airsoft- miina

toimiiko ne?

Nii että mitä hyötyä näistä "airsft miinoista" on ku meidän porukasta ainakaa, jos olis tiukka tilanne jossain ja pitäs juosta sinne, ja kappas, matkan varrella olis miina ja tietenki astu siihen, ja kukaa ei olis näkemässä nii huutaisitteko että "osuma" ja nostaisitte käden ylös? Ku tuskimpa monikaan tollein tekee tossa tilanteessa..

16

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torzii

Oleyt aivan oikeassa olen huomannus sen kyllä tarkka ampujanakin. joskus kun olen ampunut jotakuta niin hän htkähtää ja katsoo ympärille "ketää ei näy" niin sitten tulee jo toinen kuti niin sitten vasta osuma otetaan, melkeempä sama on noitten miinojen ja kranaatinheitinten kanssa, ja yleisin syy offarilla kun kysyy miks et ota osumaa on " noku luulin sitä kimmokkeeks"

• Torzii

Kun se minunkaan APS ei ihan lelu ole kun siinä on 3J tehoa 0,43g kuulalla niin olen alkanut ampumaan paljaalle iholle että osuma otetaan kun kuulatkin on kivan hintasia nii niitä ei turhaan viittisi ampua

• öörörörö
        Torzii kirjoitti:

Kun se minunkaan APS ei ihan lelu ole kun siinä on 3J tehoa 0,43g kuulalla niin olen alkanut ampumaan paljaalle iholle että osuma otetaan kun kuulatkin on kivan hintasia nii niitä ei turhaan viittisi ampua

Saako kysyä millasia miinoja te käytätte ? Jos teillä on semmonen mitä nemessä myytiin joku 80e ni voin vannoo et jätkä huutaa osuma ku naamalle pärähtää co2 kapselin voimasta 800 kuulaa ja vesihöyryä. Todettu ja erittäin kätevä peli.

• trhgfngngdnsd

Jos joku astuu meidän tiimissä miinaan, niin kyllä se ihan rehdisti ilmoitetaan, vaikka kukaan ei olisi näkemässä. Kannattaa miettiä onko kyseinenporukka kyllin reilua, että miinat voisi ottaa käyttöön..

• airsoft pelaaja

Kyllä se niin on että rehellisyyteen se perustuu, että kun osuu niin se on siinä.

• twix_poika

mä ainaikin tekisin molemmat

• ...

Kertokaapas mistä voi tilata noita miinoja, tai sitten miten sellassia voi tehdä.

• ...

Siis... ei claymorea, vaan maamiina

• ...

Tai jalkaväkimiina.

• fojfhfrsfghdf
        ... kirjoitti:

Tai jalkaväkimiina.

Eihän semmosessa olis mitään hauskaa, kun kaikki kuulat osuu jalkapohjaan. Tai jos huonosti käy, niin säkeille. (No okei olis se aika hauskaa :D)

• ...

Idioti, vesi- tai Co2 eli hiilidioksidimiina. Ei oo pakko käyttää kuulia kunha vähä pöllähtää.

• Marked One

Itselläni löytyisi jonkin verran kokemusta näistä miinoista. Ei siis, että itse omistaisin, mutta kaverini käytti yhdessä vaiheessa tällaisia.

Näiden käyttö tietysti perustuu rehellisyyteen, kuten muovikuulienkin. Toiminnallisestihan kyseessä on muovinen lätty, johon laitetaan kaasua ja kierretään kansi siten, että paine siihen paukauttaa miinan. Sisälle voi laittaa vaikka valkoista jauhoa, jolloin jalka (tai astetta absurdimmasa tapauksessa vaikkapas hedu) muuttuu valkoiseksi kaasun pölläyttäessä jauhoa.

Itse pelissä toiminta riippuu täysin vastustajan/pelipaikan tuntemisesta. Jos miinan laittaa vaikkapa kapealle polulle/ eteemisen kannalta tärkeälle suojaisalle paikalle (kuoppa tms.) on eliminointi lähes taattu. Paukku on aika kova ja vastaa noin kranaatinheittimen kranaatin laukaisusta kuuluvaa paukahdusta (eli melko kova ääni). Jos tämän kuulee, on astujan hankala teeskennellä, ettei astunut miinaan.

En nyt muista, paljonko ko. vehkeet maksavat, mutta jossain 40-50€ seuduilla liikutaan. Hyvä peleissä, joissa vallitsee rehellisyys ja yhteishenki, muutoin voi olla hukkaostos, jos kukaan ei myönnä osumaa. Kannattaakin tarkistuttaa kapistus pelinjärjestäjällä/jillä ennen peliä ja tiedottaa muillekkin pelaajille tästä.

• ...

Mitta mistä löytäisin tällassia miinoja? Ku en oo ite törmänny.

• Wars Raqa

mä oon pommi alalla mutta kuka haluu tietäää kunnon pommin airsoft pommin siis tai miinan tekemis ohjeet???

• kakka

no

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe