Perjantai 27.0607

Kukkakeiju

Huomenta!Eilen oli vaikeaa mutta selvisin!
Tänään raittiina ja onnellinen siitä ettei ole krapulaa,ei morkkista eikä pahaa makua suussa..Sensijaan elämä maistuu hyvältä.

11

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma-kaa

Hyvää Huomenta vaan...tulin taas moikkaan teitä...on kiireitä taas ( töitä ) ja raittiutta on pitäny eli "hienoa säätä" koko sateisen kesän.. ja JUSSIKI meni ihan ilman.. ihanaa...hyvää jatkoa kaikille ja olkaahan kunnolla!!!

• Enzian

Ilmottaudun ketjuun minäkin. Aika huonosti nukuttu yö mutta raittiina mennään uuteen päivään. Eiköhän se olo tästä parane päivän mittaan. Yritän nyt pysyä pidemmän aikaa raittiina, vaikka niitä houkutuksia, kutsuja terasseille olisi jo ensi viikolle tiedossa.

Mahdoton raesade piti myös yöllä hereillä, äänistä päätellen tuli sellaisia tennispallon kokoisia mötiköitä. Onneksi viilensi vähän ilmaa, eilen oli jo sietämättömän kuuma. Toivottavasti lähti helle nyt Suomeen päin ;-)

• Eeva-Leena

Hyvä että, selvisit!

Raittiina alkoi perjantai ja tarkoitus on tieten kin jatkaa.
      Raitista viikonlopun alkua kaikille.

• Alkologi

ihmisen elämä on kuin pikkulintu. Jos puristat sitä liikaa se kuolee jos taas pidät siitä kiinni liian hennosti se karkaa. Vaikka teit miten niin ennenpitkää huomaat se pasko sun käsille.

Kun asiat on hyvin, siitä pitäisi osata nauttia. Ihminen on vaan helposti kyyninen, epäilevä ja harva uskaltaa tarttua hetkeen.

Huomaan, että moni asia menee huonosti minusta riippumattomista syistä. Silti syyllistän niistä itseäni.

Tänään en juo!

• saniliina

Raittiina ja reippaana aamuun. Vaikea päivä tulossa, tiedän jo etukäteen. Pitäkää peukkuja!

• Rennosti rötköttäen reporankana raittiina.

• veska58

Haaskaa ja raetista perjantaki päivee ja iltoo kaekille. Tuas on piästynnä viikolloppuun. Illalla ryhymään täätekuakun kera, ku sattu eilettään olleen nua syntymäpäevät. Olivatten jo kolomannet perättääset iliman viinoo. Nytte alakoo aarinkoki paistammaan, että ei ku ulos sulattelleen enimpiä eilisiä kuakkuja.jottatuota voip syyä illalla lissee. Heippa!

• Kesäkelejä odottellen pitkissä kalsareissa.
        Raittiina!

• minnihiiri
        frans-herman kirjoitti:

Kesäkelejä odottellen pitkissä kalsareissa.
        Raittiina!

ainaki pari viikkoo pois, menen disneylandiin. ihan oikeesti,jippii,yes. mikin kaa.

• johnny boy

raittiina mennään vaikka duunikaverit koitti houkutella kaljoittelemaan. nyt mökille sauna tulille ja kalastamaan.

• Spriten voimalla

Minulla on mennyt ihmeen hyvin tämä päivä. Töissä ei ollut kuin kiireellisiä, hel****n kiireellisiä ja sitten sellaisia asioita, jotka eivät kestäneet yhtää viivyttelyä. Sainpa juosta ja pähkäillä asioita kyllikseni.

Luomet on väsymyksestä niin lurpallaan, että odotan vain ajan kulumista, jotta kehtaisi nukkumaan mennä.

Nyt on raittiita päivä pulkassa 27 ja lisää tulee ja kelkka senkun kevenee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe