Kumera hakee asentajia. Viimeksi kun oli haku tarjosivat muistaakseni jotain 8-9€/h ja heidän maksimipalkka oli muka ammattilaisille vaan joku 12,40€/h. Voiko olla mahollista? Tekeekö joku tuolla töitä, no kai jos tykkää?
Kumera
9
3415
Vastaukset
- sit tee?
>>Tekeekö joku tuolla töitä,>>
ilmeisesti ei, jos paikka on taas auki :D
tuskin kukaan alta kympin jaksaa edes persettään sohvalta nostaa.. - kumeran kirjoilla
Ei sitä oo pakko suostua siihen mitä tarjotaan. Ei mullakaan oo peruspalkka ku se 12€ mut silti revin vuodessa melkein 50000€ että siitä voit lähtee jakamaan mun tunti liksaa....
- Enrico
Sä sit varmaan asut työmaalla...siitä vaan jos noin paljon tykkää!
- rakantajarape
Ei ole Kumeran palkat paljoa nousseet sitten vuoden-90.
- Sairaslomalainen
Huono palkka, mutta ei siellä mitään tarvii tehdäkään, monelle hyvä suojatyöpaikka!
- riksunvalittu
Paljonkohan ne maksaa mun kiusaamisesta? Aikanaan meikä velotti tunnin istunnosta perkeleesti ja nythän mulla onkin perkeleen hyvä eläke. Senhän nää vainoojat tietää, mutta ei tipu, ei.
- Anonyymi
Älkää jumalauta menkö töihin ikinä alle 18e/h eihän siitä jää kun paha mieli. Älkää anatko periksi.
- Anonyymi
Sanotta vaan jotta kissa se kiitoksella elää. Ei saa vajota alas. Herratkaan ei taivu me vielä.vähemmäm
- AnonyymiUUSI
Paskat liksat, paska mesta eikä mitään etuja !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699