Yksi Pietilä soitteli eilen kännykällä katsomossa(!), eilisen teurastuksen aikana. Tavoitteli varmaan Helmistä. Ei ihme ettei kehdannut aitiossa olla: SPORT - ILVES 4-1 !!!
Nyt se on sitten 2-0. Sport - Liigajoukkueet. Ja katsojia yhteensä lähes 5000! Repikää siitä! Pitää varmaan laittaa Osku kyselemään saisko rapakon takaa parempia vastustajia!
2 - 0
7
327
Vastaukset
Voivoi sinua pikkupentua.
Harkkapeleissä voitetaan parhaalla kokoonpanolla liigajoukkueita jotka pelaa junnuilla/LeKin pelaajilla ja Kärpät kakkosmiehistöllä ja tulet henkseleitä paukuttamaan.
SaPKo olisi voittanut eilisen Ilveksen suurinpiirtein 7-1 joten sulje suusi Vaasan apina. Banaani alahuuleen ja häkkiin kasvamaan.- Vååsån pellet
Kärpät oli matkassa ihan junuporukalla ja ottamassa jäätuntumaa kun taas tampereen ilves pelasi Lempäälän kisan pelaajilla ja omilla junnuilla.
Mutta tyhmät vaasalaiset tietenkin luulevat että kun elokuun alkupuolella voittavat muutaman liigajoukkueen joka on junnuporukalla liikkeellä että mukamas pärjäävät mestiksessä. Hyvä vååså! olette te tyhmiä.
juu 5000 tonttua seuraamassa sulkasatoa joka ei osaa pelata. Hölmöä väkeä siellä vååsåsså.
Juu rapakon takaa seuraavaksi varmaan saatte brasilian mestarin ja islannin mestarit kun pystyitte liigajoukkueiden junnuporukat voittamaan oikein. Olet sinä melko hauska veikko.- en ´pä ny sanois
en ny sanois et kärpät junnuilla olis koska kyllä siellä viitakosket jmt. jäällä näkyivät. että jos kärpillä on vain 1. ketju (joka oli ainoa joka ei pelannut) pelimiehiä ja loput junnuja nii en nyt sanois että kummosesti tulevana kautena menestyy -.-
- SM-liigaa...
Pelimiehet on lomilla, A-junnut pelaa. Ei Vaasasta tule koskaan Liigapaikkakuntaa, se on ihan kylmä totuus. HEH!
- pahvi jos
liigaporukka pelailee mehuporukkaa vastaan niin lähettääkö se ykkösporukan mitä häh vååsån pelle ?????
- Vaasan pellet
Voitti niukun,naukin kärppien juniorit ja Lempäälän kisa pelaajista kootun ilveksen.
Niin eihän kukaan ota vååsålåisiå vakavasti. - luki että
Vaasan pellet kirjoitti:
Voitti niukun,naukin kärppien juniorit ja Lempäälän kisa pelaajista kootun ilveksen.
Niin eihän kukaan ota vååsålåisiå vakavasti.Sport VOITTI JO TOISEN LIIGAJOUKKUEEN. Kumpi tietä paremmin, mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049