Pieni viive, kuvitteellinen hetki
tässä todellisuudessa.
Kuljen eteenpäin
toisessa maailmassa,
sinä vierelläni.
Ei ymmärryksellä, vaan
huomisen
kaipauksen ja rakkauden
taikavoimalla.
Oman sieluni
sisällä, pidän hetken
sinua kädestä,
enkä päästä irti.
Tämä lyhyt side,
taivashetkemme,
on epätodellisen
läpikuultavaa, häviävä
odottavaan yksinäisyyteen.
Taivashetki
10
244
Vastaukset
- Minänoita
rulettaa sinun runossas
Tarkkiss!
(noita kömpii just koht
peskin alle ja yrittää saada
unta kaaliin..ZZZZZZZ..oli
niin raskas päivä taas
autiotalon ovenpielii
pidelles!) = )Unta "kaaliin"? Syylä olis riittänny jo ihan hyvin:D..Mutta kiva kun ovia pitelit, ja kiitokset muuteskii. P.s Onks Peski sama ko meriketunpiipnahka:))
Uskon tiettyyn taikaan,
mikä se on,
sitä en tiedä =)
Kosketit taas runollasi,
olisi ihme jos et sitä tekisi.
Marin- lindalinda1
tämä lyhyt taivashetki,
side ja runo kaipauksesta kirjoitettu
yhtä herkällä kynällä kuin aina ennenkin.
* sniiif * - tomppa2006
...runossasi on harras tunnelma...
Kuvitteellisia hetkiä tulee, taivashetkiä harvemmin. Tykkäsin runon aiheuttamasta tunteesta. Kiitos. - runo
jossa jotain ihanaa tunnelmaa..Kiitos lukuhetkestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979