Olemme syyskuussa lähdössä Makarskan Rivieralle ja hotellimme on Lav. Onko kellään tietoa millainen hotelli on? Esitteestä saimme ainakin kovin positiivisen kuvan.
Kaikki tieto ko. kohteesta on tevetullutta.
Makarskan Riviera
2
1057
Vastaukset
- kylä?
En ikinä muista hotskujen nimiä.
Onko se hotsku tärkeintä?
Minulle ympäristö ja sijainti!
Miellyttävää, leppoisaa, rehellistä koko tienoo. - Makarskassa
Hotellista en tiedä muuta kuin että se on aivan rantakadun (ja tietysti rannan) vieressä.
Ainakin viikko sitten rantakadulla oli iltaisin ja öisin niin paljon porukkaa ettei sekaan meinannut mahtua. En sitten tiedä minkälaiset äänieristykset huoneissa on, jos siis haluaa nukkua yöllä.
Rannan läheisyydestäkään ei ole iloa kun kapea ranta-alue oli täynnä aamu 9:stä ilta 8:aan.
Syyskuussa on varmasti vähemmän porukkaa ja muuten paikka on uskomattoman kaunis, joten suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764