eli onko kokemusta kyseisestä paikasta? millanen henkilökunta,millast safkaa? vai saako kenties sieltäkin takahuoneessa purkitettua "valkoista kastiketta"? asiallisia vastauksia kiitos!!!
kebab pitseria selin????
16
3836
Vastaukset
- lajom boik
ja takahuoneessa purkitettua "valkoista kastiketta" löytyy
- "valkoinen kastike"
onko se hyvääkin?
- Karvakäsi
Se tarjoillaan luomuna suoraan letkusta omaan astiaan tai nieluun.
- *susanna*
eli simennestettä, hyi hitto. sehän on siittiöitä sisältävää uroksen tuottamaa eritettä ja sen tarkoituksena on kuljettaa ja ravita siittiöitä, joiden tehtävänä on munasolun hedelmöittäminen ja naaraan tekeminen raskaaksi.
yrittääkö ne siis saada suomalaisia raskaaksi noin? - justiinallekko
mietikö tarkkaan, mitä kirjoitit?
voi tulla jonkunlainen syyte moisesta puheesta.
kuullostaa herjaukselta. onko saldoa tilillä, jotta pystyt maksamaan korvaukset? - Anonyymi
*susanna* kirjoitti:
eli simennestettä, hyi hitto. sehän on siittiöitä sisältävää uroksen tuottamaa eritettä ja sen tarkoituksena on kuljettaa ja ravita siittiöitä, joiden tehtävänä on munasolun hedelmöittäminen ja naaraan tekeminen raskaaksi.
yrittääkö ne siis saada suomalaisia raskaaksi noin?Tapa itsesi
- Syönyt
..hyvät pizzat siellä ainakin on..
- Herkkusuu 66
Ehkäpä rauman parhaat!!!!!
- JUNNU-74
Perkeleen hyvät pöperöt ja kotiinkuljetuskin toimii loistavasti
- suuri kulinaristi
Hyvät pizzat kebabit ja esim. kanasalaatti on tosihyjää, ja se jogurttisalaattikastike. Ja edulliset lounashinnat. SUOSITTELEN.
- nam;D
iihanii ihmisii ja iihanaa ruokaa !!
- ex-rauml
Kunnon sapuskat on eikä nälkä heti vaivaa!!!
- Anonyymi
Kyllä "ruokaan" lentää suusta aina räkää jos ei käytä maskia.
Hanskat olis kans hyvät.( käsiä ei pestä )
Kumpaakaan ei tässä paikassa käytetä.
Ennen sillä ollu merkitystä mutta koronan ja maskin käytön myötä
loppu henkityselin sairaudet kuin seinään. - Anonyymi
Pystyykö omistajat itse syömään ruokaansa ?
- Anonyymi
Ruuan laatu huonontunut. Maskeja/ hanskoja eivät käytä. Yksi myyjä niin utelias, että ärsyttää. Aiemmin hain sieltä usein sapuskani, nyt oon pitänyt pitkän välin ja hakenut Kappeliluhdan kebabista. Ei sielläkään tosin maskeja/ hanskoja, mutta ruoka hyvää ja ystävällinen henkilökunta.
- Anonyymi
Paja kebabis hinnat on ihan eri mitä on ilmoitettu netissä. Vähintään euron korkeammat on kioskilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709