Eikö tuolla Keskisellä(Tuurissa) ole joku tatuointi pulju nykyään?
Osaako joku kertoa minkälaista jälkeä tulee ja onko kallis paikka?
Tatuointi Keskisellä
8
2039
Vastaukset
- harkihe vähän
Aaattele kuinkas sen kävi tämän Karpelan Tanjanki. Ollin kanssa ottivat tatskat maaliskuussa, Tanjalle sydämmen sisään laitettiin että Olli. Nyt jo otatti pois koko Olli-tatskan, uutta varmaan jo rustaakin, vaikka vois olla sellanen siirtokuva parempi sillekin.
- jeps.......
Ajattelin pääkallotatuointia ja sille nimeks Tanja!
Tanja Karpelahan on tunnetusti järjen jätiläinen...
- Tyytyväinen asiakas
Keskisellä tekee Pääkkösen Ripa tatuointeja siellä kampaamon puolella.Paikka on nykyään rauhallisempi kuin ennen ja ovat uusineet koko kemikalio-osaston.
Otin siellä tatuoinnin muutama vuosi sitten ja olen edelleen tyytyväinen.Hinta on kuvan koon ja työhön kulutetun ajan mukaan taksoitettu.
Tatuoija on miellyttävä ja ihan hyvä kokemus jäi.- vai ei...........
Eli pääseekö ilman ajanvarausta, ja onko yleensä jonoa?
Ei ole sitten ensimmäistäkään tatskaa, niin haluais tietää mitä noin suunnilleen maksaa?
- ???
Keskinen Sijaitsee ETELÄ-pohjanmaalla!
- ..........................
aivan sama...
- MUUKIN..:???
.
etelä-pohjanmaalla
.
- isoomoooi
hän osaa tehdä erittäin hienoa jälkeä ! eikä ole edes kallis! :) suosittelen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745