Naisen logiikkaako?

Mr.Kalluppi

Tulee mieleeni pari vuotta sitten tapahtumat kesämökillämme. Vieraita oli kutsuttu lomailemaan luoksemme. Miehet menivät saunaan, naiset olivat jo saunassa käyneet. Istuivat terassilla vilvoittelemassa ja siideriä nauttimassa. Me miehet menimme uimaan. Kun olin ohittanut terassin uimaan mennessäni, totesi vaimoni kuuluvalla äänellä: "Kyllä tuo mieheni on vielä hyvän näköinen takaapäin". En tiedä vieläkään, kehuiko vai moitti.

9

768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -JT

"En tiedä vieläkään, kehuiko vai moitti."

Naisten logiikasta en tieda, mutta tuo sinun ajatuksesi on kylla pikkasen naismainen. Ei miehet tietaakseni jaa moista mielessaan jauhamaan vuosikausiksi ;)

• nainen ite

tässä älykkään satiirisesti esitettiin nimenomaan naisen logiikkaa, jossa kaikki käännetään äinpäin. Ite piti toisenkin kerran miettiä, että miksi tuollaisen voisi ottaa minään muuna kuin kehuna, mutta löytyihän se aspekti sieltä. Enkä kiellä, itsekin tulee toisinaan "tulkittua" varsinkin miesten sanomisia...

• täh??

sit miehen logiikkaa että mietit sitä vielä kahden vuoden kuluttuakin?

• eikös sanontakin mene että mikään ei ole niin kaunis kun alaston mies??? Hmm, siinä lisää pohdittavaa.

• heh.

Vai muka oikeen sanonta :D

Mikään ei ole niin ruma kuin alaston keski-ikäinen mies. Tommonen sanonta.

• jep jep...

"eikös sanontakin mene että mikään ei ole niin kaunis kun alaston mies???"

Minäkin voisin sanoa ettei mikään ole niin ällöttävää kuin alaston nainen. :)

• jep jep....

Enpä usko että kehui. Naiset ei juurikaan ole kiinnostuneita miesten vartaloista oli nämä sitten kuinka hyvässä kunnossa tahansa. Vielä harvinaisempaa on että naiset ääneen kehuisivat jonkun miehen tai miehensä kroppaa. Paljon yleisempää sen sijaan on naisten harrastama yleinen miesten vartaloiden dissaaminen ja niistä vittuilu, kukapa meistä ei olisi koskaan kuullut naisten/tyttöjen sanovan jotain seuraavaa kun mies/miehet ovat näyttäytyneet asiallisessa tilanteessa vähissä vaatteissa, esim. tulleet saunasta pyyhe lanteilla:

- Hyi helvetti, pistäkää vaatteet päälle!
      - Aaapua, hyiiii...
      - Siis oikeesti hei laittakaa jo ne vaatteet päälle pliiiis toi on ällöttävää...
      - jne...

• nmn

Naisten ei ole suotavaa katsella puolialastomia miesvartaloita, etenkään jos oma siippa on läsnä.

Pyynnössä/kommentissa ei ole mitään ilkeää jos se on osoitettu joukolle eikä yhdelle sen jäsenelle.
        Et kai ole niin prinsessa että loukkaannut siitä että sinua pyydettiin peittämään vartalosi?

Joillakin miehillä tuntuu vielä olevan erityinen tarve tulla näyttelemään sitä vartaloaan kun on otettu muutama olut liikaa. Jonkinlaista huomiohakuisuutta tai jopa narsismia?

• herrasnainen 43

Herrasnainen ei kalua kehu; mutta pepun kehuminen on sallittua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe