Saattaa olla, että tietokoneen liiallinen käyttö aiheuttaa närkästystä joissakin läheisissäsi, mutta eikös tietoyhteiskunta sentään ole hieno asia? Ainakin minun mielestäni on.
Mä meen koneelle
20
864
Vastaukset
- sivupersooNaNa
Perheellisellä voi kieltämättä tulla kiistaa
siitä kuin kauan puoliso koneella istuu.
Uusiosinkulla ei noita ongelmia.
Flunssan kourissa on ihan kiva tässä istua
ja ilotella.
Toisaalta en mä pahakseni pitäisi jos joku
selän takaa huutas : Tuu kulta kainaloon;=)- Heikunkeikku
...en yhtään tykkäis kyttyrää, jos tuolta toisesta huoneesta joku huutelis, että tuuhan mun seuraksi :)
Mutta, kun tuolla toisessa huoneessa ei ketään ole, niin kivahan tässä on lueskella muiden kirjotuksia.
Atsiii--iiiuuuu... toivottavasti flunssasi menee pian ohi :) - tomppa2006
...ei ole kukaan kontroloimassa koneella käytettyä aikaa...
Toisinaan vaan huomaan jumiutuvani omalle koneelleni ja onhan täällä vietetty aika pois jostain?
Perheellisillä ei tule sanomista pelkästään puolison koneella istumisesta. Lasten kanssa tilanne voi äityä riidaksi asti, että kenenkäs vuoro se on seuraavaksi surffailla. - Nyt.
tomppa2006 kirjoitti:
...ei ole kukaan kontroloimassa koneella käytettyä aikaa...
Toisinaan vaan huomaan jumiutuvani omalle koneelleni ja onhan täällä vietetty aika pois jostain?
Perheellisillä ei tule sanomista pelkästään puolison koneella istumisesta. Lasten kanssa tilanne voi äityä riidaksi asti, että kenenkäs vuoro se on seuraavaksi surffailla.Sinkkuna,katsoppa hieman taaksepäin.10 vuotta
onnellisesti naimisissa??? - Aloittaja.
Nyt. kirjoitti:
Sinkkuna,katsoppa hieman taaksepäin.10 vuotta
onnellisesti naimisissa???Itse kirjoittanut olevansa sinkku. Vaivaako lukihäiriö.
- ekiw
tietoyhteiskunta,mutta nettiriippuvuus ei ole.
- Pirre*
syvennytään lukemaan kirjaa, - tuskin se lukeva puoliso kovin ihastuu, jos joku pälättää jatkuvasti jotain omiaan.., tai musiikkia kuunnellessa, - silloinkin ihminen on poissa linjoilta..
Minusta puolisoitten pitää saada olla joskus rauhassakin omassa kodissaan..- täti puskasta
kyllä jokainen vaatii sen oman rauhansa, totta.
- HTZA
kun omistaa koneen, ei tule sanomista.
Tyhjän päiväisillä keskusteluilla lohtua elämään.- HTZA
joku säälittävä vain.
- tietenkään
HTZA kirjoitti:
joku säälittävä vain.
vain joku toinen säälittävä.
- tiedonhaluinen utelias
tietoyhteiskunta.
- tomppa2006
...tietoyhteiskunnassa, se on kehitystä joka on tapahtunut 20 viime vuoden aikana...
Maksaessasi laskuja netin kautta, käytät tietoyhteiskunnan palveluja.
Kyllä, tuli vähän murinaa exän puolelta kun olin hänen mielestään liikaa koneella.
Aikoinaan olin vastaan että internettiä ei meille hankita. Lasten puolesta olin huolissani. Saivat minut sitten ylipuhuttua.
Niinhän siinä kävi että riitaa tuli lasten kesken. Exä hankki toisen koneen. Siinähän mnäkin sitten innostuin surffailemaan internetissä. Pakenin huonoa suhdetta sinne.
Nyt ei ole ketään nurisemassa koneen käytöstä. Kiireiden takia koneella olo on jäänyt muutenkin vähemmälle.
Silloin kun minulla on seuraa en ole koneella.- tomppa2006
...sitä seuraa, kun ei ole muuta seuraa...
Myönnän kuulevani pientä murinaa, sekä puolison että lapsen puolelta koneen käytöstäni. Onneksi sentään useimmiten vain pientä sellaista, heh.
- Rocellii
"liiallinen käyttö"
kyllä se mielestäni oikeuttaa pieneen kritiikkiin...
eli....kohtuudella...yms yms,,niin onhan se hyvä
asia...- tomppa2006
...liiallista käyttöä, jos aamusta iltaan ja päivästä päivään...
Kun tulee sanomista!
ei täsmää tjn
on mul juu tää netti yhteys mut en wieläkään tajua tuota hintalaatusuhdetta?
samalla kuukausimaksulla saisin twluwan ja useamman lehden tilattua kotiini ja saisin saman tiedon niistä lehdistä?- tomppa2006
...palveluja mitä saa lehdistä tai telkkarista...
Jos verrataan vaikka yleisön osaston kirjoituksia, näihin netin keskustelupalstoihin. Täällä palautteen saa heti, ei tarvitse montaa päivää odottaa. - mutta mutta ja mutta
et pääsisi silloin näin älykkäälle palstalle kirjoitteleen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039