Ihmeen hiljaiseksi meni Sportin fanikeskustelut ja jatkoajan Sport osio kun tuli takkiin Ässäien kakkosmiehistölle? Eiköhän tämä jo kerro kuinka paskoja te olette.
Se Haistakaa ässät vittu huuto episodi pelin jälkeen sai kovat naurunpyrskähdykset aikaan ja osoitti sen kuinka Kanalauman apinoita on nöyryytetty taas.
Jussi Ruohola olisi muuten Sportin paras pakki.
Mites nyt vaasa?
7
262
Vastaukset
- kymijoki
Sportin kuntopiikki olikin ajoitettu harjoituspeleihin? Tamilta voisi odottaa sellaistakin. Saa muuten nähdä miten Tami on sitoutunut Sporttiin? Jos kärki karkaa Sportilta, niin Tami saa sellaisen tarjouksen jostain Italia B-liigasta "josta ei voi kieltäytyä".
- ettäss
Ässät olleet kakkosmiehistöllään vai? Kivenmäki, Damon, Salminen.. kaikki kakkosmiehistöä. Päivän naurut kiitos siitä :>
SaPKo liigaan.
- SM-liigaa....
äidin pikku poika Rulle siellä uikuttaa? SaPKo ei koskaan pääse liigaan ei koskaan. Ainoa sarjanvaihto on alaspäin suomisarjaan ja se tapahtuu ensi keväänä pikku Rulle. Olet todella nolo tyyppi. Et saa edes naista taloon...missä vika?
Niin sun tyhmyydessäsi ja lapsellisuudessasi poika! SM-liigaa.... kirjoitti:
äidin pikku poika Rulle siellä uikuttaa? SaPKo ei koskaan pääse liigaan ei koskaan. Ainoa sarjanvaihto on alaspäin suomisarjaan ja se tapahtuu ensi keväänä pikku Rulle. Olet todella nolo tyyppi. Et saa edes naista taloon...missä vika?
Niin sun tyhmyydessäsi ja lapsellisuudessasi poika!SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.
Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.- Jukurits
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.
Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.Ässät vei Vaasalaisiaihan puolivaloilla miten tahtoi ja halusi.Materiaali erokin on huikea.
Kyllä se nyt on totuus ettei Vaasalaisista ole haastamaan edes Mikkelin Jukureita mestiksessä.Jukurit vie Sporåå 6-0 helposti ja red Armyn pellet on hiljaa kun Mikkelin viikingit näyttää mallia miten kannustetaan omia suosikkejaan. - SM-liigaa...
SavoRULES kirjoitti:
SaPKo on jo päässyt liigaan. SaPKo on pelannut neljä kautta pääsarjaa.
Osoitit jälleen olevasi vitun tyhmä.Ei tule koskaan enään pääsemään äidin pikkupoika..hoh hoh munaton peräkamaarin poika ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039