...tai siis Hector kysyy..kun pyysin..ööh...laitoin kysymään...;o))..
Tämmästä tänä helteisenä aamupäivänä. .. En mä muuten, mut kun tuo ultravijolettisäteily ...;o))...
http://www.youtube.com/watch?v=89WOlVwyTnA&feature=related
Kysynpähän vaan...
41
712
Vastaukset
..10 misaa ja pitää olla pysäkillä matkalla kohti sörkkää ja terassei..
- MuisQuuuuuuu
...tiedäthän;o))....
- kbasa
mutta ne kai vasta illalla :-)
kbasa kirjoitti:
mutta ne kai vasta illalla :-)
..myös miele hämäryy aivot turpoaa ja olo raukeaa..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..myös miele hämäryy aivot turpoaa ja olo raukeaa..
ei saa turvota viala :-)
- MuisQuuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..opastaa matkaan..kuus minsaa..
... Ja jos sandels pettää niin Lapin kultaan voit aina luottaa..;o))...
- kbasa
niin edespain..
hector ja uvsateily kulkevat melkeen kasi kadessa :-)- MuisQuuuuuuu
muuta selitystä en tälle kyselytulvalle löydä;o))...
No mutta onhan tuo hyvä biisi. - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
muuta selitystä en tälle kyselytulvalle löydä;o))...
No mutta onhan tuo hyvä biisi.ja siinakin on uvsateilya..
hector on... kulmakivi :-) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
ja siinakin on uvsateilya..
hector on... kulmakivi :-)Itseasiassa Hector on peruskallio:o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Itseasiassa Hector on peruskallio:o))...
ei haittaa vaikka tormaa sitten se iso kivi :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
ei haittaa vaikka tormaa sitten se iso kivi :-)
törmätessään sysäis avaruuden mustaan aukkoon..Kyl siellä Hectorin kanssa pärjäis;o))...
Täs yksi hellyttävä biisi...;o))...
http://youtube.com/watch?v=hXSzIpw48Yk&feature=related
Ööh...No kai tätäkin siel mustassa jaksais kuunnella...päivän...tai pari:o/... - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
törmätessään sysäis avaruuden mustaan aukkoon..Kyl siellä Hectorin kanssa pärjäis;o))...
Täs yksi hellyttävä biisi...;o))...
http://youtube.com/watch?v=hXSzIpw48Yk&feature=related
Ööh...No kai tätäkin siel mustassa jaksais kuunnella...päivän...tai pari:o/...vaikka siina reunalla ja sitten pellehypylla saattaisi sukeltaa aukkoon hectorin huomaan :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
vaikka siina reunalla ja sitten pellehypylla saattaisi sukeltaa aukkoon hectorin huomaan :-)
Täytyykin alkaa kaivelemaan tuota vaatehuonetta ja etsiä raidallisen kirjava pellehyppypuku...Sitä tarvitaan tuota pikaa;o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Täytyykin alkaa kaivelemaan tuota vaatehuonetta ja etsiä raidallisen kirjava pellehyppypuku...Sitä tarvitaan tuota pikaa;o))...
taidan itsekin laajentaa tajuntaani tana yhtena iltana :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
taidan itsekin laajentaa tajuntaani tana yhtena iltana :-)
...varsinkin, kun se ei jää vain ajatuksen asteelle:o))))))))))))))
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
...varsinkin, kun se ei jää vain ajatuksen asteelle:o))))))))))))))
ajatus on houkutteleva ja olut maistuu mainiolle :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
ajatus on houkutteleva ja olut maistuu mainiolle :-)
maistui taivaalliselle äsken...Basa...melkein makialle:o)))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
maistui taivaalliselle äsken...Basa...melkein makialle:o)))...
oma talviturkkini on.. hippimallia :-)
- MuisQuuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
oma talviturkkini on.. hippimallia :-)
Mul on edelleen se talviturkki päällä...Hitsi...nythän mä hokasinkin et miks mulla niin hemmetin quuma:o/...
- kbasa
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Mul on edelleen se talviturkki päällä...Hitsi...nythän mä hokasinkin et miks mulla niin hemmetin quuma:o/...
pitäis vaan mennä ja loikata itämereen..
mitäköhän siitäkin sitten tulisi :-) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
pitäis vaan mennä ja loikata itämereen..
mitäköhän siitäkin sitten tulisi :-)jos oikein hyvä tsäkä käy niin...valkotakkiset sedät;o))..
Mä taidan tyytyä tohon poreammeeseen:o))))))))... - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
jos oikein hyvä tsäkä käy niin...valkotakkiset sedät;o))..
Mä taidan tyytyä tohon poreammeeseen:o))))))))...mutta suuri plumpsahdukseni saattaa muuttaa ekosysteemiä peruuttamattomasti :-)
- MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
mutta suuri plumpsahdukseni saattaa muuttaa ekosysteemiä peruuttamattomasti :-)
Hitsi...ei kai nyt sentään...Jos vaikkas ihan pieni sellanen tsunami...Jookos...sellanen pokanen vaan:o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
niin.. semmonen aaltohan siitä hyökyisi sitten
ja saattaisi aiheuttaa lajien katoa merkittävästi :-) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
ja saattaisi aiheuttaa lajien katoa merkittävästi :-)ottaa hyöky rannalla vastaan ja tuubata takaisin...Niihn..:o))...Aikas yksinkertaista vai??..:o))...
Voishan sitä siinä samalla narrata muutaman kalan pannulle;o))....Se ei lienee mikään ekoterroriteko;o)).. - kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
ottaa hyöky rannalla vastaan ja tuubata takaisin...Niihn..:o))...Aikas yksinkertaista vai??..:o))...
Voishan sitä siinä samalla narrata muutaman kalan pannulle;o))....Se ei lienee mikään ekoterroriteko;o))..molskis vain ja kaloja pintaan tupsahtais..
se olisi hyvin ekolooginen kalastusmuoto ja vaatii lahempiä mietiskelyjä toteuttamisen suhteen :-)) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
molskis vain ja kaloja pintaan tupsahtais..
se olisi hyvin ekolooginen kalastusmuoto ja vaatii lahempiä mietiskelyjä toteuttamisen suhteen :-))..ja ihan helposti toteutettavissakin...Ei kun vaan sen talviturkin kanssa...mereen molskahtaen..Muutama rivakka veto sinne tänne..(tyyli on vapaa)..Ja ei kun rannalle..Ja johan on turkin taskut pullollansa meren eläviä..aina katkaravuista kaskelotteihin...:o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
..ja ihan helposti toteutettavissakin...Ei kun vaan sen talviturkin kanssa...mereen molskahtaen..Muutama rivakka veto sinne tänne..(tyyli on vapaa)..Ja ei kun rannalle..Ja johan on turkin taskut pullollansa meren eläviä..aina katkaravuista kaskelotteihin...:o))...
josko suunnittelen lisataskuja turkikseen.. yks hauelle (uhkaava kala!) yks savusilakalle ja muille sitten yks tasku.. ovat sen verta sosiaalisia ne loput :-)
- MuisQuuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
josko suunnittelen lisataskuja turkikseen.. yks hauelle (uhkaava kala!) yks savusilakalle ja muille sitten yks tasku.. ovat sen verta sosiaalisia ne loput :-)
Turkin alle sitten tiukat trikoot...Katsos ja kun jotkut kalat ovat niin kovia uimaan liiveihin...;o))...
- kbasa
MuisQuuuuuuuu kirjoitti:
Turkin alle sitten tiukat trikoot...Katsos ja kun jotkut kalat ovat niin kovia uimaan liiveihin...;o))...
kullanarvoinen vinkki..:-)
ehka voisin kysya jos saisin lainata raidallisenkirjavaa..
suurennan sita sitten yhtena iltana habitukseeni kayvaksi :-) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
kullanarvoinen vinkki..:-)
ehka voisin kysya jos saisin lainata raidallisenkirjavaa..
suurennan sita sitten yhtena iltana habitukseeni kayvaksi :-)Saat vaikkas sydänkuosisen pellepukuni..ja ihan ikuomaksi:o)))
- kbasa
MuisQuuuuuuu kirjoitti:
Saat vaikkas sydänkuosisen pellepukuni..ja ihan ikuomaksi:o)))
ajattelin hypata kun aukossa soi http://youtube.com/watch?v=xW40azTCvX8
korjaan kylla venyneet saumat sitten :-) - MuisQuuuuuuu
kbasa kirjoitti:
ajattelin hypata kun aukossa soi http://youtube.com/watch?v=xW40azTCvX8
korjaan kylla venyneet saumat sitten :-)niin aivan varmasti saat lainata :o)...
Muista hypätessäsi pitää tiukasti vasemman käpälän etusormilla...nenustasi..Ja huuda samalla,,"Yksi kaikkien...ja kaikki yhden...tai jopa kahden puolesta"...:o))))))))... - kbasa
kbasa kirjoitti:
ja saattaisi aiheuttaa lajien katoa merkittävästi :-)no kiitos! sa annat raitapuvun hyvaan kayttoon...!
ja tuota.. meinasin huutaa: tulen uudestaan..!
tietavat sitten varoa altaan rantaplanktoneineen :-)
- mikhaildenisov
täällä on vasta 26!
- MuisQuuuuuuu
Täällä tossa midän takapihalla et paistuu:o/...
- kbasa
mutta sensori on suoraan paahteessa :-)
- sola
..rouva ja herra Muisquuuu/Kiululta..jotta koska niitä vapaita taas olikaan..voitas tulla vilkaseen sitä teitin vauvaaki samalla :)
kuunnella nyt taivasta!
on niin kuumakin ja kaikkee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906