Totuus kaikesta

Puolustusvittuilu

Fátima (1917) on ateisteille edelleen kova pala. 70 000 ihmistä näki Portugalissa Neitsyt Marian ilmentävän itsensä auringossa. Tästä syystä monet ovat liittyneet todellisen Kristuksen kirkon jäseniksi. Mikähän se lie?

12

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole kova pala. On kovin helppo sanoa että en tiedä. En tiedä mistä aurinkoihmeessä oli kysymys. Ei minun ole tarvetta etsiä selitystä jokaiselle maailman asialle. Jos en tiedä jotain asiaa niin sitten en tiedä. Minulla ei ole mitään syytä keksiä sille selitystä, vaikka että sen täytyy olla jumalan ihme! Höpön pöpön. Tiedä jos oli vaikka pallosalama, eihän kukaan oikeata aurinkoa voi pitkään tuijottaa, siitähän saa silmävaurioita. Jos joku haluaa lohduttaa itseään ajatuksella siitä että jumala kävi moikkaamassa niin siitä vaan, olen kuullut huikeampiakin juttuja uskovilta. Ei minusta ole outoa että ihmiset haluavat uskoa yliluonnollisiin juttuihin, eikä se ole "kova pala" että joku uskoo jumalaan siksi että ei osaa keksiä muuta selitystä oudolle sääilmiölle. Minusta se on hölmöä, mutta ei se minua varsinaisesti haittaa.

• Puolustusvittuilu

Omituista jutussa vaan on se, että sääilmiö sattuikin tapahtumaan juuri ennustettuna päivänä.

• Puolustusvittuilu kirjoitti:

Omituista jutussa vaan on se, että sääilmiö sattuikin tapahtumaan juuri ennustettuna päivänä.

Onhan se varmaan ihan jännää että sellaista tapahtui, ja wau, olipa ihan varmaan ennustettukin ja kaikkea. Usko vaan jos sinä haluat, en minä sitä aio estää.

Yksi yksittäinen ja epämääräisesti taltioitu juttu josta liikkuu niin monia erilaisia näkemyksiä ei vain vakuuta minua. Sinä koet tarpeen uskoa siihen joten usko pois. Ei se ole minulta pois.

• Billy_Ray_Curys

Neitsyt Mariassahan on hihhuleiden itsensäkin mielestä jäänne muinaisesta pakanallisesta "äiti Jumalatar" kultista. Fatiman ihme näytti äiti Jumalattaren olevan totta! Äiti Jumalattareen uskominen on mielestäni paljon parempi uskonto kuin kristinusko.

• Salainen_Agentti

"Fátima (1917) on ateisteille edelleen kova pala."

Ei ole.

• Uteliaana olen

En ole mokomasta kuullutkaan. Laita linkki.

• Kössönöm

Olihan iltasanomissakin videonpätkä jostain päin jenkkilää, kun porukka kuvitteli näkevänsä lätäkössä neitsyt Marian. Siinä ne sitten kuvasivat sitä lätäkköä ja veivät kynttilöitä paikalle!

Ziisös.

• Järki käteen

• ertert

• Luetun ymmärtämistä

NYT pitäisi siis todistaa jotenkin, että 70 tuhatta "himmeäkuuppaista" ihmistä oli paikalla Fatimassa
      tekemässä virheanalyysiä tms. säätilasta jne jne.
      Tehtävä on ylikäymätön mahdottomuus kenelle tahansa todistettavaksi. Fatiman ihmeen todistajat ovat olleet sekalaista väkeä, mukana ateisteja, materialisteja, jotka eivät uskoneet ennenkuin saivat todistusaineistoa omin silmin.

Ateisti voi vedota tietysti omaan järkeensä, joka ei sulata toisten todistuksia, ihmeistä puhumattakaan.

• >>> NYT pitäisi siis todistaa jotenkin, että 70 tuhatta "himmeäkuuppaista" ihmistä > Fatiman ihmeen todistajat ovat olleet sekalaista väkeä, mukana ateisteja, materialisteja > Ateisti voi vedota tietysti omaan järkeensä, joka ei sulata toisten todistuksia, ihmeistä puhumattakaan.

• vain kolme lasta näkivät "Neitsyt" Marian:

"Kaikkiaan kuusi kertaa toistuneen ihmeen näki lasten lisäksi kymmenien tuhansien katolisten ja lehtimiesten sekä muiden uteliaiden joukko. Pyhä Neitsyt kuitenkin puhutteli vain lapsia ja ilmoitti heille viestin, joka tunnetaan Fatiman kolmena salaisuutena. Muut paikalle kokoontuneet näkivät vain 'aurinkoihmeen', eli auringon omituisen tanssin taivaalla."

Jos 70 000 hihhulia kokoontuu samaan paikkaan, niin en yhtään ihmettele, vaikka he näkisivät vaaleanpunaisia sarvikuonoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2110
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2080
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      120
      1983
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      76
      1678
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1668
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      237
      1543
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1269
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe