Voihan pojat!

Yxitypy

Miksi kiusaatte ja tuotatte vain harmin?

Terkut vaan venetsialaisista :=))

Hauska viikonloppu tuli vietettyä seitsemän naisen voimin.
Nyt vaan täytyy antaa 50 miehille pikkasen miinuspisteitä.
Lauantai-iltana sonnustauduttiin tyttöjen kanssa vähän parempiin hepeneisiin, ja lähdettiin tanssimaan. Sovittiin, että lähdemme takaisin mökille 1.30, ja sytytetään pihagrilliin tulet, ja paistetaan vielä makkarat.
Noh.. tanssipaikalla eräs mies innostui tanssittamaan minua vähän useamman pelin.
Hän oli myös innokas karaokelaulaja, kuten minäkin, ja muutamat biisit tanssikeskuksen karaokepuolella kävimme laulamassa.
Tulipa mökille-lähdön aika, niin mies kysyi, voiko hänkin lähtee makkaranpaistoon.
No minähän tietenkin kohteliaana lupasin, ja sanoin että vain makkaranpaistoon :=))

Niinpäs sitten porukalla läksimme. Pari tuntia siinä pihalla vierähti, ja hauskaa oli siihen saakka, kunnes mies alkoi anelemaan josko pääsis viereen nukkumaan. Ilmeisesti hänen "jormansa" olis ollut terhakkaalla päällä :=))

Sanoin hänelle, että ei se nyt oikein käy, ja me lähdemme nyt tyttöjen kans nukkumaan, ja hän saa lähtee omaan mökkiinsä.
Siitäkös tää mies vähän suutahti, ja sanoi että minkä hemmetin takia hän oikein mun matkaan oli edes lähtenyt.
Siihen vastasin (aika kipakasti), että makkaran takia, ja alas kalppia omaa kämppääs kohti.
Niinpä mies lähti enää sanaakaan sanomatta.

Kyllähän 50 miehistä fiksujakin löytyy, mutta näitä vähemmän fiksuja tuntuu olevan aika paljon liikenteessä :=((

94

5287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli haussa,

ja sitten ei kelvannutkaan? :=O

• Yxitypy

mutta en olis uskonut, että sen "jorma" olis kovin kummonen ees ollut :=))

Ei ollut päässyt sitä varmaan ulokoiluttamaan pitkään aikaan, kun niin hanakasti viereen olis halunnut päästä.
        Eli.. ei ollut varmaan kelvannut muillekaan naisille pitkään aikaan :=))

• kutsutaan

juuri SITÄ makkaranpaistoksi, vähemmän fiksua oli luvata ja sitten perua.

• Yxitypy

Tuota en ole kuullutkaan!
        Mutta en kyllä sanonut ainakaan, että laitetaanko grilli kuumaksi. Siitä mies ainakin olis väärän kuvan saanut :=))

• sanoo_suttura*

jättänyt makkaran tanssipaikalle. ;)

Jos ei sitten ollut kysymyksessä mielenkiintoinen henkilö...silloin olisin sopinut uudet treffit muutaman päivän kuluttua.

• Yxitypy

tää mies osas näytellä niin fiksua vielä siinä tanssivaiheessa. Hiton komeekin se oli :=))

Moni on kakku päältä kaunis, silkkaa silppua sisältä :=))

• sanoo_suttura*
        Yxitypy kirjoitti:

tää mies osas näytellä niin fiksua vielä siinä tanssivaiheessa. Hiton komeekin se oli :=))

Moni on kakku päältä kaunis, silkkaa silppua sisältä :=))

että miehille pitää sanoa heti kättelyssä suoraan kuinka pitkälle eka tapaamisella mennään, eikä olettaa että he lukevat ajatuksiamme. :)

Siis näin: Hei minun nimeni on Maija ja sänkyyn ei mennä muutaman tunnin kivan juttelun ja seurustelun jälkeen. :)

• Yxitypy
        sanoo_suttura* kirjoitti:

että miehille pitää sanoa heti kättelyssä suoraan kuinka pitkälle eka tapaamisella mennään, eikä olettaa että he lukevat ajatuksiamme. :)

Siis näin: Hei minun nimeni on Maija ja sänkyyn ei mennä muutaman tunnin kivan juttelun ja seurustelun jälkeen. :)

Heillä on puhutun ymmärtämisessä usein vikaa.

Kait se on sanottava tästä lähtien juuri noin.
        Heti kun joku hakee esim. tanssimaan :=))

• ymmärtää,,,,,

mutta et ymmärtäny antaa:)

• Yxitypy

taas kävi, eikä ollut ensimmäinen kerta.

Mutta jospa sitä pikkuhiljaa alkais oppimaan :=))

• Anskuliini

hyvä meno ja meininki, mulla sattui oleen tän kesän toinen vapaa Kalajoki viikonloppu, en siis ollut Kalajoella.

• Yxitypy

menot oli, mutta huomasimme, ettei porukkaa ollut niin paljon kuin edellisvuosina.
        Päätimmekin lopettaa tään Kalajoki tradition ja suunnata ens syksynä Lappiin ruskareissulle :=))

• yks-Ämmä
        Yxitypy kirjoitti:

menot oli, mutta huomasimme, ettei porukkaa ollut niin paljon kuin edellisvuosina.
        Päätimmekin lopettaa tään Kalajoki tradition ja suunnata ens syksynä Lappiin ruskareissulle :=))

ruskareissulle lappiin :)

• Miäs*

Ajattele tilannetta toisinpäin. Jos itse olisit ollut se seuraa hakeva osapuoli. Olisiko sitten kova poru täällä, että mitä miäs meni tekemään?

• Toinen Miäs

ja "seuran hakemisella" on eroa. Sitäpaitsi, saihan se miäs seuraa. Vähän fiksumpi miäs olis vaikka voinut päästä joskus toiste sinne viereen.

• alima
        Toinen Miäs kirjoitti:

ja "seuran hakemisella" on eroa. Sitäpaitsi, saihan se miäs seuraa. Vähän fiksumpi miäs olis vaikka voinut päästä joskus toiste sinne viereen.

samalla reissulla, mut se juttu onkin just siinä. Pitää osata oikein "pyytää".
        Ajatella siis vain aivoillaan, joiden pitäisi sijaita enempi siellä yläpäässä.

• se niin
        alima kirjoitti:

samalla reissulla, mut se juttu onkin just siinä. Pitää osata oikein "pyytää".
        Ajatella siis vain aivoillaan, joiden pitäisi sijaita enempi siellä yläpäässä.

ollutkin. Näin tämän ymmärsin,.. et Jorma oli kyllä vieläpä pelikunnossa, ja jopa omin jaloin haihtui, kun oli niin kranttu yks typy..

• Lexus

Etkö ole jo tuohon ikään oppinut, että miehillä on yksiputkiaivot. Niillä aivoilla ajatellaan, että makkaranpaisto on varma "nakki" =)

Jos haluat välttyä seuraavalla kerralla moiselta tapaukselta, niin kirjoitappas valmiiksi sopimuspaperi taskuun koskien vain makkaranpaistoa, ja sulje pois ranskalaisin viivoin ne asiat, jotka eivät tule kysymykseen.

Tässä on tietysti se mahdollisuus, ettei yksikään "urpo" lähde mökille sopimuksen nähtyään =D

• Anskuliini

mee näin, oon saanu monta kertaa makkaranpaistoon, mutten ikinä vällyjen alle.

• alima

minkään laista syyllisyyttä itsellesi, koska teita asian aivan selväksi.
      Miehellä oli vain kuullun ymmärtämisessä vikaa, luultavasti siksi, ettei halunnutkaan ymmärtää, vaan meinas, että kun tarpeeksi vonkaa, niin saattaa vielä onnistuakin.
      On naisissakin eroja, jotkut saattavat lopulta kuitenkin muuttaa suuntaa ja siksi miehet ajattelee, et vonkaaminen kannattaa.
      Oliskin hyvä jos siskot todella tekis ukoille heti selväksi, et saat, ilman vonkaamistakin, tai et saa, vaikka miten vonkaisit.
      Saamme syyttää siinä asiassa toisiamme, me naiset, et kaikki siskot eivät toimi yhtä johdon mukaisesti.

• sivupersooNaNa

Wilhelm makkaraa syötit ilmeisesti sitä lihaisaa;=)
      Miehet koittaa kepillä jos tuo nyt kumminkin suostuisi paistaan muutakin *hamparinväärää*

Taisi kulkea onnensa ohi sekin mies.
      Luulen;=)

• hilda-hymy

eilen lähteä viiihteelle, ihan vain ulkoiluttaan itseäni.
      No ei mennyt kun hetki, niin pöytään parkkeeras joku, ekä kysymys oli eti, oletkos seuraa hakemassa?
      Mä tietysti siihen, että reilusti sanoin EN...
      No kuitenkin tanssin muutaman tanssin, kun luulin, että se tuli selväksi.

Voi viddu, tarttee sitten tehdä tylyt, kun ei muuten mee perille. Sitäpaitsi mä en pidä, älykännisestä, piereskelevästä, ihmehyyppäristä, joka räpsyttää käsiä naaman edessä ja kitisee, että heeei, mä olen tässä....
      Mutta muuten oli ihan kivaa.

• Mandi55

En voi mitään, mutta oletteko kaikki 50-vuotiaita.

Ketju on kuin teinityttöjen kujellusta päivä jälkeen retkeä rannalle makkaran paistoon.

Rannalla on flirttailtu ja höpönassueltu tuntemattomalle finninaamalle. Pojun on annettu monen tytön voimalla ymmärtää, että jännää on tulossa, mutta ei. Lopuksi kloppi on potkaistu pellolle, huudeltu perään:

Kuules Jorma, Emme ole sellaisia tyttöjä lainkaan, ei, hyi sinua mitä sinä oikein luulet meistä, hus hus pois tyhmä tumpelo ; )

Sitten kikatusta voi ei....

• kujellus,

vesi tippuu silmistä, kun naurattaa. :))

• alima

mut ei se mieskään ihan täysi-ikäisen tavoin käyttäytynyt.

• Mandi55
        alima kirjoitti:

mut ei se mieskään ihan täysi-ikäisen tavoin käyttäytynyt.

Tarinalla on toinenkin versio, jota emme ikävä kyllä ole kuulleet ; )

• ja olen reilusti yli 50

Aloituksessa myös luki, että pääseekö viereen NUKKUMAAN.Kyllä mies sentään tietää putkiaivoillaan mitä on nukkuminen, mutta tietääkö nainen?

• Mandi55
        ja olen reilusti yli 50 kirjoitti:

Aloituksessa myös luki, että pääseekö viereen NUKKUMAAN.Kyllä mies sentään tietää putkiaivoillaan mitä on nukkuminen, mutta tietääkö nainen?

Miksi seitsemän neitsyttä pukee parhaat päälleen ja lähtee ulos bailaamaan. Miesten takia tietenkin.

Kaikille meille jäi tarinasta epäselväksi kävikö vain yhdellä neitseellä mäihä. Tarvitsemme siis lisä informaatiota illan tapahtumista.

Jos muut jäivät ilman Jormaa pitihän yhden neitsyen jolla mäihä kävi, näyttää, että sai miehen.

Olisi vaan älynnyt nauttinut Jormasta kun kerran sai mahiksen, vaikka olisihan se tietenkin ollut epäreilua toisia neitseitä kohtaan ; )

Annan, en anna, piparkakkuaivoesileikkiäkö ; )

• Yxitypy
        Mandi55 kirjoitti:

Tarinalla on toinenkin versio, jota emme ikävä kyllä ole kuulleet ; )

toista versiota, ja jos olis, olisin kertonut :=))

Mä olen mieltä, että nainen on aika pussissa kasvanut, jos ei ole kuullut kuinka miehet osaa nauraa naisten kustannuksella.

Tosin miesten kiusaaminen ei kylläkään kuulu tapoihini. Enkä tässäkään tapauksessa katsonut että sellaista olisin tehnyt.
        Mitään en luvannut.

Tykkään kyllä muutoin miesten seurasta. Ovat tosi reiluja kavereita. Heissäkin kuitenkin löytyy poikkeuksia, kuten meissä naisissakin :=))

• Mandi55
        Yxitypy kirjoitti:

toista versiota, ja jos olis, olisin kertonut :=))

Mä olen mieltä, että nainen on aika pussissa kasvanut, jos ei ole kuullut kuinka miehet osaa nauraa naisten kustannuksella.

Tosin miesten kiusaaminen ei kylläkään kuulu tapoihini. Enkä tässäkään tapauksessa katsonut että sellaista olisin tehnyt.
        Mitään en luvannut.

Tykkään kyllä muutoin miesten seurasta. Ovat tosi reiluja kavereita. Heissäkin kuitenkin löytyy poikkeuksia, kuten meissä naisissakin :=))

Älä nyt sentään pistä minua pussissa kasvaneeksi, sillä jos luet aloituksesi uudelleen ajatuksella ja mietit erilaisten ihmisten reaktioita, niin nälökantoja löytyy monenlaisia.

Sinulla oli hauskaa lauantaina ja meillä tosikoilla ja hupakoilla oli tosi hauskaa eilen illalla eikä mennyt edes huppelin piikkiin.

Sen toisen version voi kertoa vain Jorma, jota aloituksen mukaan pidit vähemmän fiksuna 50-vuotiaana. Tosin tuolla jälkikirjoituksessa hän olikin aika makee ja jopa herätti pientä säpinää. Mutta..pois sellainen... onneksi miehesi hoiti haavat ; ) ja retki nuorensi, teki terää ja antoi kiikkustuoliin muistelemisen aiheita, Hyvä niin ; )

• Jotkut
        Mandi55 kirjoitti:

Älä nyt sentään pistä minua pussissa kasvaneeksi, sillä jos luet aloituksesi uudelleen ajatuksella ja mietit erilaisten ihmisten reaktioita, niin nälökantoja löytyy monenlaisia.

Sinulla oli hauskaa lauantaina ja meillä tosikoilla ja hupakoilla oli tosi hauskaa eilen illalla eikä mennyt edes huppelin piikkiin.

Sen toisen version voi kertoa vain Jorma, jota aloituksen mukaan pidit vähemmän fiksuna 50-vuotiaana. Tosin tuolla jälkikirjoituksessa hän olikin aika makee ja jopa herätti pientä säpinää. Mutta..pois sellainen... onneksi miehesi hoiti haavat ; ) ja retki nuorensi, teki terää ja antoi kiikkustuoliin muistelemisen aiheita, Hyvä niin ; )

nyt vaan on niin "nuorekkaita hupakoita" (omasta mielestään)

• Yxitypy
        Jotkut kirjoitti:

nyt vaan on niin "nuorekkaita hupakoita" (omasta mielestään)

Eikös vaan olekin kivempi katsoa ja kuunnella iloista hupakkoa (nuorekasta tai ei) kuin totista torvensoittajaa :=))

• Mandi55
        Yxitypy kirjoitti:

Eikös vaan olekin kivempi katsoa ja kuunnella iloista hupakkoa (nuorekasta tai ei) kuin totista torvensoittajaa :=))

Pääasia, että "hurja" kokemasi extream-seikkailu viikonloppuna Jormineen ja makkaroineen pitää meidät totiset torvensoittajat hyvällä tuulella. Naurun pärskähdykset voi aistia tai jopa nähdä pisaroina päätteen näytöllä ; )

• muitakin
        Yxitypy kirjoitti:

vaihtoehtoja, esim älykäs humoristi. Sellaisessa seurassa viihtyy. Hupakot ovat lähinnä säälittäviä.

• Yxitypy
        muitakin kirjoitti:

vaihtoehtoja, esim älykäs humoristi. Sellaisessa seurassa viihtyy. Hupakot ovat lähinnä säälittäviä.

älykkö voi olla hupakko?

Noh.. mä ainakin tunnustan olevani hupakko, ja toisaalta olenkin sellanen mieluummin kuin älykkö :=))

Sääli sä vaan, vaikka säälin sanotaankin olevan sairautta :=))

• sanoo_suttura*
        muitakin kirjoitti:

Tunnistaisitko sinä älykkään hupakon? :)

• ainakaan

Tunnistaisitko sinä älykkään hupakon? :)

aloituksessa :)

• Otto-Vaan=

Nyt tossa on aivan selvästi tapahtunut väärin käsitys.
      Mieshän vaan tarkoitti että mahtuukos vielä sinun
      jääkaappiisi yksi nakki.:)

• ottohan tokas

hyvin kaiken kliseen keskelle.;D

• sanoo_suttura*

Aivan selvästi mies tarkoitti että mahtuukos grilliin vielä hänen makkaransa. :)

• siinä oli

Aivan selvästi mies tarkoitti että mahtuukos grilliin vielä hänen makkaransa. :)

tuloksena

• täti puskasta

miten kävi,,,,,,miehelle.

• Kohdallesi taisi sattua hieman taitamaton mies. Meille essolaisille on täysin selvää, että saatolle kannattaa lähteä vain yksinäisen naisen kanssa, jos aikoo päästä asiaan. Mikäli naisia on 2 tai useampia, niin silloin vetää aina vesiperän.

Viihteellä olevat naisryhmät kohtelevat miehiä hyvin ylimielisesti. Kovin innokkaasti he särpivät ryyppyjä, joita mies heille tarjoaa, ja saattavat hieman näyttää vilkkuvaa keltaistakin. Samalla he kuitenkin nauraa kihertävät ryhmäsaatolle lähteneen miehen tyhmyydelle, vaikka mies olisi ihan reilusti esittänyt asiansa ja toimisi hyvässä uskossa.

Me essolaiset tiedämme sen, että yksinäisen naisen kanssa voi joskus puhua järkeviäkin, mutta naisryhmä käyttäytyy kuin kanalauma. Valtava kotkotus kuuluu koko ajan, mutta mitään valmista ei tule, vaikka tuhlaisi isonkin summan tämän naisporukan juottamiseen. Naisporukan viihdyttäminen on aivan turhaa energian haaskausta, sillä astumaan ei kuitenkaan pääse.

Kokemus on kaikille miehille osoittanut, että vähästä ei kannata lannistua. Joskus hyvinkin huonoista asemista pääsee hyvään lopputulokseen, jos miehellä on riittävästi yritystä. Naisetkin pitävät nynnynä sellaista miestä, joka lannistuu heti ensimmäisestä kieltävästä vastauksesta, ja siksi me essolaiset yritämme loppuun asti. Usein se yritys palkitaankin.

• vienosti hymyillen

Kirjoitit täyttä asiaa.

• edes enää ole

snäk and shoppii vaan tarjoavat ja nythän se tuli todistettua.:D

• Mandi55

Tähänpä ei ole enää paljoa lisättävää ; )meillä näyttää olevan aikalailla samansuuntainen ajatusmaailma. Tai liekö paremminkin kokemukseen perustuvaa tietoa. Naiset kotkottavat kokemuksiaan kaikille tiedoksi.

Taitava mies ei anna aihetta jälkipuheisiin ; )

• ja millainen

olis aloitua ollut, jos mies olisi kiltisti syönyt makkarat, kiittänyt kohteliaasti seurasta ja lähtenyt. Varmaan sanottu ainakin nynnyksi.

• Mandi55
        ja millainen kirjoitti:

olis aloitua ollut, jos mies olisi kiltisti syönyt makkarat, kiittänyt kohteliaasti seurasta ja lähtenyt. Varmaan sanottu ainakin nynnyksi.

Sellaisessa tapauksessa mies ei olisi antanut aihetta aloitukseen.

Yötä ; ) ja "nukkukaa" yhteipäätöksellä yhdessä niin ei tuu jälkipuheita.

• niin,,
        Mandi55 kirjoitti:

Sellaisessa tapauksessa mies ei olisi antanut aihetta aloitukseen.

Yötä ; ) ja "nukkukaa" yhteipäätöksellä yhdessä niin ei tuu jälkipuheita.

miehessä se on aina vika, silloinkin, kun nainen ympäripäissään haluaa tulla väenväkisin vierailulle, tai kutsuu luokseen. Siitä kun sitkottelee jotenkin irti, niin tuhkamuna mikä tuhkamuna.

• Yxitypy

Tännehän on illalla tullut tekstiä.
      Mun piti aikasin mennä nukkumaan, kun jostain syystä vähän väsytti :=))

Olen kierrellyt, kokenut ja nähnyt aika paljon juttuja, kun mun pirtaan ei sovi, että tyytysin elämässäni ainoastaan oman ukon seuraan.
      Nautin kun saa joskus lähtee akkaporukalla pitämään vähän hauskaa :=))

Nyt vielä selvennykseksi.
      Mulla on siis se oma jomppe kotona. Ajatelkaas, jos tää vieras jomppe oliskin ollut terhakkaampi kuin oma. Tämä mies kun asui vaan sadan kilsan päässä omasta asuinpaikastani. Siitä olis siis voinut alkaa "jorma" kierre.
      Mies oli nimittäin tosi kiva. Viihdyin tosi hyvin illan hänen kanssaan.
      Ja minä kun vielä tarjosin hänelle 2 hyvin karsinoitua Wilhelmiina makkaraa, ja kahvit konjakin kera. Silti olis pitänyt vielä muuta saada prkl...

Onneksi pysyi järki päässä, ettei käy kuten joillekin miehille, että järki ja "jorma" seisoo yht'aikaa.
      Tämäkin mies oli nimittäin naimisissa. Tiedä vaikka olis ollut jonkun palstalla olevan 50 naisen kullanmuru :=))

Mutta... eräs motoistani kuitenkin on, ettei koskaan pidä sanoa " EI KOSKAAN " :=)))

• vienosti hymyillen

Sinuna olisin jättänyt tämän lauseen kirjoittamatta. (anteeksi jos loukkaan)

Onneksi pysyi järki päässä, ettei käy kuten joillekin miehille, että järki ja "jorma" seisoo yht'aikaa

• Yxitypy
        vienosti hymyillen kirjoitti:

Onneksi pysyi järki päässä, ettei käy kuten joillekin miehille, että järki ja "jorma" seisoo yht'aikaa

loukkaannu :=))

Mutta miksi se lause olis pitänyt jättää pois?

• Hyvän tekstin kirjoitit.

Miltäs tuntuisi ajatus salarakkaaksi ryhtymisestä?

Itse en tuomitse moista asiaa.

Ja nyt töihin...

• Yxitypy
        Mariet kirjoitti:

Hyvän tekstin kirjoitit.

Ja nyt töihin...

En tuomitse minäkään :=))
        Jokainen taaplaa tyylillään.
        Ja itsekään en uskalla koskaan sanoa: En koskaan :=))

Ja tämä aloitus oli ihan huumorimielessä tehty.
        Tällasissa avauksissa erottaa hyvin tosikot, ja ´"hupakot" :=))

Ps. Mun viikonloppureissusta ei jäänyt mitään traumoja, vaan nuorruin taas muutamalla vuodella, ja ukkokin otti halauksien kera vastaan, kun kotiin palasin.

Onpahan sitten vielä vähän vanhempana mummona, mitä kiikkustuolissa muistelee, eikä tarvi itkeä elämättä jäänyttä elämää :=)))

• hupakot ja tosikot
        Yxitypy kirjoitti:

Ps. Mun viikonloppureissusta ei jäänyt mitään traumoja, vaan nuorruin taas muutamalla vuodella, ja ukkokin otti halauksien kera vastaan, kun kotiin palasin.

Onpahan sitten vielä vähän vanhempana mummona, mitä kiikkustuolissa muistelee, eikä tarvi itkeä elämättä jäänyttä elämää :=)))

Oikeudenmukaiset ihmiset usein tuomitaan tosikoiksi.Outoa?
        Ketjun lukeneena sanoisin, että aloittaja sai vain kaksi astausta, jossa näkyi huumoria.
        "Hupakot"??? No siitä tulee mieleen tämä sanonta:
        pata kattilaa soimaa.

• yks mies
        Yxitypy kirjoitti:

Miten oma miehesi arvosteli tätä "jormaa" joka makkaralla käväisi luonanne?

• Yxitypy
        yks mies kirjoitti:

kaikkia miehelle kerrota.
        Ne on naisten juttuja, kuten miehilläkin miesten juttuja :=))
        Se tasa-arvo, se tasa-arvo.... :=))

• suu mutrulla
        vienosti hymyillen kirjoitti:

Hyvä kun kirjoitti. Ettei ne naisetkaan niin "puhtoisia" ole kuin antavat ymmärtää.
        Kunhan ei satu omalle kohdalle, molemmin puolin pitää voida luottaa toiseen.

• Toinen Miäs
        Mariet kirjoitti:

Hyvän tekstin kirjoitit.

Ja nyt töihin...

tuomitsen. On se luojan lykky kun sain vaimon, jota ei tarvii epäillä tuommosesta.

• Kirjoitat ristiin typyseni

"Tämäkin mies oli nimittäin naimisissa. Tiedä vaikka olis ollut jonkun palstalla olevan 50 naisen kullanmuru :=))" Eli pieni tukistus naisille, jotka ottivat miestä puolustavan kannan. Ukkomieskin vielä ja...."Ei ollut päässyt sitä varmaan ulokoiluttamaan pitkään aikaan, kun niin hanakasti viereen olis halunnut päästä. Eli.. ei ollut varmaan kelvannut muillekaan naisille pitkään aikaan :=))"

• Yxitypy
        Toinen Miäs kirjoitti:

tuomitsen. On se luojan lykky kun sain vaimon, jota ei tarvii epäillä tuommosesta.

No missäs niitä sellasia naisia kasvaa? Jossain itämaissa vai :=))

Saako vaimosi käydä yksin asunnon ulkopuolella lainkaan? :=))

• Toinen Miäs
        Yxitypy kirjoitti:

No missäs niitä sellasia naisia kasvaa? Jossain itämaissa vai :=))

Saako vaimosi käydä yksin asunnon ulkopuolella lainkaan? :=))

yritä tehdä pilkkaa vakavasta asiasta;) Ei ainakaan itämaissa.
        Ei luottamus tarkoita vankeutta.
        Ei suhde voi olla aito minkään salarakkaiden kanssa,
        puolin eikä toisin.

• eiköhän
        yks mies kirjoitti:

vastauksesi kertonut Sinusta meille kaiken...
        Tekopyhä tytönhupakko...kentie 20 vee, tuskin vanhempi.

• Yxitypy
        Toinen Miäs kirjoitti:

yritä tehdä pilkkaa vakavasta asiasta;) Ei ainakaan itämaissa.
        Ei luottamus tarkoita vankeutta.
        Ei suhde voi olla aito minkään salarakkaiden kanssa,
        puolin eikä toisin.

huomasin juuri että olitkin vastannut Marietille.

Luottamus ei todellakaan tarkoita vankeutta. Siitä ollaan samaa mieltä :=))

Mutta.. tuo ettei suhde voi olla aito jonkun salarakkaan kans. Siitä en ihan samaa mieltä ole, mutta asiasta en ala väitteleen :=))

• Toinen Miäs
        Yxitypy kirjoitti:

huomasin juuri että olitkin vastannut Marietille.

Luottamus ei todellakaan tarkoita vankeutta. Siitä ollaan samaa mieltä :=))

Mutta.. tuo ettei suhde voi olla aito jonkun salarakkaan kans. Siitä en ihan samaa mieltä ole, mutta asiasta en ala väitteleen :=))

etteikö suhde voisi olla aito sen oman salarakkaansa kanssa. Mutta silloin se ei olisi aito oman puolison kanssa. Jos salarakasta tarvitaan, niin sitten lopetetaan ensin se valheellinen suhde. Ei toinen ole ansainnut sellaista luottamuksen halveksuntaa.

• Yxitypy
        Toinen Miäs kirjoitti:

etteikö suhde voisi olla aito sen oman salarakkaansa kanssa. Mutta silloin se ei olisi aito oman puolison kanssa. Jos salarakasta tarvitaan, niin sitten lopetetaan ensin se valheellinen suhde. Ei toinen ole ansainnut sellaista luottamuksen halveksuntaa.

sen pitäis olla.
        Joskus sitä miettiikin, miks ei näin kuitenkaan toimita :=((

• tästä*
        Kirjoitat ristiin typyseni kirjoitti:

"Tämäkin mies oli nimittäin naimisissa. Tiedä vaikka olis ollut jonkun palstalla olevan 50 naisen kullanmuru :=))" Eli pieni tukistus naisille, jotka ottivat miestä puolustavan kannan. Ukkomieskin vielä ja...."Ei ollut päässyt sitä varmaan ulokoiluttamaan pitkään aikaan, kun niin hanakasti viereen olis halunnut päästä. Eli.. ei ollut varmaan kelvannut muillekaan naisille pitkään aikaan :=))"

alituksesta: Rouvahan vain tahtoi kertoa palstalla että hänellä kävi flaksi. Mies piti raahata grillille että kuusi muuta rouvaa varmasti myös näkevät sen

• yxitypy evk
        tästä* kirjoitti:

alituksesta: Rouvahan vain tahtoi kertoa palstalla että hänellä kävi flaksi. Mies piti raahata grillille että kuusi muuta rouvaa varmasti myös näkevät sen

Olenkos sanonut jossain, ettei muilla naisilla olis flaksi käynyt :=))
        Meitähän oli 6 kaunista naista :=))

• Toinen Miäs
        Yxitypy kirjoitti:

sen pitäis olla.
        Joskus sitä miettiikin, miks ei näin kuitenkaan toimita :=((

pidetään vanhasta suhteesta huolta ja arvostetaan kumppania, ei tarvi toimia mitenkään.

• kysynyt
        yxitypy evk kirjoitti:

Olenkos sanonut jossain, ettei muilla naisilla olis flaksi käynyt :=))
        Meitähän oli 6 kaunista naista :=))

jotain? Tai maininnut ettei kuudella muulla naisella olisi käynyt flaksi? :=))

Annoin pika-analyysin kirjoitetun perusteella. Kovin pikainen vastineesi paljasti täysosuman.:D

• Toinen Miäs kirjoitti:

Siitä lähdetään että toiseen voi luottaa. Elämä ei aina kuitenkaan kulje kaikilla niin kuin toivoisi. Ihminen on inhimillinen otus, joskus tunteet voi tehdä tepposen johon ennalta ei voi varautua.

Itse olen tullut petetyksi. Se sattui ja lujaa kun mies siitä kertoi. Sitä asiaa selviteltiin hartaasti ja lopulta sen teon ymmärsin ja hyväksyin. Mies vaan kertakaikkiaan ihastui Lapin reissullaan naiseen, ei voinut asialle mitään. Parin kuukauden kuluttua suhde oli ohi ja minä olin kuitenkin se tärkein.

Olen nähnyt ja kuullut matkan varrella kaikennäköistä ympärilläni. Mikään ei enää ihmetytä minua. Tuomitseminen on ihan turhaa energian haaskausta.

• tavallinen juttu..:))
      Sun seuralaises luuli,et ku yläpäästä pantiin makkaraa suuhun,nii pitää alakertaanki jotain..:D

• tavallinen vai tajuton...?

Olipa vastaus! Kenelle tavallinen?
        Liikumme eri tasoissa, tiesitkö?

• tavallinen vai tajuton...? kirjoitti:

Olipa vastaus! Kenelle tavallinen?
        Liikumme eri tasoissa, tiesitkö?

sillä,että usein kun istut toisen seurassa iltaa pidemmälle,niin heti on luulo,että pääsee makuukammariin asti..

Ja mitähän meinaat tuolla,että liikumme eri tasoissa??

• sitäkö
        mii-su kirjoitti:

sillä,että usein kun istut toisen seurassa iltaa pidemmälle,niin heti on luulo,että pääsee makuukammariin asti..

Ja mitähän meinaat tuolla,että liikumme eri tasoissa??

sekö on toiveesi? Päästä toisen petiin?

• sitäkö kirjoitti:

sekö on toiveesi? Päästä toisen petiin?

taida ymmärtää lukemaasi..:/ En ala rautalangasta vääntämään! :/

• vaan kun miehet....

Puhuit kun kokemuksistani -81v Kalajoella.
      Ihan presiis, olin toipumassa avioerosta, vaan naisporukkani oli vauhdissa. Näin päädyimme lähelle telttoja, grillille, ja sanoin et mä poistun nukkuun et kiitos seurasta , alkoi herra esittää samaa petiä.

Sanoin ei kiitos, ja silloin hän alkoi huutaan, et mikä sä saat... luulet olevasi, häneltä on mennyt niin paljon aikaa sua viihdyttäessä, nyt naidaan.....

Onneksi oli niin paljon porukoita ympärillä, et herra poistui hetkessä, ja se siitä.

Näin hänet yli 10v sen jälkeen työssä järjestetyillä kursseilla, turvallisuudesta, mä repesin, oli kuin ei muistaisi, sanoin et mä muistan sut ikäni. Oli hiljaa. Minä en unohda.

• henrii

hauskasti sanottu ;)

• Yxitypy

sanota, että lempilapsella on monta nimeä :=))

• mollata
        Yxitypy kirjoitti:

sanota, että lempilapsella on monta nimeä :=))

mun ihkuihanaa laulajasuosikkiani :)

• Yxitypy
        mollata kirjoitti:

mun ihkuihanaa laulajasuosikkiani :)

mä. Onkos terhakka jorma joku sun laulajasuosikki? :=))

• olla noin tietämätön?
        Yxitypy kirjoitti:

mä. Onkos terhakka jorma joku sun laulajasuosikki? :=))

Nyt ei voi sanoa kuin pyhä yksinkertaisuus!

Ettes tajuu?

• Yxitypy
        olla noin tietämätön? kirjoitti:

Nyt ei voi sanoa kuin pyhä yksinkertaisuus!

Ettes tajuu?

Nyt ei ainakaan polla säteile, mutta sehän ei ole mulle uutta :=))

• ja ohhoijaa

typy mikä typy, eikä hienommaksi muutu vaikka kuinka x-kirjainta lykkää.....
      Olipas tosi naivi aloitus ja myös ne x:n vastaukset.
      Mieli teki, mut pupu pöksyihin tulla tupsahti.

• vai että tällaista peliä sitä on pelattu, mitään kymmeneltä oo nukkumaan menty. Nyt jäit kiinni, mie kantelen tuolla.. *viittaa ruutuunpäin* !! :DD

• Teemuna

Taikista!

• Yxitypy

oikeestaan se meni niin, että teille puhuin totta, ja tänne puhuin muunneltua totuutta :=)))

• Yxitypy
        Teemuna kirjoitti:

Taikista!

mitään Teemuna :=))

Mullahan menee siellä vielä mainekin kunnian lisäks :=))

• Yxitypy kirjoitti:

mitään Teemuna :=))

Mullahan menee siellä vielä mainekin kunnian lisäks :=))

kun kunnia menee niin maine kasvaa ;)

• toresta otetahan
        Yxitypy kirjoitti:

oikeestaan se meni niin, että teille puhuin totta, ja tänne puhuin muunneltua totuutta :=)))

ja kovaa mietintää käyrähän :)

• Jermuxi tms.

Ensinnäkin annoit jonkun luuserin tanssittaa sinua useita "pelejä"...Mitä sitten nekin lienee.
      Seuraavaksi makkaraa...Makkaraa??? Mitäs evästä toi tollanen nyt sitten on.
      Sitten tälläiset anelut vieressä nukkumisesta...Aijai mitä luuseritarinaa.
      Ja sitten se vielä suuttui..Ja sä petyit...Hah ja Kjäh!
      Ensinnäkin: Olisit valinnut siellä tanssilavalla voittajahepun, niin te ette olis edenneet siihen makkaranpaistoon, vaan se olisit olluna sinä, joka vie sen ukon sinne petiin...Tsiisus, mitä ajanhaaskausta tollaset on.

• sinua...

on kaipailtu toisaalla :)

Sä löydätkö tien...

• Jermuxi tms.
        sinua... kirjoitti:

on kaipailtu toisaalla :)

Sä löydätkö tien...

Niiiiin?

• joskus....
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Niiiiin?

moikkamassa entisiä palstatuttuja ;)

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      106
      3014
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1874
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      394
      1723
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1631
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1287
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe