miulla on siellä sukulaissuhteita,mut heillä ei oo talloo miule vuokrata.
Jos sie voisit asiassa jeesata niin laita palstalle vihje miten saan sinnuu yhteyven.vuokraa maksasin maksimissa 300 ekua kuukaudessa.Iso kimppakämppäkin tulis kysymyseen, vuokrattas vaikka kahteenpekkaan 2-3h keittiö ja sauna tai ok-talo tai mökki. Ai niin ,miula on kissa,tosisiisti ja kiva,ei hauku eikä räkytä.
MarlieneDietriich
mie halluisin Savonlinnaan asumaan
asumaan savonlinnaan
3
478
Vastaukset
Miekii asun tiällä. Miun talo on 298 metrii korkee ja kellari on maan alla 237 metrin syvyydessä.
Neliöitäkin on 456.790 joten voin vuokrata sulle vaikka pimiön.- asustelemaan
Täällä on hyvä asustella. Kaupungin kuuluisin julkkiskin asuu täällä vaikka ei ole muuta kuin oikeisiin töihin pystymätön ylioppilas.
Tuolla vuokralla et tosin saa muuta kuin kellarin Kallislahdesta mutta se on sitten kylän eliittiä. - mela timppa
länsi-savonlinnassa olisi iso vehkeisen setän omistusasunto (3h k sa).. yksi huone vapaana.. rahaa en tartte mut jos luontoisena saisi korvausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039