Himpun verran kirmaisen.
Tuulispäänä tulin.
Saunan lämpimään.
Pois järvestä.
No johan jotakin.
Minäkin palelen.
Mistä moinen.
Kummajainen olotila.
No haaveena.
Tiedän sen.
Olisi se vaihtoehto.
Sydämen.
Päästä sylihis.
Päästä lämpimiin suudelmiis.
Rakastaa.
Olla rakastettu.
Ei unohdettu.
Niin.
Aatoksiin vaipuu.
Pää taipuu.
Nukahdan.
Tähän.
Saunan höyryn tunnelmaan.
Ja unessain.
Sua vain yli kaiken mä rakastain.
Pertsuna vieköön.
Miks paleltaa,,,,,,,.
Tiedän.
Takaisin uimaan vaan.
PALELEN
3
123
Vastaukset
Hemmetin makee loppu tuossa
runossasi,josta nautin
- annan timantin ja heitän
veteen,
sukeltaen hae jos palelee.
Hienoa Margitta mutta
muista kuitenkin lämmitellä.- *MURUKULTA*
Taasko se alkaa!! Ja heti takasi sieltä jortaniasta! huh...
*jupisee* Ei kait se auta taas kuin alkaa kutomaan villahousuja, ettei se aivan palelluta..
Oota,, kuis se nyt meni.. Yx oikein ja kax väärin..
No nii nyt lähti mukavasti puikot heiluun.
Saunanlämpimässä sitä on mukavempi,
antaa haaveiden lentää,,mutta ei nukahtaa sentään!
Mukvan tunnelman ja veikeen 'herätyksen' lopussa toi hymyn!
Nyt vain täytyy suunnistaa bunkkaan, eikä järveen, Gitta! :) nukkua nyt kun on päässy jo noin hyviin aatoksiin tai unelmiin ,kummiskiin kaunis saunareissu ja varmaan paikat puhtaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989