Kuinka yleistä on että innokkaimmat tanssijamiehet kävisivät vaihtamassa sitä hikistä paitaansa kesken lavatanssien. Nyt olen pari kertaaa ollut lavalla pitkän tauon jälkeen ja seurannut muutamaa innokasta tanssija ( ihan oikeasti ilo silmälle seurata kaunista menoa), mutta kun se kauluspaita on hiestä märkä vyötärolle asti jo kymmeneen mennessa. Ruuhkakohdassa kun ohitanssija joutuu kosketuksiin tämän hikisen vatteen kanssa tuntuu suorastaan iljettavaltä. Miten sitten ne tanssitettavat daamit voi ottaa kiinni?
Paidan vaihto
14
2728
Vastaukset
Jotka hikoavat normaalia enemmän käyttävät 2-3 tanssipaitaa illan aikana. Tämän lisäksi vielä t-paita tanssien jälkeen. Sama juttu, myös daamien osalta.
Tuttu ongelma. En käy kuitenkaan paitaa vaihtamassa illan aikana, koska se uusi paita olisi yhden kiivaan parin jälkeen yhtä märkä.
Parempi olis satsata kunnon materiaaliin. En kuitenkaan käytä urheilupaitaa tanssipaikalla.
Naisilla on nykyään kivoja puseroita. Sellainen karhea vähän verkkomainen tekstiili tuntuu tosi mukavalta kädessä. On helppo viedä kun se ei tunnu liukkaalta ollenkaan.- Huomioidaan toisetkin
Hikoilu on yksilöllistä. Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi. Silloin ei välttämättä auta vaikka omat tanssivaatteet olisivat kuinka teknisiä.. Tunne ei ollut miellyttävä. Hieman voisi materiaalien valintaa miettiä miestenkin puolelta, ehkäpä miehellä oleva vohvelikankainen lyhythihainen kauluspaita ei ole kaikkein ihanteellisin tanssivaate kesäkuumalla.
- Truepuli
"Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi"
Oletko tosiaan sitä mieltä, että paitasi kasteltiin juuri siksi? Aika hassu ajatus. Toisaalta tiedän useitakin tanssia työkseen tekeviä naisia, jotka hikoilevat tosi paljon. Itselläni paita kastuu omasta hiestän aika harvoin, vaikka tanssisin kuinka paljon tahansa. Hikoilu ja kastuminen nyt vaan kuuluu tanssipaikalle oli kyse omasta tai toisen hiestä, niin se on vaan kestettävä. - Niin ja näin
Truepuli kirjoitti:
"Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi"
Oletko tosiaan sitä mieltä, että paitasi kasteltiin juuri siksi? Aika hassu ajatus. Toisaalta tiedän useitakin tanssia työkseen tekeviä naisia, jotka hikoilevat tosi paljon. Itselläni paita kastuu omasta hiestän aika harvoin, vaikka tanssisin kuinka paljon tahansa. Hikoilu ja kastuminen nyt vaan kuuluu tanssipaikalle oli kyse omasta tai toisen hiestä, niin se on vaan kestettävä.No tuolla tanssiurheilulla nyt tarkoitin vain sitä, että minulla on yhtä ja toistakin tietoa tanssimiseen tarjottavista vaatemateriaaleista..
joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen..
Lisäksi naistenhuoneessa on useimmiten fööni jolla saa onneksi tanssipaitansa kuivaksi, jos vaihtopaitaa ei ole mukana.
Joten en nyt kuitenkaan ihan niin hirmuisen ongelmallisena pidä paidan kastumista. - Truepuli
Niin ja näin kirjoitti:
No tuolla tanssiurheilulla nyt tarkoitin vain sitä, että minulla on yhtä ja toistakin tietoa tanssimiseen tarjottavista vaatemateriaaleista..
joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen..
Lisäksi naistenhuoneessa on useimmiten fööni jolla saa onneksi tanssipaitansa kuivaksi, jos vaihtopaitaa ei ole mukana.
Joten en nyt kuitenkaan ihan niin hirmuisen ongelmallisena pidä paidan kastumista."joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen"
Tätähän minä en kyseenalaistanutkaan, olen samaa mieltä, että vaatevalinnoilla pystyy vaikuttamaan, mutta rajallisesti, jos hikeä pukkaa kun ämpärillä kaataen, niin aika vaikeaa on valita sellaiset vaatteet, ettei ne olis märkiä.
Miestenhuoneessakin on aika monessa paikassa puhallin, jolla saa kuivattua sekä paidan, että pään, mutta apu on vaan hetkellinen, ensimmäisten tanssien jälkeen on vetimet taas märkänä.
- kuuluu asiaan
Tanssiessa tulee ilman muuta hiki, jos tanssii tosissaan.
Nykyaikaiset urheiluteksitiilit haihduttavat hien nopeasti pois eikä paita tunnu märältä.- Puistatus
Urheilupaidat siirtävät kyllä hien pois iholta, mutta kokemukseni mukaan se jää usein paidan pintaan, josta se taas pyyhkiytyy partnerin vaatteisiin ja ohitanssiviin pareihin. Tuntuma on todella epämiellyttävä. En osaa sanoa, onko paidoissa eroa, kun en itse ole niitä käyttänyt. Omat vaatteeni valitsen sillä perusteella, että ne ovat paitsi mukavat, myös tuntuvat mukavilta käteen. En haluaisi, että partnerini värähtäisi inhosta joutuessaan koskemaan niljakkaaseen paidanselkääni.
- väärä käsitys
Puistatus kirjoitti:
Urheilupaidat siirtävät kyllä hien pois iholta, mutta kokemukseni mukaan se jää usein paidan pintaan, josta se taas pyyhkiytyy partnerin vaatteisiin ja ohitanssiviin pareihin. Tuntuma on todella epämiellyttävä. En osaa sanoa, onko paidoissa eroa, kun en itse ole niitä käyttänyt. Omat vaatteeni valitsen sillä perusteella, että ne ovat paitsi mukavat, myös tuntuvat mukavilta käteen. En haluaisi, että partnerini värähtäisi inhosta joutuessaan koskemaan niljakkaaseen paidanselkääni.
Tuossa ei ole mitään perää, tutustu nykyaikaisiin materiaaleihin.
- enää en vaihda
Tosissaan tanssivalla uusi paita kastuu kuumissa kesälavaolosuhteissa usein jo seuraavan parin aikana. Ihan turhaa touhua koko vaihtaminen. Hikoilu kuuluu tanssiin. Jos olet noin herkkähipiäinen, niin ehkä lavatanssi ei ole sinun juttusi.
- jos paitani ei kastuisi....
eli mitä hikisempi paita sen parempi tanssi-ilta!!!! :D
toki paidan materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota. ja voihan paidan välillä vaihtaa.
naisen selkä kastuu usein miehen käsivarresta, kun mennään syliotteessa oikein kunnolla....niin ja rintamus rintamuksesta. ;) - edellisellä
jos paitani ei kastuisi.... kirjoitti:
eli mitä hikisempi paita sen parempi tanssi-ilta!!!! :D
toki paidan materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota. ja voihan paidan välillä vaihtaa.
naisen selkä kastuu usein miehen käsivarresta, kun mennään syliotteessa oikein kunnolla....niin ja rintamus rintamuksesta. ;)tanssimatkallamme ystävättären kanssa että nyt on kyllä kivaa; hiukset, paita ja housunvyötärökin aivan märkänä hiestä. Ei tuntunut haittaavan (yhtä hikisiä) tanssittajia. Kaikessa kivassa tulee hiki....
- noin...
edellisellä kirjoitti:
tanssimatkallamme ystävättären kanssa että nyt on kyllä kivaa; hiukset, paita ja housunvyötärökin aivan märkänä hiestä. Ei tuntunut haittaavan (yhtä hikisiä) tanssittajia. Kaikessa kivassa tulee hiki....
samaa monet kerrat todenneena :))))
- turhapuron
noin... kirjoitti:
samaa monet kerrat todenneena :))))
verkkopaita alle,sellainen jossa on reikiä,ei liian tiheäreikäinen,paras noin sentin reijillä ja sitten urheilpaita päälle!
Käytän tällaista vaatetusta tanssiessa,kaksi paria illasssa.Tanssien päättyessä vaihdan puhtoisen t-paidan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826