12.7.2008 HERÄTYYYYYYS!

Spriten voimalla

Meni eilen sitten vähän myöhäiseen, mutta ei alkoholin vuoksi. Raittiina olen ja siitä tyytyväinen.

Keli ulkona tasaisen harmaa, mutta sopii hyvin siivouspäiväksi. Ei houkuttele terassit eikä hiekkasärkät. Tästä tulee vielä tehokas päivä :)

Iloista lauantaita kaikille!

17

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeans'

:)
      Herätys cokiksen voimalla ja tarkoitan aitoa puhdasta cocacolaa. Sokeria hemmetisti ja maku tallella ei jatkettua.

Ei voi olla totta että itsekin pitäisi siivota.
      Kaikista varmin tapa saada motivaatio siivoamiseen on kutsua vieraita ja silloin on pakko.

Iloista lauantaita sinullekin.
      Lauantai?
      Helvetti että olen nukkunut sikeästi. Matot ulos ja äkkiä. Täytyy vaan toivoa että imuri jaksaa vetää vielä kun viimeinen pölypussi.
      Noh ehkä surffailen vielä vähän.

• jeans'

On varsin outoa ja sanoisinko Törkeätä mainostaa pikavippejä juuri terveyspalstalla.
        Heikot sortuu elon tielle mutta ei siihen tarvitse opastaa varsinkaan näillä palstoilla.
        Sanotaan kuitenkin etten ikinä ole ottanut pikavippejä enkä ota mutta ymmärrän krapulaisen, ym. päihteidenkäyttäjän,pelurin kiusauksen helppoon rahaan.

• Spriten voimalla
        jeans' kirjoitti:

On varsin outoa ja sanoisinko Törkeätä mainostaa pikavippejä juuri terveyspalstalla.
        Heikot sortuu elon tielle mutta ei siihen tarvitse opastaa varsinkaan näillä palstoilla.
        Sanotaan kuitenkin etten ikinä ole ottanut pikavippejä enkä ota mutta ymmärrän krapulaisen, ym. päihteidenkäyttäjän,pelurin kiusauksen helppoon rahaan.

Minustakin tuollaiset mainokset pitäisi poistaa tämänkaltaisilta sivuilta. Itselläni ei onneksi koskaan ole ollut tarve pikavippeihin ja juomiseni ei koskaan ole aiheuttanut muutakaan taloudellista ahdinkoa, mutta uskon, että monella ei asiat näin onnellisesti ole.

Niin herkillä kun sitä onkin juomista lopetellessaan ja jos lopettamisen alku vielä on kiinni siitä, että rahaa ei ole juomiseen niin melkoinen houkutin tuo pikavippimainos on. Useinhan riippuvainen henkilö on moniriippuvainen ja tällä palstalla käy myös ymmärtääkseni esim. peliriippuvaisia, jotka ovat pelanneet kaikki rahansa ja sitten ratkenneet ryyppäämään. Annetaanpa palautetta ylläpidolle. Voisikohan sheriffi osallistua näihin "talkoisiin" myös?

Alkoholistin houkutteleminen pikavippiin on mielestäni vähintäänkin arveluttavaa. Milloin tänne ilmestyy olut ja viinimainoksia?

• jeans'
        Spriten voimalla kirjoitti:

Minustakin tuollaiset mainokset pitäisi poistaa tämänkaltaisilta sivuilta. Itselläni ei onneksi koskaan ole ollut tarve pikavippeihin ja juomiseni ei koskaan ole aiheuttanut muutakaan taloudellista ahdinkoa, mutta uskon, että monella ei asiat näin onnellisesti ole.

Niin herkillä kun sitä onkin juomista lopetellessaan ja jos lopettamisen alku vielä on kiinni siitä, että rahaa ei ole juomiseen niin melkoinen houkutin tuo pikavippimainos on. Useinhan riippuvainen henkilö on moniriippuvainen ja tällä palstalla käy myös ymmärtääkseni esim. peliriippuvaisia, jotka ovat pelanneet kaikki rahansa ja sitten ratkenneet ryyppäämään. Annetaanpa palautetta ylläpidolle. Voisikohan sheriffi osallistua näihin "talkoisiin" myös?

Alkoholistin houkutteleminen pikavippiin on mielestäni vähintäänkin arveluttavaa. Milloin tänne ilmestyy olut ja viinimainoksia?

Mutta sinun HUUtosi kantautui ympäri nettiä :)
        Jos tuo sama mainos on peliriippuvuuspalstalla niin risuja perkeleesti suomi24:lle vai mikä tämä nykyään on?

Mikäli yp poistat tämän ketjun tai osan viesteistä putoat arvoasteikolla
        Erittäin alas. Luulisin että sheriffi vaan valvoo asiattomuuksia ja neuvoo tarvittaessa. Sen verran tunnen palstaa että sheriffi on asiatyyppi.

ad tätäkin osittain pyörittää mutta ehkä nyt on menty liian pitkälle.

• jeans'
        jeans' kirjoitti:

Mutta sinun HUUtosi kantautui ympäri nettiä :)
        Jos tuo sama mainos on peliriippuvuuspalstalla niin risuja perkeleesti suomi24:lle vai mikä tämä nykyään on?

Mikäli yp poistat tämän ketjun tai osan viesteistä putoat arvoasteikolla
        Erittäin alas. Luulisin että sheriffi vaan valvoo asiattomuuksia ja neuvoo tarvittaessa. Sen verran tunnen palstaa että sheriffi on asiatyyppi.

ad tätäkin osittain pyörittää mutta ehkä nyt on menty liian pitkälle.

Sama mainos peliriippuvaisten kohdalla.

• Spriten voimalla
        jeans' kirjoitti:

Sama mainos peliriippuvaisten kohdalla.

Mainos taitaa olla kaikilla Päihteet/Riippuvuudet-palstoilla. Käsittämätöntä, mutta totta :(

Houkutuksista huolimatta kasvatamme panssaria (viittaan eiliseen norsuaiheeseeni) ja toivomme, ettei kukaan ainakaan tällä palstalla kirjoittelija tuon houkuttimen takia repsahda.

PS. Turha muuten sanoa, että eipä sitten kovin vahvassa ollut, jos tuollaisesta repsahtaa. Silloin kun on oikein vaikeaa, repsahtamiseen ei tarvita edes tuon kokoista mainosta - valitettavasti.

• jeans'

Mainos taitaa olla kaikilla Päihteet/Riippuvuudet-palstoilla. Käsittämätöntä, mutta totta :(

Houkutuksista huolimatta kasvatamme panssaria (viittaan eiliseen norsuaiheeseeni) ja toivomme, ettei kukaan ainakaan tällä palstalla kirjoittelija tuon houkuttimen takia repsahda.

PS. Turha muuten sanoa, että eipä sitten kovin vahvassa ollut, jos tuollaisesta repsahtaa. Silloin kun on oikein vaikeaa, repsahtamiseen ei tarvita edes tuon kokoista mainosta - valitettavasti.

Vahingossa meni iltalehden mediapalstalle ja vielä nimi ja otsikko meni väärinpäin. Eiköhän siitä asiatieto kuitenkin näy.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=374974&tstart=0

Eipä tuosta mitään apua ole koska iltalehti mainostaa samoja vippejä.

Sprite, tämä on jotenkin hemmetin väärin koko homma. Kaikilla ei todellakaan ole voimaa vastustaa ja vähän aikaa sitten iltalehti kuulutti että pikavipit vetää nuoret konkurssiin ja alla lukee pikavippien mainoksia vinopino.

Oikeastaan nimitys pikavipeille on lailliset koronkiskurit.

• Spriten voimalla
        jeans' kirjoitti:

Vahingossa meni iltalehden mediapalstalle ja vielä nimi ja otsikko meni väärinpäin. Eiköhän siitä asiatieto kuitenkin näy.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=374974&tstart=0

Eipä tuosta mitään apua ole koska iltalehti mainostaa samoja vippejä.

Sprite, tämä on jotenkin hemmetin väärin koko homma. Kaikilla ei todellakaan ole voimaa vastustaa ja vähän aikaa sitten iltalehti kuulutti että pikavipit vetää nuoret konkurssiin ja alla lukee pikavippien mainoksia vinopino.

Oikeastaan nimitys pikavipeille on lailliset koronkiskurit.

Yleensähän mainokset pyritään kohdistamaan sellaisille, jotka ovat potentiaalisia tuotteen ostajia. Mainos tähtää tuotteen mahdollisimman suureen myyntiin. Siksi oletan (en siis tiedä), että mainos nimenomaisesti on kohdennettu juuri tänne? Mutta kyllä mainonnassa ja markkinoinnissa myös on omat eettiset sääntönsä. Tässä kohden minun etiikkani ei käy yksiin ylläpidon etiikan kanssa, jos olettamukseni pitää paikkansa. Eiköhän nuo mainokset sijoiteta tänne tietoisesti eikä niin, että ne vain sijoittuvat miten sattuu :)

• jeans'

Yleensähän mainokset pyritään kohdistamaan sellaisille, jotka ovat potentiaalisia tuotteen ostajia. Mainos tähtää tuotteen mahdollisimman suureen myyntiin. Siksi oletan (en siis tiedä), että mainos nimenomaisesti on kohdennettu juuri tänne? Mutta kyllä mainonnassa ja markkinoinnissa myös on omat eettiset sääntönsä. Tässä kohden minun etiikkani ei käy yksiin ylläpidon etiikan kanssa, jos olettamukseni pitää paikkansa. Eiköhän nuo mainokset sijoiteta tänne tietoisesti eikä niin, että ne vain sijoittuvat miten sattuu :)

Kirjoitin tuon jutun heittämällä iltikseen joten olisin kiitollinen jos voisit lisätä siihen jotain kun sinulla on järki päässä.
        Saakeli että piti laittaa otsikko nimeksi.
        Virhe tulkitaan tietysti aamukrapulaksi tai jos on pelannut pokeria 2000egellä ja nyt morkkis.

ad ja etiikka?
        Sain naurukohtauksen ja minut tavoittaa teholta.

Mutta joo,kyllä kohderyhmä valitaan Erittäin huolellisesti ja Kylmästi.

• Spriten voimalla
        jeans' kirjoitti:

Kirjoitin tuon jutun heittämällä iltikseen joten olisin kiitollinen jos voisit lisätä siihen jotain kun sinulla on järki päässä.
        Saakeli että piti laittaa otsikko nimeksi.
        Virhe tulkitaan tietysti aamukrapulaksi tai jos on pelannut pokeria 2000egellä ja nyt morkkis.

ad ja etiikka?
        Sain naurukohtauksen ja minut tavoittaa teholta.

Mutta joo,kyllä kohderyhmä valitaan Erittäin huolellisesti ja Kylmästi.

Minulla on kyseenalainen ilo liikkua piireissä, joissa on paljon mainonnan ja markkinoinnin kanssa työskenteleviä. Olen huomannut, että maailmamme eivät kohtaa. Minua käytetään aika ajoin jopa koekaniinina eli jos joku mainos iskee minuun niin sitten sen täytyy olla tosi hyvä :))))

• Eeva-Leena

Nukuinpas pitkään vaikka en mitään eilenkään ottanut. Jatketaanpa raitista linjaa tänäänkin. Siivotakin pitäis.

Raitista päivää kaikille

• Saniliina

Huomenta, aamupäivän puolellahan tuota vielä ollaan, vaikka kello onkin jo raksuttanut melkoisen pitkälle. Pilvistä on ulkona. Lenkkiä en jaksanutkaan tänä aamuna tehdä, vaikka tarkoitus oli. Järvessä kuitenkin kävin, se on yksi päivän kohokohtia, ympäri vuoden, lähes joka päivä.

Siivouspäiväpä näyttää olevan tulossa monella. Niin minullakin. Ja illalla sitten ystävien luo grillaamaan.

Eilinen oli tosi paha päivä, mutta siitä selvisin. Tämäniltainen ei minua niin huoleta, mutta hieman varuillaan on tietysti oltava. Kuten aina. Ainakin toistaiseksi, ehkä koko loppuelämä.

Mutta ei sitten muuta näin kiireessä, kuin hyvää lauantaita kaikille. Ja kiitos jokaiselle, joka täällä toistaan tukee tässä yhteisessä taistelussamme. Pidetään linja tiukkana! Ja ennen muuta lippu korkealla.

• Juoppotrolli

Myöhään meni mullakin eilen, mutta tippaakaan en ottanut (join 3 litraa soodavettä :D)ja oli hauskaa. Oikeastaan oli hieno tunne, kun huomasi, että päätöksen tehtyäni pystyin pitäytymään siinä ja soodavesi on seurassa ihan ok, on kai muille sama mitä siinä lasissa on, on vain mukava olla itselläkin jotain nenän alla kun muillakin on.

• Spriten voimalla
        Juoppotrolli kirjoitti:

Myöhään meni mullakin eilen, mutta tippaakaan en ottanut (join 3 litraa soodavettä :D)ja oli hauskaa. Oikeastaan oli hieno tunne, kun huomasi, että päätöksen tehtyäni pystyin pitäytymään siinä ja soodavesi on seurassa ihan ok, on kai muille sama mitä siinä lasissa on, on vain mukava olla itselläkin jotain nenän alla kun muillakin on.

Minä en ole vielä uskaltautunut baariin ja taitaa melko paljon aikaa mennä ennenkuin menenkään iltaa istumaan. Nahka ei ole vielä riittävän paksu, jotta kestäisin katsoa muiden juovan ja itse istuisin kuivin suin.

Sinulla onnistunut kokemus ja uskon, että varmasti tuntuu hyvältä. Toivon sinulle lisää samanlaisia iloja :)

• Spriten voimalla kirjoitti:

Minä en ole vielä uskaltautunut baariin ja taitaa melko paljon aikaa mennä ennenkuin menenkään iltaa istumaan. Nahka ei ole vielä riittävän paksu, jotta kestäisin katsoa muiden juovan ja itse istuisin kuivin suin.

Sinulla onnistunut kokemus ja uskon, että varmasti tuntuu hyvältä. Toivon sinulle lisää samanlaisia iloja :)

Raittiina.

• Spriten voimalla
        frans-herman kirjoitti:

Raittiina.

Kohta koittaa unosten aika. Ensi yönä ajattelin katsella erittäin rauhallisia unia ja nukkua aamusta pitkään.

Kauniita unia sinullekin fran-herman :)

• Juoppotrolli

Kohta koittaa unosten aika. Ensi yönä ajattelin katsella erittäin rauhallisia unia ja nukkua aamusta pitkään.

Kauniita unia sinullekin fran-herman :)

Kiitti Sprite kannustuksesta ja skool vichyllä sitä minäkin tässä juon ja katselen Eastwoodia.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe