Velaksi ostaminen

Sorva

Jos ostan joka päivä aamulla ja myyn iltapäivällä (voitolla tietenkin), niin tarvitsenko oikeastaan koskaan omaa rahaa? Olettaen ettei jää tavara käsiin.

5

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fed

Mutta pidä sen verran, että että kun joku ilta ostat/myyt tappiolla, pystyt ne kattamaan....

parilla tonnillakin tekee ihmeitä toki riskit ovat suuret... suosittelen kuitenkin warrantteja.

• kokemusta on

Voit varautua maksumiehen rooliin. Ei edes yksi kymmenestä yrittäjästä pääse voitolle.

• DORF

No et jos se aina onnistuu ja päivän kurssinnousu on enemmän kuin välittäjän palkkiot.

Käytännössä häviät kyllä rahasi koska todennäköisyys että osakkeen arvo nousee on about yhtä paljon kuin laskullekin. Lisäksi on vaikea löytää osaketta joka nosusisi päivässä enemmän kuin pankkiiriliikkeen palkkiot.

• faktoja

Ei nuo palkkiot niin suuria ole: Eräällä netti-välittäjällä on n 8€ 0,25%.
        Jos siis ostat esim 8000 eurolla osaketta niin jo yli 0,35% kurssinousu tuo voittoa. Tänä päivänähän ei esim 3% nousu ole mitenkään harvinainen.
        Toinen asia on, että kun joka toinen päivä laskee niin niin pitemmän päälle ainoa, joka voittaa on välittääjä, joka saa varmaa tuloa ilman riskiä.

• fed
        faktoja kirjoitti:

Ei nuo palkkiot niin suuria ole: Eräällä netti-välittäjällä on n 8€ 0,25%.
        Jos siis ostat esim 8000 eurolla osaketta niin jo yli 0,35% kurssinousu tuo voittoa. Tänä päivänähän ei esim 3% nousu ole mitenkään harvinainen.
        Toinen asia on, että kun joka toinen päivä laskee niin niin pitemmän päälle ainoa, joka voittaa on välittääjä, joka saa varmaa tuloa ilman riskiä.

katsoppas päivävaihtoja noissa eipä monessakaan paljon liikkuvassa ole juuri vaihtoja joten 8000 eurolla liikutat itse markkinoita ja tuskin tulet onnistumaan....

Vain vaihdollisesti riittävän suurilla onnistuu, mutta niiden liikkeet on hitaita, toisaalta pelkkä noksu riittää, koska aamulla voi ostaa tai myydä riippuen odottaako nousua vai laskua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe