Tietääkö kukaan onnistuuko matka Varnan kultahietikolta Romanian puolelle helposti. Muistaakseni joku on joskus sanonut, ettei rajan ylittäminen turistina olisi kovinkaan helppoa. Tai järjestetäänkö sieltä mitään reissuja Romanian puolelle. Kahdessa viikossa vaan kerkeisi poikkeamaan myös Romanian puolella ja jotenkin se maa kiinnostaakin mua enemmän.
Kultahietikko-Romania
3
850
Vastaukset
- pääsee
..joka päivä Albenasta Romanian puolelle.
- lomu..
Myös joku paikallinen "matkanjärjestäjä" tekee n. 30 eurolla päiväretkiä Romanian puolelle, johonkin siihen Romanian ja Bulgarian rajan lähellä olevaan Romanialaiseen kaupunkiin. Tosin en tiedä, että onko tähän katukauppa matkanjärjestäjään luottamusta, mutta ainahan voi olla seikkailunhaluinen ja kokeilla.
- sdelrfeiur8
Hei,
kävimme Albena Toursin järjestämällä yhden päivän reissulla Romanian Constanzassa. Suosittelen!!!! Pikkubussilla, jossa ilmastointi; kiinnostava opastus englanniksi, ateria Constanzassa kuuluu hintaan jne. Maksoi muistaakseni 55 e/hlö, koko päivän retki.
Albena tourisiin saa yhteyden netin kautta tai sitten kävelemällä heidän toimistoonsa Albenan pääkadulla. Hakevat retkipäivänä myös muista rantakohteista, se maksanee muutaman levan lisää.
Reissu oli oikeasti kiinnostava ja katkaisi mukavasti meidän 2 viikon lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722