Jatketaan kuivina, koska ei sada vettäkään.
KE 25.06-08
9
319
Vastaukset
- Kukkakeiju
Näin tehdään...Raittiina tänäänkin.
- Eeva-Leena
Raittiina.
- barbados
tänään on 4kk raittiutta täynä.tästä on hyvä jatkaa selvänä eteenpäin.
- minnihiiri
elämä on niiiiiin ihanaaaa!!!yes yes yes.pääsin kouluun,yes yes!sen kunniaksi limuuuu...
minnihiiri kirjoitti:
elämä on niiiiiin ihanaaaa!!!yes yes yes.pääsin kouluun,yes yes!sen kunniaksi limuuuu...
Raittiina.
- Spriten voimalla
frans-herman kirjoitti:
Raittiina.
raittiina minäkin. Neljäs viikko meneillään.
- saniliina
Epäonnistuneen juhannuksen ja onnistuneen mummolareissun jälkeen palaan minäkin tänne. Raittiina.
Juhannus ei ollut raitis mutta ei nyt mikään juopotteluputkikaan. Onneksi alkoa oli tarjolla vain rajoitetusti. Siis kun en kerran ilmankaan pystynyt olemaan. Mutta sen jälkeen on jo olo parempi. Alusta pitää siis jälleem aloittaa...- Spriten voimalla
niin reippaasti vaan alusta uudestaan. Eiköhän meistä suurin osa ole ainakin jonkinlaisen repsahduksen kokenut juomataipaleellaan, luulisin. Minä ainakin olen.
Tervetuloa takaisin joukkoon ja onnistumisen iloja kokemaan :) - saniliina
Spriten voimalla kirjoitti:
niin reippaasti vaan alusta uudestaan. Eiköhän meistä suurin osa ole ainakin jonkinlaisen repsahduksen kokenut juomataipaleellaan, luulisin. Minä ainakin olen.
Tervetuloa takaisin joukkoon ja onnistumisen iloja kokemaan :)Kiitos vaan, Sv. Tämän minä arvelinkin käyvän, siis repsahduksen. Ei se juhannus siis mitenkään kamalassa kunnossa eikä muutenkaan putkessa mennyt, mutta ei raittiinakaan. Tästä on taas ollut ihan helppo jatkaa. Tai siis helppo ja helppo - no mahdollista kuitenkin. Mutta noita repsahduksia on kyllä ryhdyttävä välttämään oikein tosissaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929