Kipa se vuosia täytti ja pyöreitä sellaisia,
40 on jo plakkarissa mutta ei näy missään.
Huomenna Galaxylla juhlitaan ja remutaan,
ei itketä menneitä eikä surra tulevia vaan
nautitaan laatuseurasta....
T: Anne
KIRSI 40V.
3
1292
Vastaukset
- Pihtari - P.
juuuu... todellakin " Paratiisi on Tallinnan laivalla"... huomenna lähetään naisenergialla juhlistaa Kipsun synttäreitä... seikkalijat älkööt vaivautuko, ehhehe ehhehe.. jooo-o, ihan tositarkituksella mennään ! Herrakapteeni Stig Ombord... lähdettekö kanssani tanssinpyörteisiin..
- piipana
jeeh nyt lähtee kunnon rytmiryhmä bailaamaan varokoot vaan kaikki ...... calaxy raikaa ku kymenlaakson tylleröt lähtee näyttämää juhla kaluuuuuuuuuu,,,,,..... : )
- piipana
Kirppu.
Olet paras ystäväni,kiitos siitä.
kiitos että saan luottaa sinuun, että hyväksyt minut sellaisena kuin olen.
Olet tärkeä osa elämääni, toivottavasti tiedät sen.
Rakastan sinua enkelini :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764