Ilotyttö tekee työkseen hyvää

ihmisille

Ilotyttö tekee työkseen hyvää toiselle ihmiselle. Se on arvokasta, jos mikä!

Ja olishan ilotytön ikivanha ammatti hävinnyt ajan myötä kokonaan historian hämäriin, jos sitä ei tarvittaisi.

Vain kateellinen ja pahansuopa ihminen, joka ei soisi toiselle mitään iloa ja hemmottelua, voi vastustaa ilotyttöjä!

13

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah hah hah haaa

Huora ei ole yhtään mikään kuten ei sen käyttäjätkään.

• Mahtaa harmittaa?

Eihän kellään saisi olla kivaa, eihän?

• golfgti

Ammattiin ryhtyminen ei onnistu kaikilta. työ on rankkaa ja vaatii kovaa luonnetta. Tyhmää arvostella kielteisesti niitä naisia, joilta vammainenkin voi saada palvelua. Ihmisiähän hekin ovat siinä missä terveetkin. Ilotytön tapaaminen ei ole vaara avioliitollekaan, jos mies ei saa kotona sitä, mitä toivoo. Ilotytöt eivät
      soittele perään eivätkä lähettele postia.

• huora tai ei

Ja voit uskoa,että kostonhimoiset naaraat taistelee niin kodista kuin lapsistaankin.Osituk-
        sesta voi tehdä vittumaisen.Sama koskee lasten
        tapaamisoikeutta ja huoltajuutta.Vain tyhmä nainen
        ei kosta.

• golfgti
        huora tai ei kirjoitti:

Ja voit uskoa,että kostonhimoiset naaraat taistelee niin kodista kuin lapsistaankin.Osituk-
        sesta voi tehdä vittumaisen.Sama koskee lasten
        tapaamisoikeutta ja huoltajuutta.Vain tyhmä nainen
        ei kosta.

Se on sinun mielipiteesi. Ei välttämättä oikea. Mitä ositukseen tulee, nainen häviää AINA.

• golfgti kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Ei välttämättä oikea. Mitä ositukseen tulee, nainen häviää AINA.

Olen kyllä sitä mieltä että avioero-oikeudenkäynneissä suositaan naisia. Mies menettää lähes aina lapsensa, asuntonsa ja puolet oimaisuudestaan ja joutuu lisäksi maksamaan elatusmaksuja. Ei ole tasa-arvoa.

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Olen kyllä sitä mieltä että avioero-oikeudenkäynneissä suositaan naisia. Mies menettää lähes aina lapsensa, asuntonsa ja puolet oimaisuudestaan ja joutuu lisäksi maksamaan elatusmaksuja. Ei ole tasa-arvoa.

Avioliitossa lapset, asunto ja omaisuus ovat yleensä yhteiset. Vai omistaako mies kaiken, vaimonkin?

• lilkljblilujhb

mitä hyvää tekee millekään jos seksistä tekee kulutushyödykkeen.

Itselleen myös harva prostituoitu tehnee työllään hyvää myöskään.

Senkus nussitte hyvät ihmiset, kunhan vain olette molemmat mukana hommassa.

• Sanoi entinen mieskin aikanaan

Ettei voi kaikkia vieraita käydä rei`´ittämässä, kun on kaikki tutukin läpikäymättä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, itsellä hajoaisi pää ilman tätä palvelua. Ei tässä mitään mystistä ole, tarvitsen läheisyyttä ja tarvitsen seksiä ja saan molempia. Palvelu on asiallista ja ystävällistä ja erittäin tärkeää sen kannalta että pysyn yhteiskunta kelpoisena yksilönä

• Anonyymi

Kyllähän ne monen elämään tuo nautintoa ja jaksamista. Kyllä ne osaa hoitaa hommansa,tietävät mistä miehet tykkää.

• Anonyymi

Uus­­­i sek­­­si­tea­tteri ava­­utu­u Su­ome­en! Kutsu­­mme kai­kki­­­. Il­­­mo­­­it­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­­­äl­­l­­­ä - http://2733444.com/H/Az5x 👈

• Anonyymi

U­u­­­s­­­i s­­ek­si­­­tea­tteri ava­­utu­u Su­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­kki. Ilmo­­it­tau­­tum­­­inen ryhmä­ämm­­e tä­­äl­l­ä - http://2833444.com/H/5oKcL 👈

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31