Keskusteluohjelman ensimmäinen jakso oli pettymys.
Kari Enqvist esitti "tieteen tutkimustuloksia" tavalla, joka ei synnyttänyt keskustelua.
Tuli lähinnä mieleen Rickhad Dawkinsin retoriikka.
Ei mitään uutta.
Esim. keskustelu alkuräjähdykseen johtaneen alkusyyn pohdiskelu loppui lyhyeen vertaamalla sitä tyhmään kysymykseen: Mitä on pohjoisnavalta pohjoiseen?
5 kulmaa kosmologiaan
4
463
Vastaukset
- paranee
Jaarittelua liian yleisellä tasolla.
- paskaa jaaritteli
Partanaama vaan veti sapuskaa naamaan ja 2 päätä keskusteli. Tosi huono! Onneksi nukahdin aika pian.
- asioista
joista ei ole mitään tietoa.Kuten mitä oli ennen alkuräjähdystä.
- typeränder
Ohjelma on tarkoitettu maallikoille,kuten minulle.Laittoi tytön wikipediaan etsimään lisätietoa meemeistä ja skeemoista.Mielenkiinto maailmankaikkeutteen ei ole ainoastaan älykköjen itseoikeutus.Saa tyhmempikin iloita selväsanaisesta keskustelusta,miettimästä maailmankaikkeudn älykkyydestä,mustien aukkojen sielujen kokoontumisesta.Pimeä aine on meidän kuolleitten sielujemme yhteinen muistimme.meidän kaikki historiamme,muinainen yhteytemme on tallennnettu pimeään aineeseen,joka on meidän ja muitten avaruuksien yhteinen muisti. Ei ole pimeää ainetta,se on vain meidän sielujemme muisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722