Villen ja päästä juttusille.
mistä voisi bongata
7
1065
Vastaukset
- nonamed12453
Munkkiniemen kirjastoa, mieluummin aamusta.
- sillä tavalla
että rikkaan ja kuuluisan on itse rohkeasti etsittävä se oikea. Ettei tule mitään onnenonkijoita . Myös tykännyt kauan, mutta liian vanha ja sairas.
- ehkä tapaamme
sillä tavalla kirjoitti:
että rikkaan ja kuuluisan on itse rohkeasti etsittävä se oikea. Ettei tule mitään onnenonkijoita . Myös tykännyt kauan, mutta liian vanha ja sairas.
Nirvanassa.
- kauan tyk.....
ehkä tapaamme kirjoitti:
Nirvanassa.
;)..............
- kauan tyk.......
sillä tavalla kirjoitti:
maailma on täynnä onnenonkijoita jne....
- ap....
olisi ollut taiteiden yössä :(
- jonQu
no siis mei oon ihan hirvee fani...huone on peitetty julisteilla ja ainakin sen löytää,tai siis miun kaverin täti on helsingin akpakassa töissä ja se on ville valon kantabaari tai jotenkin tolleen mei sen ymmärsin mut kai jostain hesasta : )...muuta en tiiä : /halusiin ite nähä sen myös : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722