Katso ja vakuutu:
http://www.youtube.com/watch?v=khWffRNgYnc&feature=related
Ateismi on ensi askel
7
224
Vastaukset
- hirgiijj
menkää sanomaan niille uskovaisille saatananpalvojille että helvettiin joudutte jos saatanaa palvotte.
ATEISTI EI OLE SAATANANPALVOJA! - Salainen_Agentti
Parempi vaaksa vaaraan kuin virsta väärään... :)
Sinun mielestäsi ehkä ateistit ovat pahalla tiellä, ja joutuvat siitä vielä kärsimään. Ateistien mielestä kristinuskossa oleva ei tule kohtaamaan elämänsä päätyttyä mitään, joten ateistisesta lähtökannasta ajatellen saat olla niin kristitty kuin haluat, siitä ei ole sinulle varsinaista haittaa. Joten ole vaan. Ymmärrämme senkin että haluat tuomita ja pelotella meitä ateisteja, ehkä koet sen tärkeänä asiana omassa elämässäsi. Ehkä tarvitset elämääsi sitä että voit ajatella eläväsi itse oikein, ja muut väärin, jotta tunnet oman asemasi tärkeäksi ja merkitykselliseksi. Ei se varsinaisesti ateisteja haittaa. Joten ole vaan rauhassa sitä mitä haluat olla, mutta älä vie muita mukanasi. Anna muiden päättää itse.
- Hohhoi....
Kyllä tosiaan juutuubin linkit vakuuttaakin ajattelevan aikuisen=ateistin!
Haista itse... ;)>- itse...
..ovat ahkerimpia juutubisteja.
- en tunne
Voisitko antaa jotain todistetta ja faktaa tästä kyseisestä Saatanasta, kun en moista entiteettiä tunne enkä ole koskaan missään havainnut?
Saatana on ihmisen luomus. Ihminen etsii syntipukkia henkimaailmasta omille virheilleen.
Joku on sanonut: ihminen projisoi hyvyytensä Jumalaan, pahuutensa paholaiseen ja vastuunsa messiaaseen. En tarkoita sitä, ettei Jumalaa olisi olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899