Kyllä se on karu totuus, että lestadiolaisia on kohta seutu täys. Mitä asialle olisi tehtävä?
Oulunseudun kasvava lestadiolaisongelma
10
1530
Vastaukset
- lesottaja
ei kai sille tarvi tehdä mitään. vai onko ehdotuksia.
- les(b)ottaja
Lestojen hyvävelijärjestelmä ja korruptio rikkoo ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. Näyttöjä tästä on paljon, mutta kukaan ei uskalla niihin puuttua.
- Mitä tehtäv...
Nehän sikiää ja leviää kuin tauti ja ovat tautiin rinnastettavia. Minä vertaisin tautina lestoja johonkin yhteiskunnan syöpään, joka leviää ja leviää ja kuluttaa ja kuluttaa kunnes tappaa.
No se on tehtävissä, että ei ainakaan auta lestoja mitenkään. Ei siis osta lestadiolaisilta mitään ellei ala se pirttiviljely ja selkäänpuukotus loppua. Muutenkin ne pyytää pakanalta ylihintaa ja lesta saa saman puoleen hintaan, eli on omakin etu ettei osta niiltä kusettajilta. kepua ei myöskään kannata äänestää!
Missään muualla maailmassa ei ole ahdasmielisiä normaalia ihmistä kusettavia lestoja näin runsaasti, niitä on vain täällä pohjanmaalla Suomessa.
Ehdottomasti lapsilisät pois kolmannen mukulan jälkeen, työpaikat valvontaan (ettei lestayhteisön kesken jaella uskonveljille töitä) ja yleistä hintavalvontaa liikkeille ja pimeän työn valvontaa lestojen rakennuksille.
Pakko tässä on jotakin tehdä sotien ja levottomuuksien välttämiseksi sekä oikeudenmukaisuuden palauttamiseksi. Oikeesti!
Ensiksikin voit tehdä osuutesi väestökehityksen hyväksi.
Tai voit ottaa se kannan, ettei ole mun ongelma ensinkään.
Aina on mahdollista vaihtaa maisemaa, jos ahdistaa. Niinhän Mooseskin totesi Oulusta.- Mitä tehtäv...
Taisi olla lestadiolaisen aivopesuyritys taas kyseessä? Eli ummista silmäsi ja anna vahingon tapahtua, niinkö? Tai luovuta ja pakene, niinkö?
Ei tule kuuloonkaan! Mutta lestatouhu tulee loppumaan. 5v ja täällä ei ole yhtään lestaa jos niikseen tulee! - jotta tietää varoa
Mitä tehtäv... kirjoitti:
Taisi olla lestadiolaisen aivopesuyritys taas kyseessä? Eli ummista silmäsi ja anna vahingon tapahtua, niinkö? Tai luovuta ja pakene, niinkö?
Ei tule kuuloonkaan! Mutta lestatouhu tulee loppumaan. 5v ja täällä ei ole yhtään lestaa jos niikseen tulee!nnn
- varmaa tietoo
jotta tietää varoa kirjoitti:
nnn
J.Kärkkäinen, HalpaHalli, Mammuti hirsi, Jukka talo,
- vähän aiheesta
Tämä ei ihan suoraan aiheeseen liity, mutta mietin tätä uskonnon etiikkaa.. Lestathan ei saa käyttää ehkäisyä, koska lapsi on jumalan lahja..
Mutta hedelmöityshoidot taas on sallittuja.
Eikö voi olla uskottava lesta ilman 100 lasta?? (Voiko olla uskottava fani ilman fanipaitaa??)
Minusta tuntuu että tämäki uskonto on enemmän harrastus ku uskonto.- psykolooki
on sairaus. Joku mielenterveysongelma tai muu epäsosiaalisuus itsekeskeisyyttä aiheuttava tauti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029