Jumala on kolmiyhteinen,Isä,Poika ja Pyhä Henki.Se on salaisuus jota emme oikein ymmärrä,eikä meidän tarvi luotuinna kaikkea ymmärtää,tärkeintä on että ollemme yhteydessä Taivaan Isään Jeesuksen sovintotyön perusteella.
Jeesus on Herra.
3
211
Vastaukset
Sinäpä sen sanoit aksu.
Ei meidän ymmärryksemme riitä käittämään kaikkia Jumalan salaisuuksia.
Tärkeintä on se, että uskomme Jeesukseen ja emme taistele Raamatun ilmoituksia vastaan, vaikka emme niitä ymmärtäisikkään.
Voimme varmaan tässä asiassa jakaa apostoli Paavalin hämmästyksen;
Me tunnustamme, että meidän uskomme pyhä salaisuus on suuri: Hän ilmestyi ihmisruumiissa, hänet julistettiin vanhurskaaksi Hengen voimasta, enkelit saivat hänet nähdä, hänestä saarnattiin kansoille, häneen uskottiin maailmassa, hänet korotettiin kirkkauteen- hirvas
pois tuon Tertullianuksen keksimän termin "kolmiyhteinen". Ilman sitä ihminen pelastuu eikä ole epärehellinen kenellekään, koska Raamattu ilmoittaa totuuden näin:
Room. 10:9
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;jonkinverran kai luterilaista,että jotenki on jäännyt toi Kolmiyhteinen,no ei se ole kysymys johon mie takerrun,(nauraa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836