän ei ollut kiinnostunut viettämään aikaa kanssani, vain jos minä tulin hänen luokseen. Hän ei esitellyt minut, kuin yhdelle ystävälleen. Kaikki meni minun edelleni. Ja lopulta hän ei enää paljoa vastaillut soittoihini tai viesteihini, aina oli jokin selitys "olin nukkumassa/hallilla/äidillä. Tai kännykkä jäi autoon (tämä mies kantoi kännykkää aina mukana!). Aina löytyi selitys. Ja hän kehtasi olla vielä mustasukkainen. Viimeinen piikki oli se, ettei hän halunnut olla kanssani juhannuksena, koska viettää lomaa (jota oli silloin jo viettänyt kaksi viikkoa). Tosiaan tuo oli viimeinen tikki!!! Kaverini sanoivat minulle jo pitkään, että eroa, ei ole sinun arvoisesi ihminen.. Mutta silti jatkoin, todella surullista ja tyhmää, mutta totta. Nyt pääsin kuitenkin irti tästä ihmisestä ja ero ei edes tuntunut pahalta, kun ajatteli niitä kaikkia asioita joita tämä mies teki minulle. Toivottavasti sinäkin haluat hyvän elämän itsellesi ja löydät oikean ratkaisun.

• tyytymätön

paitsi,että miehi käytännössä asuu luonani öiseen aikaan. Kun töistään ja harrastuksitaan kerkiää.

• anne.

No aika "ovela" suhde teillä...

Ootte oikeestaan enemmän fuck buddyja... = panokavereita...

"Ukkosi" on mitä ilmeisimmin sitoutumiskammoinen ja kavereistaa riippuvainen...

En minä kyllä tuollaista jaksaisi katsella muuten kuin ystävänä...jos sitäkään.

• eräs mies

Mitä ihmeen väliä muiden mielipiteillä on!? Sinun elämästäsihän on kyse.

(Muutenkin ihmettelen sitä että valtaosa tänne kirjoittavasta naisväestöstä tuntuu käyttävän sanamuotoja niin että rivien väistä on lähes aistittavissa, että tekevät mitä vaan kunhan muutkin tekisivät - ettei vaan näytä huonolta 'parisuhdeharrastajalta')

"näemme vain viikolla ja sunnuntaisin, koska ukkoni haluaa viettää viikonloppunsa aina näitten kavereidensa kanssa (2 kpl). Viikolla olemme siis kumpikin väsyneitä ja näin ollen harrastamme lähinnä seksiä ja nukumme. (kesälomat ja viikonloput kesällä menevät kalastukseen)"

Ym. lainaus ilmeisesti tiivistää suhteesi... Mikäli oikeasti haluat jotain muuta (edes joskus), niin tuskin saat / tulet saamaan nykyisessä suhteessasi.

Tuossa äidin luona asuva (ja töissäkäyvä?) kohdalla aloin kyllä epäilemään koko tekstin totuuspohjaa...

• nainen .

Naisilla on usein tapana punnita omaa tilannettaan muiden kokemusten ja mielipiteiden valossa. Ei se silti tarkoita, että ei tekisi oman mielipiteensä mukaan.

• eräs mies
        nainen . kirjoitti:

Naisilla on usein tapana punnita omaa tilannettaan muiden kokemusten ja mielipiteiden valossa. Ei se silti tarkoita, että ei tekisi oman mielipiteensä mukaan.

Toivottavasti asia on näin, en ole kuitenkaan täysin vakuuttunut :-)

• nainen .
        eräs mies kirjoitti:

Toivottavasti asia on näin, en ole kuitenkaan täysin vakuuttunut :-)

Mistäpä sitä yksittäistapauksen tietää suuntaan tai toiseen, kun ei tunne taustoja. Silloin voi rivien välistä lukea täsmälleen sen, mitä haluaa.

• pläju

Jees,

elikkä kiitos kaikille vastauksista ja sinulle eräs mies haluan sanoa, että on todellakin totta, että tämä mies asuu äitinsä luona vieläkin ja käy töissä ja on 25-vuotias. Uskomatonta, mutta totta. Ja kuten joku sanoikin, uskon myös, että ukkoseni on riippuvainen kavereistaan ja vanhemmistaan. Hänestä kun on vaikeaa ajatella jättävänsä äitinsä yksin asumaan ja on myös sanonut, että haluaa jäädä tänne seudulle asumaan koska kaverit yms. on täällä..:D

Eikä sillä väliä olekaan, mitä muut ajattelevat..On vain välillä mukava verrata kokemuksia, jotta tietää millaisia suhteita muilla on ja onko omassa touhussa oikein mitään järkeä..

En tiedä vielä, mitä teen.. Yritän toivoa, että jokin muuttuisi ja nyt rohkenin kuitenkin edes sanoa hänelle, että tästä ei tule mitään, jos tämä jatkuu tälläsenä ja että ens vuonna mä en todellakaan aio enää kattoa tällästä pelleilyä..

Tuntuu vaan niin turhalta heittää 5 vuotta menemään..mut jos mikään ei muutu niin en kyllä aio katsoa tätä touhua enää kovin kauaa..

• ksun
        pläju kirjoitti:

Jees,

elikkä kiitos kaikille vastauksista ja sinulle eräs mies haluan sanoa, että on todellakin totta, että tämä mies asuu äitinsä luona vieläkin ja käy töissä ja on 25-vuotias. Uskomatonta, mutta totta. Ja kuten joku sanoikin, uskon myös, että ukkoseni on riippuvainen kavereistaan ja vanhemmistaan. Hänestä kun on vaikeaa ajatella jättävänsä äitinsä yksin asumaan ja on myös sanonut, että haluaa jäädä tänne seudulle asumaan koska kaverit yms. on täällä..:D

Eikä sillä väliä olekaan, mitä muut ajattelevat..On vain välillä mukava verrata kokemuksia, jotta tietää millaisia suhteita muilla on ja onko omassa touhussa oikein mitään järkeä..

En tiedä vielä, mitä teen.. Yritän toivoa, että jokin muuttuisi ja nyt rohkenin kuitenkin edes sanoa hänelle, että tästä ei tule mitään, jos tämä jatkuu tälläsenä ja että ens vuonna mä en todellakaan aio enää kattoa tällästä pelleilyä..

Tuntuu vaan niin turhalta heittää 5 vuotta menemään..mut jos mikään ei muutu niin en kyllä aio katsoa tätä touhua enää kovin kauaa..

Seksin takia se sun kans on. Mutta ei ihme ettei muuta haluakkaan. Minusta on tosi ärsyttävää tuollainen ukottelu. Puhuisit mielummin miesystävästä tai miehestäsi. Jos miehesi haluaa puhua sinulle esim tympeästä työpaikastaan,se voi olla asia joka painaa hänen mieltään ja haluaisi puhua siitä. mutta ei sinua näytä kiinnostavan kun omat mielipiteet. toista et voi muuttaa mieleiseksi.

• Nimetön
        pläju kirjoitti:

Jees,

vuotta on jo mennyt hukkaan...olemalla sen miehen kanssa....älä enää toista viittä vuotta tuhlaa...elämä on liian lyhyt sellaiseen

• Marusckha
        pläju kirjoitti:

Jees,

Tyttö hyvä, en ollut uskoa kirjoitustasi todeksi, mutta ilmeisesti se kuitenkin on.
        Minusta miehesi ei ole normaali, tai sitten hän on jäänyt aivan teinin tasolle. Ehkä hän vielä joskus kymmenen vuoden kuluttua aikuistuu, tai todennäköisesti ei.
        Nyt SINUN täytyy miettiä mitä haluat omalta elämältäsi. Olet vielä nuori ja nätti, maailma on avoin ja ihania ihmisiä täynnä. Ei ole temppu eikä mikään löytää vierellesi kunnollinen, itsenäinen, sinua arvostava mies. En usko, että mitään ihmeitä parisuhteelta toivotkaan, tavallista, mukavaa elämää ja yhdessäoloa. Vai haluatko vielä kymmenen vuoden kuluttua olla pienellä paikkakunnalla, äitinsä jaloissa pyörivän mammanpojan kanssa, henkisesti yksin?

• kelpaisit
        pläju kirjoitti:

Jees,

... harmi, että sun kaltaisesi nainen joutuu kokemaan tuollaista. Ole rohkea ja ota etäisyyttä. Kaverisi on kasvatettu "pullossa" valitettavasti (=liian vahva äiti) ja voihan olla ettet ole anopin mieleen sopiva miniäehdokas ja tuo miesystäväsi outo käyttäytyminen kielii siitä. Kotona opitun läheisriippuvuuden seurauksena hän ei osaa tai uskalla katkaista välejä sinuun. Tää on vaan spekulointia, mutta päätökset on sinun tehtävä itse.

• janna36
        pläju kirjoitti:

Jees,

tuttua on,samanlainen tilanne,oli minulla myös,tosin mies on 46v.ja asuu äitinsä kanssa!!kyllä vielä alle kolmekymppisen jotenkii ymmärtää,mutta jos alkaa lähennellä viitäkymppiä,niin ei mene hyvin?eli itserakkaita,lapsellisia ym.sellaset miehet,peräkammarin poikia!eli ei kannata suhdetta jatkaa!!!

• JustJ00
        pläju kirjoitti:

Jees,

Nyt takanasi on 5 vuotta. Kohta 10 ja sen jälkeen 15 vuotta. Ja ihmettelet mihin se elämä katosi. Miten musta tulikaan vanhapiika.
        Ei miestä, ei lapsia, ei perhettä, ei kotia.

Pistä tollanen "poika" vaihtoon.

Ajattele nyt, olet jo tottunut tilanteeseen ja miehesi on onnellinen. Sinä et.

Anna uusien tuulien puhaltaa, pistä suhde vähintäänkin miettimiskatkolle ja mieti mitä SINÄ itse haluat parisuhteeltasi.

ja TOIMI.

• SINUA-
        pläju kirjoitti:

Jees,

Minä jo luulin, että tässä on kyse aikuisparisuhteesta, mutta teinihän se siellä valitaa. Kuule ei se ole ainut poika maailmassa. ETSI uusi. UIKUTI ving-ving - kasva aikuiseksi.

• maried79

Minä en tollasta ukkoo kattelis päivääkään

• aikuistukoon

Kuten kommenteistasi selvästi näkyy, miesystäväsi on selvästi jäänyt kakara-asteelle. Taidat olla sinäkin samaa sorttia, jos tuollaista katselet. Minä en katselisi päivääkään. Kannattaa antaa äijän kasvaa yksinään. Usko pois, kyllä sinulle parempi löytyy ennemmin tai myöhemmin. Voipi myös olla, että kun poikanen joutuu selkä seinää vasten, niin hän ehkä huomaa, ettei kaikki mene aina hänen pillinsä mukaan. Sekin kasvattaa. Rohkeutta sulle, elämä on edessä.

• hjklöä

"Ukkosi" pitää sinua ainoastaan välttävänä tapaukselta, jolta saa varmasti "pesää". Ei halua tiiviimpää suhdetta koska et ole "parempi" (kauniimpi, rikkaampi tms.).

Etkö löydä ketään muuta vai tyydytkö olemaan se varma "hätävarapesä"???

Taidat kuitenkin tyytyä olemaan jälkimmäinen eli vaihtoehdot lienevät osaltasi vähissä... :D

• JJGJ

Tuosta minä ainaki tekisin semmosen johtopäätöksen ettei ukkoa vois vähempää kiinnostaa . Suosittelisin jättämään tollasen roikkujan.

• ......

Et sinä ole kuin ilmaista seksiä miehelle! Nyt suhde poikki ja seuraavalta vaadit parempaa!

• mikä mies?

Velliperse se on, eikä mikään mies.
      Tommoset nostetaan tikulla pihalle..............

• 12345

mielenkiintonen suhde..ei tossa ole mitään järkee..

• Nimetön

MINÄ ELIN 12 VUOTTA SAMANLAISESA "SUHTEESSA"..KULUTTAVAA JA TUNTUI ETTEI TODELLAKAAN MIES KÄY KUIN PANOLLA LUONANI, KAVERIT OLIVAT TÄRKEEMPIÄ JA HÄN ASUI ISÄNSÄ KANSSA. ALKUUN PYYSIN MUUTTAMAAN LUOKSENI, MUTTA ONNEKSI HÄN EI SUOSTUNUT. MITÄ SEMMOSELLA ASUINKUMPPANILLA TEKEE JOKA TULEE VAIN PASSATTAKSI. ÄLÄ SINÄKÄÄN TEE SITÄ VIRHETTÄ ETTÄ OTAT HÄNET KOTIISI ASUMAAN, ANNA UKON MENNÄ JA MENE ITSEKIN. MINÄ LAITOIN ÄSKETTÄIN POIKKI SUHTEEN...NYT ALKAA MIESTÄ KIINNOSTAA MINUN TEKEMISET JA PYYTÄÄ ELOKUVIIN JA SYÖMÄÄN ULOS...OLIPA IHANAA SANO ÄIJÄLLE ET SORI VAAN MUT NUKUIT ONNESI OHI, MENEHÄN POIKIEN KANSSA HARRASTAMAAN, MINULLA ON NYT OMAT JUTTUNI. ÄLÄ ANNA ELÄMÄSI VALUA HUKKAAN ÄÄLIÖN TAKIA, OLET ANSAINNUT PAREMPAA..JA SITÄ HYVÄÄHÄN ON MAAILMA TÄYNNÄ..SEN KUN VAAN OTAT, KOSKA HUONOMPAA KUIN NYKYINEN KAVERISI ON, ET VOI SAADA...VIELÄ ON KESÄÄ JÄLJELLÄ.....

• Uusi miekkonen

ei ollut provo, niin tässä ainoa ja oikea neuvo: Etsi joku parempi! Kumpikin olette korvikkeita toisillenne, kunnes löydätte jotain muuta. Olette vaan jumittunut tilanteeseen. Äkkiä tollanen ukko vaihtoon!!!!!!!!!

• TIIna- liina-tamara

ARvasin että sillä paskiaisella on nainen!!!mulle se kertoo aivan samat tekosyyt, kuin sullekkin

• piparilla

Sulla on parisuhteen säätötyökalu.

Käytä sitä.

• Mitäs sanot tästä...?

Minä etsin Suomen idioottisimman naisen, alan seurustella hänen kanssaan. Sitten kun haluan saada naiset huonoon valoon, tulen haukkumaan häntä suomi24 keskustelupalstalle. :-)

GFYS!

• no jo

ei sun kannata tuommosen retkun kaa olla sanot vain suoraan et jos et ala muuttuun ni tuossa on ovi et mene sinne äitis helmaan

• Oikeesti!

Ilmeisesti et saa itsellesi ketään muutakaan, ja sen takia roikut edelleen tuossa suhteessa. Säälittävää.

• hanskiko

panopuu...ja tuskin ainoa...tsemppii vaan...

• tulikin

..jo oikeastaan kaikki :)

"Mies", "äijä", "ukko" tai muukaan mieshenkilöä kuvaava sana ei sun 'poikaystävääsi' sovi..
      poikanen on, eikä muuksi muutu, tai ehkä peräkammaripoikaseksi, kun ikää tulee..
      ..oikeammin taitaa olla kuitenkin hyväksikäyttäjä-ja sinunlaisiasi 'tyttöystäviä' hänellä useampiakin siellätäällä.
      Kyllä löydät paremman!..ellet heti, niin kyllä yksin on parempi kuin huonossa seurassa :)

• kuka keksii

tälläisiä tarinoita,ihan on kirjailijan verta suonissa,uskomattomia..

• olla peräkamarin

poikia!

Jotain se sulta salaa tai sitten on vaan ihan yksinkertainen ja tyhmä!

Myös ukkomiehiä on paljon, jotka ovat ns. kalareissuillaan. Mutta ovatkin miesten kanssa seksiuhteissa!

Voihan sille olla ne miehet/kaverit tärkeämpiä sillä tavalla. Nykyään on paljon miehiä, jotka eivät sioudu eli hypitään kukasta kukkaan ja siihen kuuluvat niin nais/kuin miesuhteet!

Etsi itsellesi uusi "sonni"!

• ja patukkaa

saa aina. Nykyään tavaran saanti on niin helppoa.

Menet vaan ravinteliin ja "lihatiskille" niin kyllä sieltä löytää!

Perinteinen miestenhakumalli ravintelissa. On nykyään naistenkin käyttämä keino saada sitä mitä haluaa!

Näin se feminismi ja tasa-arvo kukoistaa ja taudit senkun leviää!

• K99BW

Tässä maailmassa totuus näyttää kyllä olevan jo tarua ihmeellisempää...

• voi että

IHmettelen, miksi ihmeessä olet roikkunut noinkin pitkään suhteessa, jossa toinen osapuoli ei selvästikään joko ole henkisesti kypsä suhteeseen tai ei vain ole kovinkaan kiinnostunut sinusta.

ONhan se ihan kiva, et on joku jota voi paneskella sillon tällön viikolla ja joskus se voi tulla kavereidenkin kanssa mukaan, mut kaksistaan ei koskaan viitsi kyl lähtee minnekään tai varsinkaan sen piireihin kavereita tai perhettä tapaamaan. Itse en edes kutsuisi tuota suhteeksi.

Pelkäätkö yksinoloa, vai miksi ihmeessä siedät moista?

• kiipelissä

hei
        täällä suomessa on paljon viellä sellasia joilla ei ole edes työpaikaa,kun naiset pyörii pitkien miesten kanssa yhdessä ja lyhkä'set ei sa työtä' täällä.itse ehdotan,etä jätä jo se jätkä ja tule oikeaa nsuuntaa tässä elämässä.itse olen saanut paljon kenkää muijilta ja etsin sellasta joka osaa näytää kaapinpaikan täälä suomessa vaikka kolmimetriselle jätkälle.täällä on lyhkäset tässä valtiossa työttömänä.laita se pitkä jätkä jo kuriin täällä suomessa.mie olen koko elämäni opiskellut täällä ja en pidä täsätä että täälä lyhkäsiä kiusataan.tule puolustamaan suomena ja lyhkäsiä miehiä.

• elokuvan

Brokeback mountain? Kertomasi perusteella kaikki merkit viittaavat siihen että ukkosi on homo nimittäin. Siihen en ota kantaa kannattaako sinun jättää sen takia mutta vaikeaksi varmasti menee.

• hieno mies

hieno mies sulla.

• Monipuolisempaa elämää viet...

Todella kummallisia "suhteita" ihmisillä. Ja kutsuu vielä ukoksi tuollaista nahjusta. Tai kumpikohan noista on nahjus, ehkä molemmat. Tai sitte tää on taas näitä juttuja joita joku tuntuu tehtailevan saadakseen ihmiset ottamaan kantaa kaikenlaisiin typeryyksiin. Onkohan noilla kummallakaan mitään tavoitteita elämässä?

• nämä

palstat just sitä varten oo.. saa kirjottaa ja kysellä mitä vaan ja kommentoida mitä vaan.. tyhmiäkin (ja nimen omaan niitä). ja ihmisiä on noin 8 miljardia erilaista, suurin osa niin kummallisia ettet pienessä mielessäsikään voi kuvitella miten omituisia sitä voikin olla..

• pipukka

En usko tavuakaan jutustasi, tai sitten olet lehmien lehmä.

• kaiken kokenut rouva

elämääsi tällaisen miehen rinnalla. Ystäväpiirissäni on ollut samantapaisia "pareja" ja huonosti on käynyt. Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä ja kun naisella alkaa biologinen kello tikittää tossa 35-vuotiaana, niin mies pelästyy ja häipyy. Yleensä nää 40v äijät on aloittanu uuden suhteen jonkun 20v
      pimun kanssa. Jotkut miehet ei vaan kasva aikuisiksi.

• lupina

ihmettelen, miksi ylipäänsä olette yhdessä. Seksinkö vuoksi, onko se sen arvoista. Onko teillä aina ollut tollaista. Onko teillä edes mitään tulevaiauudensuunnitelmia, kuten perheen perustaminen. Onko sinulla tai hänellä muita, mitä luulet. Mammanpojalta vaikuttaa eikä ieheltä.Minä ainakin alkaisin katella ympärilleni, on muitakin miehiä olemassa...

• huokailijaaaaa................

Samantapaisista syistä nyt yksin oon... kauan kesti ennenkuin lopulta silmäni auki asioiden suhteen.
      Enää ei kelpaa parisuhteet missä en ole miehen elämän päähenkilö. Viikonloput ja lomat vietetään ilman pätevää syytä yhdessä, kahdestaan ja vaikka isommallakin porukalla, mutta osa-aika suhteet ovat ehdottomasti out!!!
      Kukaan ei ansaitse tuollaista osaa, älä suostu siihen enää..

• namupalanainen

Ihan hullua..rakkaus on sitä, että haluaa olla toisen kanssa ja ihan ilman pakkoa..EI KANNATA JATKAA TUOLLAISTA!! EI OLE RAKKAUTTA VAIN LÄHEISRIIPPUVUUS

• tytteli87

luin just viestisi ja huomasin että itselläni melkein sama tilanne,mieheni vain ei ole(anteeksi vaan:)aivan yhtä,öö,sanotaanko ilkeä kuin sinun miehesi tuntuu olevan.olen siis asunu ja seurustellut jo yli 2 vuotta poikaystäväni kanssa ja meillä on muuten hyvä olla toistemme kanssa,mutta asumme vieläkin hänen äitinsä luona!miehelläni on oma huone,ahdas sellainen ja hänen äitillään on 5 vuotias lapsi,joka itkee melkein joka asiasta jos asiat eivät mene hänen pillin mukaan,mikä tämäkin rasittaa suhdetta.ollaan puhuttu yhteen muutosta ja mieheni todella haluaa muuttaa yhteen ja hän rakastaa minua paljon,mutta raha on kuulemma ongelma,vuokralle hän ei millään tahtoisi,eikä rahaa omakotitaloon ole.hänellä on vakityöpaikka,joten rahaa tulee mutta ne kuulemma menee samantien laskuihin.olen monesti meinannut luovuttaa,muut kyllä muuttavat yhteen mutta me emme.tilanne alkaa käydä mulle sietämättömäksi,vaikka tiedän että jos saatais vaan se kämppä,meillä olisi hyvä olla.mutta asiat ei vaan etene minnekkään.
      ollaan muuten kyllä reissattu jonkun verran kahestaan ja nautittu näistä hetkistä ja hän on uskomattoman kiltti ja hyvä mies.työpaikkaa hänkin yrittää vaihtaa mutta ei ole vielä tärpännyt.en tiedä,en jaksa kirjoittaa enää koska asiaa olisi niin paljon,eikä tää taida olla mikään terapia kanava:Pmut ois kiva kuulla jos on kohtalotovereita ja vaikka jutellakki jotain kautta:)et mitä tässä nyt sitte tekis:S

• ota ohjat elämääsi

...ehdotan vakavasti seuraavaa,jota kantsisi funtsia.Onko Sulla omia tuloja?Osallistutko jo nyt rahallisesti siellä missä nyt asutte asumisen kuluihin?Hanki Itse itsellesi asunto,jos mies haluaa tosissaan elää kanssasi,hän tulee kyllä nopeasti perässä,vaikka asutkin"vuokralla".Ja,vuokrankin voi laittaa puolix,niin sit se ei ole niin kallista!Ja,aina voi alkaa ruveta säästämään omaa kämppää varten.Olet 21v,ehkä se parempi ratkasu,saat etäisyyttä suhteeseenne ja asua itseksesi!,kun miehesi funtsii siirtoasi,muuttoasi,omaan vuokrakämpään,saat myös ajattelu aikaa,mitä haluat elämältäsi.Nuorisoensiasuntojakin on kaupungil,mis sit asutkin.Ota selvää,vaihtoehtoja löytyy!Miehesi odottaa sitä lottovoittoa,sit vasta muuttaa"omaan"asuntoon.Viestistäsi kuultaa läpi,kyllästyneisyys nykytilanteeseen ja tapahtumattomuuteen,eli Sinä näytät olevan Avain omaan Elämäsi ratkaisuihin.Eli.mitä haluat?Oman kämpän ja oman rauhan?Hanki se.Kaikki se mikä tulee perässä,tulee,jos niin on tarkoitettu.Joskus on pakko hypätä,vaikkei tiedä mihin joutuu ja pelottaa.Mut,jos haluaa muutosta elämään,joskus se alotus on tehtävä itse...Teetpä päätöksesi,mitkä ne sit ovatkaan,ONNEA.//Minerva

• tytteli87
        ota ohjat elämääsi kirjoitti:

...ehdotan vakavasti seuraavaa,jota kantsisi funtsia.Onko Sulla omia tuloja?Osallistutko jo nyt rahallisesti siellä missä nyt asutte asumisen kuluihin?Hanki Itse itsellesi asunto,jos mies haluaa tosissaan elää kanssasi,hän tulee kyllä nopeasti perässä,vaikka asutkin"vuokralla".Ja,vuokrankin voi laittaa puolix,niin sit se ei ole niin kallista!Ja,aina voi alkaa ruveta säästämään omaa kämppää varten.Olet 21v,ehkä se parempi ratkasu,saat etäisyyttä suhteeseenne ja asua itseksesi!,kun miehesi funtsii siirtoasi,muuttoasi,omaan vuokrakämpään,saat myös ajattelu aikaa,mitä haluat elämältäsi.Nuorisoensiasuntojakin on kaupungil,mis sit asutkin.Ota selvää,vaihtoehtoja löytyy!Miehesi odottaa sitä lottovoittoa,sit vasta muuttaa"omaan"asuntoon.Viestistäsi kuultaa läpi,kyllästyneisyys nykytilanteeseen ja tapahtumattomuuteen,eli Sinä näytät olevan Avain omaan Elämäsi ratkaisuihin.Eli.mitä haluat?Oman kämpän ja oman rauhan?Hanki se.Kaikki se mikä tulee perässä,tulee,jos niin on tarkoitettu.Joskus on pakko hypätä,vaikkei tiedä mihin joutuu ja pelottaa.Mut,jos haluaa muutosta elämään,joskus se alotus on tehtävä itse...Teetpä päätöksesi,mitkä ne sit ovatkaan,ONNEA.//Minerva

siis minähän asun jo opiskelupaikkakunnallani omassa kämpässä,opiskelen toisella puolen suomea,sekin tuo oman rasituksensa tähän suhteeseen,ei ole kiva tulla viikonlopuksi "kotiin"kun esim,lapsi joka ei ole edes meidän,rääkyy heti kun oven aukaisee.kyllä meillä on vakavat keskustelut kohta edessä,kun kouluni alkaa taas.mutta jospa ne asiat tästä järjestyisi joskus,ei ole tapana tehdä mitn hätiköityä..ehkä joskus pitäisi:)...kiitos vastauksesta!:)

• kuin minä..

Tee niin kuin minä ja hanki itsellesi mies, jolla ei ole muuta elämää. Ei säännöllisiä kavereita, ei työtä, ei kunnon harrastuksia jne. Kyllä riittää aikaa ja mielenkiintoa varmasti miehellä tällöin lähteä tapaamaan sinua lyhyelläkin ajalla, ellei sitten ole erakoitunut tai muuten erityisesti nauti yksinolostaan. Miten ihmeessä sinä jaksat kattella tuollaista?

Tosin täytyy tunnustaa, että tässä suhteessa mä olen se aika pidättyväinen osapuoli, enkä tiedä onko tämä oikein miestä kohtaan. Mies on nähnyt mun vanhemmat, siskon, mummon, kavereita jne. Lähtee kyl aina mielellään mukaan. Tykätään myös tehdä pieniä retkiä eri kaupunkeihin. En oikein ymmärrä, mikä suhde se semmoinen on, ettei kiinnosta tehdä asioita yhdessä? Mulle ainakin nimenomaan suhde merkitsee sitä, että on joku jakamassa asioita.

• kuin minä..

Tosin tajusin juuri, että jostain syystä mä en ole koskaan nähnyt miehen vanhempia tai sukulaisia. En oikein tiedä miksi. Eipä niistä kovin hirveästi hän puhu muutenkaan.

• ei peräkammarin poikia

ota ulkolainen yllätyt :-))

• makarooni?

nehän ne on äitinsä helmoissa vielä yli 30 vuotiaina...

• takertuja vai

Perhe on tärkeä, työ on tärkeä ja ystävät on tärkeitä.

Millasta tilannetta sitten tahdot?
      Sellaista että on vain sinä ja hän?
      Mutta onko realismia muuttaa todellisuutta toiseen suuntaan jossa olet vain sinä ja hän?

Jos et voi sietää tällaista menoa, jätä hänet.
      Etsi joku sinuun takertuva, sillä sitähän tällä tarkoitat?

Ei muuta kuin tsemppii, kyllä se todellinen loinen sieltä löytyy. ^^

• opåäöl

on peräkammarin poika ja käyttää sinua itsensä hyväksi,pistä mono perseeseen ja hanki kunnon mies.

• olett

rassu,ei noin juntteja ihmisiä voi olla oikeasti.muuta oikeaan kaupunkiin

• TYHMÄÄÄÄ

Jätä ihmeessä, eihän ole sinun UKKO vaan VAKIPANO

• odota vielä

10 vuotta tai siihen asti että hän löytää tilallesi jonkun toisen panopuun. Anteeksi aloittaja, mutta minusta olet aivan naurettavan hölmö kuvitellessasi että kaverisi edes suhdetta kaipaa kanssasi. Hän vain ottaa sinusta irti mitä saa eli seksiä, jota sinä kerran suostut antamaan, vaikkei suhde sinua mitenkään muuten tyydytäkään ja muut ajat vain haaveilet siitä, miten kaikki muuttuisi paremmaksi!

Et voi muuttaa ketään toista sellaiseksi kuin haluat. Vain sinä voit muuttaa itsesi - lopeta siis tuollainen hölmö usko siihen, että joku muuttuu muka paremmaksi tuon miehen kanssa. Sanoitko että viisi vuotta olet tyytynyt tuollaiseen. Ihan uskomatonta.... olen kyllä nähnyt muitakin, jotka tykkäävät hakata päätään betonseinään vuositolkulla ja valittavat sitten kun sattuu niin kauheasti. Eikä auta, vaikka joku kaveri vieressä ihmettelee, eikö tuon hakkaamisen voisi lopettaa niin ei sattuisi.

• Sivustaseuraaja

Miehesi käytös ei ole normaalia. Parisuhteen ei kuulu olla tuollaista. Koska näin on jatkunut vuosia, on parempi erota sovussa ja vedota siihem että haluat ihmissuhteelta enemmän. Terve mies haluaa rakastaa ja olla lähellä naistaan. Sinun miehesi ei halua. Monet syyt selittävät miehesi käytöksen enkä ala niitä nyt selitellä. Syyllä ei ole väliä. Tärkeintä on, että otat elämäsi uudelleen hallintaan ja että koetat löytää uuden miesystävän. Tsemppä sinulle, nuori nainen! Edelleen on olemassa hyviä miehiä.

• tyhmiä kyselen

Miksi olette yhdessä ? Tuntuu ettei "miehesi" ainakaan aio mitään vakavampaa, jos ei halua nähdä perhettäsi ettekä kumpikaan tunne toistenne kavereita. Onko tuossa yleensä järkeä ?

• senniili

Jotenkin tulee väkisin mieleen, että millähän perusteella miestä ukoksesi kutsut? Et oo naimisissa, et kihloissa, ei aikomustakaan mennä????siis ootkohan tajunnu koko jutun väärin? Vaikuttaa, että mies vaan käyttää sinua,sorry, tyhmää, pussintyhjäysreikänä! Etsi itelles oikea mies ja anna sen vetää käteen kavereittensa kanssa!!! Eihän tossa oo mitään mieltä!!
      Nainen-hei-katso peiliin ja ala mennä!! Meillä on vaan yks elämä!!!!!!!!!

• Minä vaan

Eli tarkoittaa sitä että ennen töihinmenoa aamulla meni käymään äitinsä luona, klo9 aamulla meni uudelleen äitinssä luona käymään klo 11 meni äitinsä luo ja töistä mpalattuaan klo16 meni käymään äitinsä luona sen jälkeen tuli käymään kotona suihkussa ja lähti kavereidensa kan ssa ulos ja vielä ennen klo22 kävi äitinsä luona ennen kuin tuli kotiin nukkumaan. Minä olin kotona lasten kanssa. Viikonloput vietti kavereidsensa ja äitinsä kanssa. Muutin asumuseroon lasten kanssa JA MIES MUUTTI UUDEN NAISEN LUOKSE !

ETTTEI VAAN OLISI TEILLÄ SAMA KUVIO?

• senniili

...ettei vaan sit muuttanu "äitinsä" luo?????

• miehiä

kutsutaan näissä tapauksissa peräkammarin pojiksi, mutta annapa olla, jos kyseessä on joku Välimeren elävä niin he ovat vastaavassa tapauksessa vaan niin ihanan perhekeskeisiä ;D

• miehiä

kutsutaan tällaisissa tapauksissa peräkammarin pojiksi, mutta annapa olla, jos kyseessä on joku Välimeren elävä niin samassa tapauksessa he ovat vaan niin ihanan perhekeskeisiä ja suku on äärimmäisen tärkeä, heheheheh

• Laatua arvostava

Miehesi tajuaa, kumpi osaa kokata ja pitää paikat paremmin siistinä. Et selvästikään ole mikään potentiaalinen vaimoehdokas. Mitäs, jos katsot peiliin ja marssit vaikka johonkin marttakerhon järjestämälle kodinhoitokurssille, jossa kokkausten lisäksi opit pitämään nurkat puhtaina. Lisäksi voit kouluttautua lisää, myös miehillä on vaateita kenen kanssa he kamppeensa yhteen laittaa!

Voit myös pohtia paremman rakastelun kurssia... ;o)

Jossain se shandaali puristaa.

Joo, olen nainen. 41v. ja naimisissa.

• seksisuhdeteillä

vaan

• SAPK

Miksi rutiset asiasta jossain mitättömällä palsalla? ei asia siitä miksikään muutu. Heitä äijä pihalle tai tyydy tilanteeseen

• Vähän samansuuntaista tääll...

En lukenut muiden ihmisten vastauksia, mutta ajattelin tekstisi luettuani vastata sinulle. Tuli mieleeni toi ukko, jota olen tapaillut jo puoli vuotta ja mulla alkaa oleen jo mitta täynnä. Saamaton on, puhuu vaan mitä pitäs tehdä, mutta ei tee. Sit nähdään vaan kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Ja pitää ilman muuta selvänä, että minulla on aina hänelle aikaa ja aina olisin valmiina vain häntä varten. Yäk! Sit mulla oli synttäri tässä hiljakkoin...edellispäivänä puhui, KÄNNISSÄ että ostaa mulle kukkia, syntymäpäiväni tuli, mitään kukkia, enkä muutakaan lahjaa saanut, vain selkä minuun päin hän sanoi: onneks olkoon. Ja vain makasi krapuloissaan koko päivän, minä tein ruuat ja siivosin hänen luonaan. Enkä todellakaan aio semmosen vätyksen kans muuttaa samaan asuntoon ja vaikuttaakin siltä, että hän ei mitään muutosta haluakaan, hän haluaa elää ja asua yksin ja tarvii naisen vain silloin kun on seksinkipeä ja tarvii kaveria kaljalle, jos kaverit ei lähde. Nyt esimerkiksi aattelin sille antaa opetuksen...yritti soittaa eilen, en vastannut, enkä oo vastannut sen tän päiväsiin tekstareihin. Meinaankin päästä siitä tyypistä eroon. Mä en ainakaan tommosta jaksa. Sit kännissä se on niin iloinen ja lupailee vaikka mitä...mut sit kun se seuraava päivä koittaa ja krapula ja masennus iskee, niin ei puhettakaan enää lupauksista, vain junttimaisena hiljaa istuu tietokoneella puhumatta mitään. Mä en ainaka aio enää mennä sen äijän hyväkskäytettäväksi ja ryyppykaveriksi. En todellakaan. Ihmetyttää, kuinka sä oot noin kauan kestänyt. On ihan turhaa ajanhukkaa tuhlata elämänsä arvokkaita hetkiä semmoseen äijään, jonka kanssa ei tule tulevaisuutta. Ja jos tuleekin, niin mihin se äijä siitä muuttuu, ei mihkä!

• mie vaan

mihinkään tuo suhde.. jos sitä voi siksi kutsua,lähinnä kuullostaa pelkältä seksi suhteelta(anteeksi vaan). mutta siis kun ei kerran minkään laisia yhteisiä suunnitelmiakaan niin...
      pitäisköhän sun ettiä joku aikuinen mies tilalle...?

• vaan hän tuntuu elävän omaa sinkkumiehen elämäänsä ja sinä olet hänelle vain pelkkä seksikumppani. Kun hän ei edes yritä tulla mukaan sinun elämääsi tai lähteä pois "mamman helmoista". Olen todella pahoillani puolestasi.
      Sinuna heivaisin moisen miehen, mutta ero on aina helpommin sanottu kuin tehty...

• ei edes poikaystävä

vakipano on se nimitys, jota kuvaamastasi suhteesta käytetään.
        Seurustelu kun ei ole koskaan alkanutkaan, miten sen voisi lopettaa?

Katso jo peiliin ja näe totuus!

Käske miehen etsiä panopuunsa muualta, jos aitoa rakkaussuhdetta kaipaat.
        Tämä mies ei sitä tule sinulle koskaan tarjoamaan.

• pläju

Kiitän edelleen vastauksista. Itse vastaan vielä tämän kerran ja sitten se loppuu.

Ketään en ole halunnut loukata tällä viestillä vaan ainoastaan olen halunnut kertoa tarinani ja kuulla mielipiteitä siitä, mitä muut tekisivät tällaisessa tilanteessa. Toki olette kuulleet vain minun puoleni tarinasta ja olen varma, että miehelläni on näistä asioista omat mielipiteensä, jotka voisivat muuttaa myös teidän käsitystänne tästä kaikesta.

Mieheni kavereita en halua hänen elämästään viedä. Heiltä pyytäisin vain ymmärrystä siihen, että minäkin haluaisin joskus nähdä miestäni viikonloppuisin ja olisi hauskaa, että joskus juhlapyhinä meillä olisi myös kahdenkeskistä aikaa. En toki syytä teitä ajan puuttumisesta, sillä miehenihän ne päätökset tekee.

En tiedä vielä miten tämä tästä jatkuu, mutta sen näkee sitten ajan kanssa. Kiitos ja kumarrus ja yrittäkää vaalia parisuhteitanne.

• olen elänyt kolmisen

vuotta samantyylisessä suhteessa. Alussa oli suurta rakkautta ilmassa ja suuria suunnitelmia, loppujen lopuksi on ollut suuria tekosyitä ja välttelyitä. Mies on ihana, tosi huomaavainen, hellä ja suloinen silloin harvoin kun nähdään mutta hänellä ei ole mitään halua sitoutua, toistaiseksi. Hän haluaa minut elämäänsä ystävänä jonka kanssa on hyvä olla, joskus. Minä taas haluan miehen jonka kanssa voin elää.

Kiitos tästä kun aloitit keskustelun. Omat silmäni avautuivat lopullisesti, toki olin jo päättänyt lopettaa koko suhteen ennen tätäkin. Nyt tiedän, että suhde ei toimi näin vaan siinä pitää olla molemmilla innostus elää toistensa kanssa.

Tsemppiä sinulle ja tee pian ratkaisusi. Elämäsi menee hukkaan tuon miehen kanssa. Irtautuminen sattuu mutta jo muutaman viikon päästä ymmärrät missä helvetissä olet elänyt ja löydät taas ELÄMÄn.

• diibadaadaa

No et säkään ihan täysillä valoilla kulje . Mikä toi tollanen suhde on ?? Ja miten ootte noin kauvan tota säätöä voinu kestää . Ei oo ukkos pystyny katkaseen napanuoraansa äitistään ja se kun ei ole sun vikas .

• mmm

Sehän on suomalaisten miesten piirteet! Ne on kaikki samanlaiset.

• vaihtoon!

hei, haloo!
      mitä enää mietit? jätä se ääliö.

• <A>

Jos olette noinkin kauan olleet yhdessä, eikä silti yhteistä aikaa ja "harrastusta" löydy, ei minun mielestäni kannata touhua katsella, taikka sitten on syytä nostaa tässä tapauksessa Rotta pöydälle ja puhua asioista jotka vaivaa ja jotka eivät toimi. Ei suhde toimi seksillä ja nukkumisella, nimím.kokemusta on. Yhteisiä kavereita ei välttämättä tarvitse kirjaimellisesti olla mutta hyvähän kummankin olisi toistensa läheisimmät ystävät tuntea tai ainakin lähemmin tietää.

Ystävättärelän oli hieman saman kaltainen suhde ex mihensä kanssa, ja suhde ajautui kaikessa hiljaisuudessa asioita selvittämättä karille, ystäväni alemmuuden ja tarpeettomuuden tunteen myötä. Masennus luulisi pian vaivaavan...

Itse en kestäisi tämän tyylistä meininkiä.

Koita jaksaa ja siirtää asiat hyllyltä piilosta pois pöydälle pölyjen pyyhintään.

• käsittämätöntä

Kuvaamillasi edellytyksillä minä en jatkaisi suhdetta millään muotoa. Ukkosi on hyvin itsekeskeinen ja keskenkasvuinen tyyppi. Mieti mitä haluat tulevaisuudeltasi. Kirjaa esim. paperille mitä toivot parisuhteeltasi, millaisen toivoisit elämäsi olevan 2 vuoden päästä jne. Ja pohdi sitten, miten realistista on toiveittesi toteutuminen tässä parisuhteessa. Muista että sinulla on vain yksi elämä ja mikään ei ole niin kurjaa kuin katkeruus.

• N84 O_O

Kestin samankaltaista suhdetta puoli vuotta, sitten tuli stoppi. Heitin miehen pellolle enkä ole kaivannut takaisin.

Ihmettelen vain miten olet jaksanut 5 vuotta tuollaista miestä.

• wilhelmi1

Onko tätä tilannetta olemassakaan. Miehenä en ymmärrä kuinka noin voi edes kohdella rakastaan ja tuo rakas pysyy sun matkassa. Ei näin voi nykyaikana toimia. Jätä se jätkä. Ota vaikka muhun yhteyttä saat varmasti paremman kohtelun.
      Huh huh tään täytyy olla feikki.

• xxxyyy_mies

Tääl yks ukko elää sellaista elämää, joka on samantapainen, mutta siis toistenpäin.

• lyö sellanen ukaasi

että nyt loppu. Eihän tuossa ole mitään tolkkua, ilmeisesti olette aika nuoria ja kyllä, usko pois sinulle jotain muutakin löytyy. Luulen että ukkosi on sitä lajia joista nyt ei tule aikuisia ikinä. Kaverit ja "äet" on tärkeempiä kun ihmissuhde jonka ehkä viettää lopun elämänsä. Älä tyydy elämään pelkkäne pallintyhjennysobjektina.

• Parisuhdepatologi

Mitä sinä oikein kuvittelet?? Sinähän olet sille pelkkä panokaveri.

Laita kierrätykseen, ei tuollaisella miehellä tee yhtään mitään!!
      Jos se on hyvä 'niissä hommisa' niin pidä leluna mutta älä hetkeäkään kuvittele seurustelevasi.

Et kertonut minkä ikäinen olet mutta jos olet päivääkän yli 15 vee niin alas laittamaan arvojasi tärkeysjärjestykseen - ei tuollaista seurustelusuhdetta olekaan!

• Abbdullah

mina ollen sita mielta, ettei suomilinen mies ole mies. valitse sinakin somalialainen mies ja tulet onneliseksi. me tehda sinut tyytnyksi.

• asää

Viisas mies.
        Ikävä ku en ole tehnyt sama.
        Naimisin meno ja perheelämä mielelle on hengenvaarallinen teko.
        Laki on viritettu niin että miestä rangaistaan aina.
        Tällä tavalla mies ei halu leikiä.
        Viisampi kuin monet.

• Buddy

..fuckbuddy, patja, hän tulee luoksesi aina kun panettaa.

Kavereidensa kanssa kapakoissa hän käyttäytyy kuin poikamies ja vokottelee ja vonkaa pesää tytöiltä minkä kerkiää.

Hyväksy faktat jos pidät seksistä tutun ja turvallisen kumppanin kanssa tai sano suhde irti kokonaan. Ukkos ei halua sinusta muuta kuin vakipanon.

• LOPETA SEKSI

JUST TÄMÄN MÄ OLISIN KANS HALUNNU KERTOA; MUT EDELLINEN SEN SANOI.

JOS LOPETAT SEKSI, KATSO MUUTTUUKO MIES YHTÄÄN. VAIKKA SILTI ON NIITÄ MUITAKIN.

• VELLIHOUSU-

Jätä tommonen äitin vellihousu ja hänen kaverinsa, kun tuntuu olevan tärkeämpiä kuin sinä ja luuletko, että kapakkareissut on vaan ryyppäämistä - varmasti pettää SINUA. Kyllä tommoset suhteet ei tule toimimaan. Ihme, että olet noin kauan jaksanut.

• sopisin isäksesi

ansaitset kunnon miehen etkä tommosta peräkamaripoikaa jåtå se ja nauti elämästä tästä eteenpäin viikon päästä huomaat kuinka mukavaa se on etkä juuri muiistakaan tollasta pöllöä.muka ukkosi peräkamariplösö.

• Mitä odotat

Kysy itseltäsi muutama kysymys: MITÄ sinä haluat?
      Onko tuo elämää jota SINÄ haluat elää?
      Jos on, jää siihen. Mutta älä luule, että pystyt muuttamaan ketään.

Jos haluat elämältäsi jotain muuta, jätä se ukko ja etsi uusi ja PAREMPI MIES!

• diu diu

Olin ite samanlaisessa suhteessa melkein viis vuotta, kunnes sit vaan tuli mitta täyteen. Hämmästyin itekin et tosiaan sit erottiin. Vaikka olihan ukko mua aina jättämässä, kun oli riitaa.
      Jälkeenpäin sitä miettii miten ihmeessä sitä jakso niin kauan.
      Ukko on jo reilusti yli parikymppinen ja edelleen äidin helmoissa. Kaverit oli kaikki kaikessa. Niitä piti aina olla auttamassa, mut jos mä olisin tarvinnu esim. muuttoapua niin ei tietenkään. Ja mulle piti riittää syyks ettei vaan huvita. Töitä ei viittiny tosissaan ettii vaan mähän aina pystyin jeesaa. Ei asuttu yhes, ei vietetty aikaa yhes ja mä hoin et ei sellanen ole seurustelua, mut tollasille miehille se on täydellistä. Voi tehä mitä huvittaa, millon huvittaa, kun nainen vaan nielee kaiken.
      Voi elämä, kun täs nyt alkaa miettii niin tyhmä olin, niin tyhmä.
      Noo onneks nyt pikkuhiljaa pääsemäs eroon ihmisestä, vaikka sekin on ottanu melkein vuoden.
      Että että kyl mä sanoisin, et ei kannata sietää enää. Osaltaan voi meis naisissaki olla vikaa kun totutaan toisen tapoihin niin mikspä mies niitä sit muuttamaan. "naisethan nalkuttaa aina".
      Sillähän seki selvii. Jätät, ja jos toinen ei saa itteensä niskasta kiinni ku huomaa et sä et olekaan itsestäänselvyys ni ei sen käytös ois sit muuttunu vaik olisit pysyny suhteessa.

• Nimetön

No huh huh,, eipä ukon päätä paljon pakota , ajatus saati muukaan,,, pitää sua panopuuna ja tietty kavereille kehuu kun ego on niin pieni (saattaa olla muutakin pientä) eikö kannattais oikeesti ottaa piiitkä välimatka tollaseen kolliin,, ei teil tuu oleen muut tulevaisuutta,, koska toi ukko ei osaa kun olla äiteen helmas,, Rupeeppas elämään nainen,,näin olis paras:))

• tilanteessa

Hui kun oli tuttua tekstiä. Seurustelin itsekkin pari vuotta tollasen "peräkammarin pojan kans" joka siis asui ja asuu edelleen vanhempiensa kanssa ja ikä lähempänä 30 kuin 20 vuotta.
        Kaverit ja alkoholi meni sillon suhteessa melkeen aina edelle. Sitä jotenki luuli et kyl tuo mies tuosta muuttuu ja muuttaa edes omaan kämppään ja meki voidaan jopa alkaa rakentaan yhteistä tulevaisuutta jne.
        Mutta se siitä, onneks erottiin ja tajusin muutenkin kuinka tyhmä sitä itsekkin olin kun tuollaisesta kuvittelin tulevan jotain vakavempaa...
        Mikshän jotkut ei vaan pääse sieltä äidin helmoista pois tai edes muutenkaan yritä "aikuistua"?

• Madrielle

Eikä sinunkaan tarvitse.

Tällainen fiilis tuli ainakin sinun viestin pohjalta - mikä on tottakai vain puolikas totuudesta, mutta tuokin puolikas on ihan tarpeeksi liikaa.

Siis oikeasti uskon ja uskon ja uskon, että ansaitsette molemmat paljon parempaa tai ette edes toisianne.

En tarkoita loukata, mutta, jos luet tuon viestin voit jopa yllättyä, että olenko tuon kirjoittaja ihan oikeasti minä.

Ainakin toivon.

• vanhempi nainen

Kirjoitat "ukkoni" eihän ole totta..
      tulee mieleen riippuvuus suhde, siis sinun kohdallasi.. hän on vaan
      pano kaveri tuosta päätellen mitä jutustat.
      Ette ole edes kihloissa ja näettekin vaan silloin kun hänelle sopii.
      Ala elää omaa elämääsi ilman tuollaista heppua.
      Tuo suhde ei tule olemaan tuon kummempi koskaan.

• ratkaissut

jutun kertomalla olevasi täysin näkymätön, kuulumaton ja hankala koko suhteessa.

Miksi suostut siihen? Olet terveen tuntuinen, varmaan ihana juuri sellaisena kuin olet. Arvosta ja rakasta itseäsi. Elämä tuo tilalle juuri sellaisen kuin katsot ansaitsevasi.

Ihanaa elämää Sulle, siskoseni!

• ukkosi on joko nörtti/larppari/homo/juutalainen/hippi tai muuten vain sekaisin.
      ota ero, mene pubiin ja iske ensimmäinen mies.
      Tee liuta lapsia ja vaivu unholaan.Niin muutkin tekevät.

• Anna palaa...

Hei haloo!!! Kunnioitako itseäsi yhtään??? Miksi roikut tyypissä joka ei arvosta sinua pätkääkään??
      Jos äiti (niin tärkeä kuin onkin) on tyypille tärkeämpi kuin sinä mieti vähän millanen tulevaisuus sulla olisi,lähde kun vielä voit. Minua tosin ihmetytti toi sun ""ukottelu"" sekstaaminen ei tee tyypistä ukkoasi.

• MIES!

Joo, tunnistin itseni kyseisestä kuvauksestasi. Minulla oli vastaava juttu muutama vuosi sitten. Tosin en asu vanhempieni luona, mutta muuten. käytös(-kseni) johtunee siitä, että halusin ko. naiselta vain seksiä. Näinollen en halunnut mm. tutustua hänen sukulaisiinsa, koska en halunnut antaa merkkiä sitoutumisesta jne.

• mies -66

ja ota semmoinen joka on kiinnostunut muustakin kuin kavereistaan...

• gög

voi olla että mies vain pelkää sitoutua,niitä on sellaisiakin.ja äitistä tuskin kannattaa olla mustis.

• kas kummaa...niinkuin olisin tuon kaiken kerran kokenut...oli kaverit, kalareissut ja mamma...
      asumaan ei ehditty vielä mut seurustelu oli viikolla...seurustelin tämän tyypin kans vuosia sitten ja sitten tapasi kerran taas ja ajattelin et hän on muuttanut tapansa kun lupasi maat ja mannut ETTÄ HÄN ON MUUTTANUT tapansa kun viiskymppiä tuli mittariin...mut toive unta ja nyt kerron sulle neuvon et heitä tämä tyyppi PELLOLLE!!!!

• älä hukkaa elämääs

Jätä se äijä. Vaikka ajatus tuntuu varmasti vaikealta nyt, tulet yllättymään siitä helpotuksen tunteesta. Ja pian huomaat, että maailmassa on monta monta paljon parempaa miestä, jotka arvostavat sinua todella.

Itsekin elin tuollaisen miehen kanssa vuosia. Asuttiin kyllä yhdessä, mutta mies ei ollut juuri koskaan kotona ja sitten jos oli, soitti kaverinsa myös meille. Emme koskaan tehneet mitään yhdessä, emme käyneet missään yhdessä. Miehellä oli omat harrastuksensa, se ainainen kalassa ja metsällä käynti ja auton rassaus äidin luona. Siellä äidin luona piti käydä monta kertaa viikossa tuntikaupalla istumassa, milloin milläkin tekosyyllä. Niin, ja meillä harvemmin oli edes sitä seksiä. Nyt, kun ajattelen tilannetta, olin vain läheisriippuvainen ja en uskaltanut lähteä. Odotin aina, että kaikki muuttuu paremmaksi.

Nyt oon vapaana ollut vuoden ja onnellisempi kuin silloin, mies vaihtoi nuorempaan ja on kai onnellinen. Minä vain odotan, että sattuu se oikea kunnollinen mies kohdalle ;)

• karina534

Mikä suhde se tuollainen on? No ei varmasti ainakaan kahden kypsän aikuisen rakkaussuhde... Ja että vieläkin asuu äidin kanssa. Parempi, että heität hänet mäkeen.... ja aloitat uuden suhteen tai sitten et.

• nainen47v

Hippasen simppeli nainen taidat olla ,kun tuota olet 5 v katsellut.Mulla olis lentänyt mäkeen aikoja sitten mutta jokainen elää elämäänsä kuten tahtoo,turha valittaa.

• Anonyymi

tiedän että on vaikea erota kun on jo 5 vuotta käyttänyt tähän suhteeseen. Mutta voisit miettiä ihan omalta kannaltasi. Jos olet 25 v. niin tuon ihmisen kanssa et koskaan perusta perhettä. saa lapsia tarpeeksi nuorena että jaksat myös keski iästäkin sitten joskus nauttia. Jos haluat perheen niin kuin minä luin rivien välistä niin jätät tuon jätkän ihan tasan tänään.
      ei mitää n vuottakaan ei kuukauttakaan enää turhaan suhteeseen. Olet nuori ja löydät varmaan miehen itsellesi joka harrastaa on kiinnostunut samoista asioista kuin sinä . haluaa jakaa oman aikansa sinun kanssasi. yms. kyllä sinä tiedät. ei nämä parisuhteet ole ongelmallisia muutoin kuin että on niin vaikea vaan lopettaa se kerrasta. mutta usko vanhaa naista ja tee se. itsesi tähden. onnea kevääseen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe