Minkä ikäisen muksun uskaltaa jo ottaa prätkän kyytiin takapakkarille lyhyelle matkalle? Kokemuksia...
Minkä ikäisenä lapsi kyytiin?
9
566
Vastaukset
- kuskannut
lasta prätkän kyydissä? Koululaisia kuskataan kyllä, mutta voiko 4-5 vuotiaana jo ottaa lapsen kyytiin???
Meillä on lapset olleet 4-vuotiaasta lähtien mopedin kyydissä!
Ajopeli on wingi, istuu ja nukkuu turvallisesti vöissä takana. :)
- koskaan
kuskannut mutta kummipojalle olen teroittanut että sitten kun jalat ylttää tapeille. Ja joka kerta asia pitää testata kun hän pyörän päälle pääsee.. Ei ole kaukana enää, ensi kesänä pitää jostain kypärä ja tuhtimmat vetimet keksiä sille.
- Kawahda
Siis joo... Seuraavaksi kaupataan turvaistuimia ja tartuntakahvoja (jotka ok)... Mä tein sen ratkaisun, että kun jälkikasvu oli pientä, vaidoin mopottimen maxi skootteriin jossa kyytiläiset istu mun edessä. Kun kypärät alkoi takomaan hampaita sisään niin vaihdoin takaisin mopottimeen ja hyvin käy ajelut vaikka nuorin 7v / vanhin 12 v. Siinä välissäkin jo joku jolla oma mopotin :) Kunhan lapset oppii kääntymisen niksit ja matkat ei niin pitkiä että nukahtavat niin ok... ja osta kypäräpuhelin. Voit varmistaa että kyytiläinen on hereillä... Lapsille myös on myynnissä selkäpanssareita.
- väärin
muista tytär oli 1v 4kk ja poika oli kyllä täyttänyt 2vuotta!
Tosin istivat edessäni!
Taakse siirtyivät kun näkyvyys eteenpäin alkoi olla heikkoa!
Tästä on aikaa noin15v ja pakko kertoa etten kyllä tänäpäivänä kuskaisi lapsia sillätavalla! Intiassa näin 125ccm prätkän,jonka kyydissä oli isä,äiti ja perheen 4 lasta.Nuorin sylivauva eli vastaus kai riippuu siitä,mistä päin maapalloa kysyjä on????
- LongbayLadybiker
ei ole pikkulapsia kuskattu moottoripyörällä,,,,
eikä kuskata
nuorin tytöistä on istunut kyydissä vasta nyt 10-vuotiaana - mctoristi
Sitten kun nuo alkaa olla tuolla nuorison puolella, meinasin ottaa vasta kyytiin. Ihan siitä syystä kuinka arvokkaita nuo Lapset ovat.
- lapsi pelkää
pakotat viattoman lapsen vaaratilanteisiin onnettoman ajotaitosi kanssa JOTAIN RAJAA!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816