Eilen Mäntsälän finkkutansseissa oli taas osaavaa väkeä.
Ihan kiva, että nää nirppapäädyn supertanssinaiset lähtee myös kävelijöiden hakiessa tanssimaan.
Mutta.
Jos ei tanssin ajaksi voi ottaa naamaltaan sitä kärsivää ilmettä, niin olisi parempi antaa pakit.
Hakijan kannalta pakit on parempi, kuin tanssittaa naista, joka odottaa kappaleiden loppumista kärsivä ilme naamallaan.
Ilmeillä ja eleillä myös viestitetään epätyydyttävän tanssin aikana muille pro-tason kavereille, miten karmee tassuttelija erehtyi hakemaan.
Reilusti pakkeja antaen ohjataan alemman tason hakijat omantasoistensa pariin...
Sama pätee myös miesten hakemiseen naistentunnilla.
Mieluummin pakit :((
17
4009
Vastaukset
- ajatusta
Niin, muutaman kerran on sattunut hapannaama kohdalle.
Olisi tosiaan reilumpaa antaa pakit eikä lähteä kärsimään. Siinä kärsii molemmat.
Katsotaan tänään Kuikan naistentansseissa, miten käy! Näyttääkö nainen pitkää naamaa, jos on sattunut itse hakemaan... ja huomaa, ettei haku oikein onnistunutkaan!- mikset sää
opettele tanssimaan jos kerta vaivaudut tanssipaikalle?
Vai saatko siitä jonkin nautinnon, kun kaikki kanssasi kävelijät kärsii?
Meitä on TODELLA moneen junaan... ja niin; jotkut jääpi asemalle! Pyh. - kärjistystä
mikset sää kirjoitti:
opettele tanssimaan jos kerta vaivaudut tanssipaikalle?
Vai saatko siitä jonkin nautinnon, kun kaikki kanssasi kävelijät kärsii?
Meitä on TODELLA moneen junaan... ja niin; jotkut jääpi asemalle! Pyh....mutta onhan asiassa vinha perä. Mihin tahansa muuhunkin suorituspaikkaan on tietyt minimiosaamisen vaatimukset, paitsi lenkkipolulle ja sauvakävelemään.
Eli on kohteliasta muita suorittajia kohtaan olla menemättä vajavaisilla taidolla muiden suoritusta hidastamaan tai häiritsemään.
Tällainen terve itsekritiikki merkitsee joillekin harrastuksesta luopumista, mutta saattaa parantaa kaikkien onnistumisen elämystä: Kyllä tanssikyvyttömille jokin toinen mielekäs harrastus tilalle löytyy, erilaisia ruumiinliikunnan muotoja on niin runsaaasti tarjolla.
-Kaks Vasenta Jalkaa- - kolmiloikkaaja
kärjistystä kirjoitti:
...mutta onhan asiassa vinha perä. Mihin tahansa muuhunkin suorituspaikkaan on tietyt minimiosaamisen vaatimukset, paitsi lenkkipolulle ja sauvakävelemään.
Eli on kohteliasta muita suorittajia kohtaan olla menemättä vajavaisilla taidolla muiden suoritusta hidastamaan tai häiritsemään.
Tällainen terve itsekritiikki merkitsee joillekin harrastuksesta luopumista, mutta saattaa parantaa kaikkien onnistumisen elämystä: Kyllä tanssikyvyttömille jokin toinen mielekäs harrastus tilalle löytyy, erilaisia ruumiinliikunnan muotoja on niin runsaaasti tarjolla.
-Kaks Vasenta Jalkaa-.nykyään suorituspaikka-siinä missä joku urheilukenttä/halli !!
Ja minä kun olen niitä pitänyt huvitelupaikkoina !
Huvittelupaikat ovat minusta sellaisia ,jonne tullaan viettämään vapaa-aikaa -silloin kun ei olla suorittamasa muita velvollisuuksia ,,ehkä olen erehtynyt pahemman kerran -tai sitten olen ajastani jäljessä . - huvipaikka
kolmiloikkaaja kirjoitti:
.nykyään suorituspaikka-siinä missä joku urheilukenttä/halli !!
Huvittelupaikat ovat minusta sellaisia ,jonne tullaan viettämään vapaa-aikaa -silloin kun ei olla suorittamasa muita velvollisuuksia ,,ehkä olen erehtynyt pahemman kerran -tai sitten olen ajastani jäljessä .Veratukset ei varmaan lopu mutta,kyllä totta vie tanssipaikka on viihtymisen edellysten vuokisi monille hyvin erilainen ja silti pitää "viihtyä" tai olla viihtymättä. Sen on monet kirjoitukset kertonee.
Kaupan kassajonkin on suorituspaikka mutta siinäkin viihtyminen on mukavampaa jos keinon keksii?
Olen usein ajatellut heitä jotka ei tanssi ollenkaan tai juuri ollenkaan ja käyvät vuodesta toiseen tanssiapaikoilla. (mistä he viihtymisensä ottaa?). Varmaankin yhtenä on toisen tanssijoiden tanssiminen!
Suorittamista voisi olla myös se että tulee aina tanssipaikalle ehkä velvollisuudesta mut ei tanssi. Ei riitä rohkeus tai ei osaa tai kokee sen ylivoimaiseksi on jokin muu este.
Onhan se vain niin että, nykyään vapaa-ajan vietto jos mikä on suorittamista sillä se on hyvin suuri osa taloudellisesti kansantaloutta. Lapset ja nuoret suorastaan tukkeentuu suoritus vapaa-ajan vietossa. Niin myös aikuiset , ei juuri monikaan uskalla olla suorittamatta vapaa ajalla, se vain on kaupallista.
Tanssi on jokseenkin vähän kuluttavaa mutta erittäin paljon antavaa juuri siihen mitä ei mistään stadionilta muualta saa ostamallakaan. - herta
kolmiloikkaaja kirjoitti:
.nykyään suorituspaikka-siinä missä joku urheilukenttä/halli !!
Huvittelupaikat ovat minusta sellaisia ,jonne tullaan viettämään vapaa-aikaa -silloin kun ei olla suorittamasa muita velvollisuuksia ,,ehkä olen erehtynyt pahemman kerran -tai sitten olen ajastani jäljessä .Sinä tosiaan olet ajastasi jäljestä. Ehkä ajatkin 70-luvun autolla?
- tuhoaa tanssikulttuurin
Aina toivotaan uusia ja nuoria miehiä pariin. Sitten, kun näitä tulee lavoille, niin naama on ns. "norsunv*tuilla", jos vienti ei olekaan täydellistä.
Ei kaikki, mutta osa nuorista tytöistä ei näe metsää puilta. Sitä pyöritään, jonkun Cometsin swing-pellen kanssa, jolle on noussut kusi hattuun, vaikkei todellisuudessa osaa kuin vääntää jotain fuskua tai buggia jollain tasolla.
Kyllä ne todelliset tanssijat erottuvat ihan muissa lajeissa, kuten tangossa, hitaassa valssissa, rumbassa, cha cha:ssa.
Paljon tanssia harrastaneena näkee myös naisesta, osaako hän seurata. Toiset naiset ovat nirppoja, vaikkeivat todellisuudessa edes ole kovin osaavia. Heidän päähänsä on vain pinttynyt tälläinen käsitys.
Itse olen 35-vuotias mies ja olen tanssinut myös kilpaa B-luokkaan asti, lavatanssien ohella. Välillä tosiaan huvittaa nirppojen toiminta. Useimmiten nuoret miehet käyttävät jopa paremmin, jos epämieluisa naishakija sattuu kohdalle.- Humppaleka
Otan mieluummin pakit kuin otan vastaan '''''naamaa.
On se reilumpaa. Nuorempana meni pasmat sekaisin kun sai pakit, nykyään olen sen verran viisaampi, etten mieti pakkien syitä. Kaikki ei vaan kaikista tykkää..
Nirppuus ei muuten välttämättä korreloi todellisen, monipuolisen tanssitaidon kanssa, vaan jotkut ovat luonnostaan nirppoja.
Nyt pitää muuten korostaa, ettei minulla välttämättä ole mitään osaavia nirppoja vastaan, ymmärrän heitä. - Setzer
Cometsin "swing-pellet" ovat ihan kunnon porukkaa.
Sinullakin on mahdollisuus liittyä Cometsiin. Sitten tytöt tykkäävät sinustakin.
Mielestäni pahimmat nirpat tulevat lavatssiseurojen puolelta. Kokemusta on yhdestä Pohjoiskymenlaaksolaisesta porukasta. (seurasta). - Lyyli
Humppaleka kirjoitti:
Otan mieluummin pakit kuin otan vastaan '''''naamaa.
On se reilumpaa. Nuorempana meni pasmat sekaisin kun sai pakit, nykyään olen sen verran viisaampi, etten mieti pakkien syitä. Kaikki ei vaan kaikista tykkää..
Nirppuus ei muuten välttämättä korreloi todellisen, monipuolisen tanssitaidon kanssa, vaan jotkut ovat luonnostaan nirppoja.
Nyt pitää muuten korostaa, ettei minulla välttämättä ole mitään osaavia nirppoja vastaan, ymmärrän heitä.Kävin eilen Jenkkapirtillä eka kertaa. Ensin jäin tarkkailemaan paikan tavat, sitten vaan hakemaan. Huomasin että täytyy olla lavalla valmis iskemään, että saa tanssitaitosta miestä ennen muita. Naiset ovat kyllä todella nopeita... Koska olin tarkkailut, haku onnistui kohta aika hyvin. Nähtävästi miehetkin oli tehnyt sama. Ne miehet jotka hakivat minua osasi tanssia hyvin. Paitsi yksi, joka vaan käveli epärytmissä, mutta ne tanssit oli ohi noin kuuden minuutin jälkeen, ja kiitin ystävällisesti.
Olen varmaan itse vähän nirppanokka, koska käyn kursseilla ja teen työtä että tanssitaito paranee koko ajan. Mutta en kyllä ikinä ole epäkohtelias, ellei mies käyttäydy huonosti tai on humalassa, mikä on todella harvinaista.
Kannattaa siis tarkkailla, niin löytyy itselleen sopivaa tanssiseuraa. Ei liian hyvää tai liian huonoa... suurin osaa ovat sitten onnellisia. - ASENNE ratkaisee
Lyyli kirjoitti:
Kävin eilen Jenkkapirtillä eka kertaa. Ensin jäin tarkkailemaan paikan tavat, sitten vaan hakemaan. Huomasin että täytyy olla lavalla valmis iskemään, että saa tanssitaitosta miestä ennen muita. Naiset ovat kyllä todella nopeita... Koska olin tarkkailut, haku onnistui kohta aika hyvin. Nähtävästi miehetkin oli tehnyt sama. Ne miehet jotka hakivat minua osasi tanssia hyvin. Paitsi yksi, joka vaan käveli epärytmissä, mutta ne tanssit oli ohi noin kuuden minuutin jälkeen, ja kiitin ystävällisesti.
Olen varmaan itse vähän nirppanokka, koska käyn kursseilla ja teen työtä että tanssitaito paranee koko ajan. Mutta en kyllä ikinä ole epäkohtelias, ellei mies käyttäydy huonosti tai on humalassa, mikä on todella harvinaista.
Kannattaa siis tarkkailla, niin löytyy itselleen sopivaa tanssiseuraa. Ei liian hyvää tai liian huonoa... suurin osaa ovat sitten onnellisia."Olen varmaan itse vähän nirppanokka, koska käyn kursseilla ja teen työtä että tanssitaito paranee koko ajan."
Kyllä se on oma asenne kanssaihmisiä kohtaan, joka ratkaisee hutaanko sitä sateessa nenä pystyssä vai ei. Se on paha jos huipulla LUULEE ;)
Ei pelkästään pro-tanssijat vaan myös monet vuosia tanssineet paritkin näyttävät monesti niin myttyiseltä lavoilla, että näyttää siltä ettei se tanssi nyt niin kauhean mukava yhteinen harrastus ole? - On syntynyt
Tuossa edellä oli täyttä asiaa, ja vielä lisäisin ajatuksen siitä naisien nirppa profiilista et on osa jo nirppoja ennestään (tanssitaidottomia melkein) ja odottavat kaiken vastuun olevan omasta tanssitaidottomuudestaan saatikka sitten seuraamistaidottomuudestaan miehen vastuulla.
On useita esimerkkejä jotka on kertoneet "odottavansa" sitä aikaa kunnes hän voi tanssia hyvin kun mies on ottanut vastuulleen hänen lähes kaiken tekemisensä ja tekemättömyytensä tanssissa.
Se nirppuus on naiviutta ja siksi jo nirppailua jo ennen tanssia eli persoona juttu.
Kateudesta on kyse oikeiden tanssitaitoisten syyttelyssä nirppoilusta ym. Sillä on iso joukko tanssitaitoisia eikä ole mitään nirppailua ja ovat erinomaisia daameja tanssimaan sekä kaiken lisäksi vapautunut ilo loistaa heidän kasvoiltaan. Vlittömyys sekä harrastusintokin. - Clarissan
ASENNE ratkaisee kirjoitti:
"Olen varmaan itse vähän nirppanokka, koska käyn kursseilla ja teen työtä että tanssitaito paranee koko ajan."
Kyllä se on oma asenne kanssaihmisiä kohtaan, joka ratkaisee hutaanko sitä sateessa nenä pystyssä vai ei. Se on paha jos huipulla LUULEE ;)
Ei pelkästään pro-tanssijat vaan myös monet vuosia tanssineet paritkin näyttävät monesti niin myttyiseltä lavoilla, että näyttää siltä ettei se tanssi nyt niin kauhean mukava yhteinen harrastus ole?Jos minä olisin mies, niin en hakisi
- väenväkisin naista, joka näyttää kypsältä sitruunalta tansiessaan kanssani
- naista, joka ei koskaan hae takaisin naistenhaulla
- naista jonka kanssa tanssi ei tunnu mukavalta ja rennolta ylipäänsä...
Erittäin helppoa voi tanssimiehen elämä siis olla, jos niin itse haluaa ;)
Näin ollen en ylipäänsä ymmärrä, miksi valitetaan moisesta asiasta kun nirppikset ja hapannaamat, kun koko juttu on kuitenkin omista valinnoista kiinni. Eikä kukaan voi ainakaan väittää, ettei olisi mitä hakisi, kun naisia on pilvin pimein. Ja kaikki erilaisia. - oiva valikoiva
Clarissan kirjoitti:
Jos minä olisin mies, niin en hakisi
- väenväkisin naista, joka näyttää kypsältä sitruunalta tansiessaan kanssani
- naista, joka ei koskaan hae takaisin naistenhaulla
- naista jonka kanssa tanssi ei tunnu mukavalta ja rennolta ylipäänsä...
Erittäin helppoa voi tanssimiehen elämä siis olla, jos niin itse haluaa ;)
Näin ollen en ylipäänsä ymmärrä, miksi valitetaan moisesta asiasta kun nirppikset ja hapannaamat, kun koko juttu on kuitenkin omista valinnoista kiinni. Eikä kukaan voi ainakaan väittää, ettei olisi mitä hakisi, kun naisia on pilvin pimein. Ja kaikki erilaisia.,,ja pyrin tekemään juuri noin -eli en hae tieten tahtoen hapannaaman-näköistä .
Pyrin aina tarkkailemaan -ennenkuin suinpäin ryntäilen hakemaan ..-mutta .
Joskus käy niin ,että se iloisen/sympaattisen tuntuinen iloiseti jutteleva nainen muuttuu siinä silmänräpäyksessä hiljaiseksi hapannaamaksi ,kun häntä on erehtynyt hakemaan "väärä" henkilö
Näitä joskus sattuu -mutta pääsääntöisesti miehillä on yleensä aina niin paljon valinnanvaraa,että pystyy hyvin karsimaan pahimmat "sitruunat" sivuun. oiva valikoiva kirjoitti:
,,ja pyrin tekemään juuri noin -eli en hae tieten tahtoen hapannaaman-näköistä .
Pyrin aina tarkkailemaan -ennenkuin suinpäin ryntäilen hakemaan ..-mutta .
Joskus käy niin ,että se iloisen/sympaattisen tuntuinen iloiseti jutteleva nainen muuttuu siinä silmänräpäyksessä hiljaiseksi hapannaamaksi ,kun häntä on erehtynyt hakemaan "väärä" henkilö
Näitä joskus sattuu -mutta pääsääntöisesti miehillä on yleensä aina niin paljon valinnanvaraa,että pystyy hyvin karsimaan pahimmat "sitruunat" sivuun.Niin, kerran seurasin uteliaana erästä hakemaani hapannaamaa illan aikana: ei hän hymyillyt muillekaan!
Ei näitä kannata ottaa kovin henkilökohtaisesti, niinkuin ei useimmat miehet otakaan.
Kyllähän ne "sitruunat" jää mieleen kuitenkin, uutta hakua on turha odottaa. Senverran on omaa mukavuudenhalua kuitenkin olemassa, ettei tieten tahtoen työntäydy toista kertaa!
- Ihmet
Teille nihilisteille ei todellakaan kelpaa mikään!
Ensin te mussutaatte, että ne "nirpat" antaa pakkeja.
Sitten kun ne ei annakaan, niin niiden naama näyttää vääränlaiselta.
Pysyisitte te keski-ikäiset ikiteinit vaan kotona runkkaamassa, niin maailma pelastuu.- saa valittaa, mistä
haluaa.
Vai oletko eri mieltä?
"Pysyisitte te keski-ikäiset ikiteinit vaan kotona runkkaamassa, niin maailma pelastuu."
Hmmm...??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816