paljonkohan kannattaa maksaa viikon reissusta kultahietikolle?Yksin olen lädössä elokuun vika viikolla,viikon reissua 4täden hotellissa tarjosivat matkatoimistossa 550e,tuntu paljolta,mutta tokihan nosti hintaa kun yksin punkkaa 2h/h..Kai netistä löytys paljokin halvemmalla,mut ei tässä mitään reppumatkaa sinne kai kukaan täyspäinen teekään...!
paljonko on paljon?
4
965
Vastaukset
- löhtee
Kuulosti kovalta hinnalta kun elokuussa saa
kovia äkkilähtöjä.
**** hotelliin voi päästä alle 300 eurolla
ja halvimpiin hotelleiin jopa 150 eurolla.- Ei mihinkään !
Harvinaista jos 150€:lla pääsee. En usko siihen ollenkaan.
300€:lla voi saada hyvällä tuurilla viikon reissun syksyllä.
Ei mitään "kovia" äkkilähtöjä ole enää, mutta vähän edullisemmin on joskus matkoja tarjolla kuin alkuper. 550€.
350-400€ voi olla lähellä totuutta.
- niinnnnn
niin ettei toi nyt kova hinta ole.ite maksan satasen enemmän ja olen huoneistossa 3 muun henkilön kans..toki jos haluat halvemmalla voit oottaa ja tilata äkkilähdön niitä saa vähän halvemmalla.
- maksat nyt
Jo elokuun alussa matkoja myydään edullisemmin loppukesälle.
Ja miksi 4 tähden hotelli ? Turhaa, jos haluat edullisuutta.
Kolmen tähdenkin hotellit on ihan ok. Sillä noin 100€:n erolla tekee paljon paikan päällä, syö ja juo 2-4 päivää tai voi ostaa monta, monta vaatetta tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699