Miesten sanotaan haluavan tai ainakin haaveilevan
useasta naisesta. Naisen taas haluaa valita mieleisensä puolison sukua jatkamaan.
Voiko määrä korvata laadun ?
LAATU VAI MÄÄRÄ ?
17
959
Vastaukset
- täti puskasta
ja yks kpl, ei muuta.
- alima
makeeta, kun omistais monta miestä.
Vielä niin, että ne kävis töissä ja kantais rahansa kaikki mulle.
Sen lisäksi vois jakaa tehtävät kotona.
Yhdelle kuuluis vastata lämmityksestä, yksi kävis kaupassa ja viinakaupassa samalla.
Yksi laittais ruokaa ja hän saisi viihdyttää minua myös makkarissa.
Hmm, mihinkäs muuhun niitä miehiä vielä voisi hyödyntää.
Lumityöt haluan vielä toistaiseksi tehdä itse, niihin ei saa puuttua.
Kesällä olisi enemmänkin puutarhahommia, et voisi ottaa sitten vaikka pari kesämiestä.
Ihan kiva leikitellä ajatuksella.
Ensin tuli mieleen, ettei olis montaa varaa pitää, mut sitte hokasin, että tottakai miehet kävis töissä tienaamassa. - neljä varmaa väärää
totta on sanonta: ei miehet vaihtaen parane, varsinkaan kun ei opi näkemään olennaista.
Ja kuitenkin, olen sen hetken ollut jokaisele se ainoa oikea.
Silti haaveilen.
Vaan sussiunakkoon, että useanpi yhtäaikaa. Menisi velan puolelle niin paljon, etten enää koskaan omistaisi palanetta puupenniäkään ja kalkkiakin syntyisi peittämään minut kokonaan.
Paras sana mikä kuunaan on keksitty: olosuhteisiin nähden.
Olen aina selvinnyt elämään.
Totta puhuakseni - haaveilen minäkin, että olisi monta yhtäaikaa, haaveilen lähes joka ilta.
Rasvaajia suihkun jälkeen.
Missä tilanteissa kelpaa vain aito, milloin jäljennös ja mikä saa olla jopa epäkuranttia ? - Rocellii
ainakin luulisin lisääntyvän suhteessa määrään, mutta määrän laadun uskoisin heikkenevän suhteessa määrääni
- henrii
saanut tarpeeksi yhdestä, joka asuu meillä, että vielä useampi, huh, huh.
- EI VOI!
määrä korvata laatua!
terv. kokemusta on- arvostan
Miten sitten suukku laitetaan
kun hyvää ei saa eikä huonoa huoli?
- tarvitaan
Ellei ole sitä yhtä ainoaa hyvää, pitää tyytyä useampaan saadakseen haluamansa, eikä sekään riitä tekemään tyytyväiseksi. Määrä ei kai koskaan voi korvata laatua. Ei parisuhteessakaan.
- yks-Ämmä
tarjonta kysyntää vai miten se nyt oli?
- Angel of The Morning
En minä ainakaan halua valita puolisoa sukua
jatkamaan. Mielummin monta..joka lähtöön,
jokaisella vähän erilainen rooli.Täs akoosta tierä, mutta tualla työelämän puolella ja pajaas pitää olla niin tuhannen tehookas. Äkkiä pitääs saara kaikki aina aikahan ja hyvää pitääs vaan tulla. Erehtyä ei sais oikeen koskaan. Aina puhelin turisoo lakkariis ja joku on hätyyttämäs jotta ny se ja se. Polovea särköö ku kaaruin päivällä paineilimaletkuhun, olii jääny siihen lattiaalle ja jotenki kengänkärki meni vissihin sinne silimukkahan ja kaaruun siihen betoonilattialle. Oikeen tähtiä näkyy silimiis pikkuuswen aikaa. Se paineväännin lensi kourasta sinne huoltokuiluhun, rasvamonttuhun. Taisiin manatakki siinä hötäkäs. Jotenki se väänty tua vaseenpolovi, ei sais jättää niitä kamppehia pitkin lattioota. Aina niin huomakkaan,,, ihiminen.
terv. ontuva seppä ja jalakava Tiitu pikkuunen täältä meirään kotoa vaan.
Ei täs ny oikeen jaksa likkoja aatella, kattotahan sitten ku tua polovi tuasta ruvettuu. Jos vaikka hyviinki innostuus, ei soo sanottu.- sohviliini..
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Täs akoosta tierä, mutta tualla työelämän puolella ja pajaas pitää olla niin tuhannen tehookas. Äkkiä pitääs saara kaikki aina aikahan ja hyvää pitääs vaan tulla. Erehtyä ei sais oikeen koskaan. Aina puhelin turisoo lakkariis ja joku on hätyyttämäs jotta ny se ja se. Polovea särköö ku kaaruin päivällä paineilimaletkuhun, olii jääny siihen lattiaalle ja jotenki kengänkärki meni vissihin sinne silimukkahan ja kaaruun siihen betoonilattialle. Oikeen tähtiä näkyy silimiis pikkuuswen aikaa. Se paineväännin lensi kourasta sinne huoltokuiluhun, rasvamonttuhun. Taisiin manatakki siinä hötäkäs. Jotenki se väänty tua vaseenpolovi, ei sais jättää niitä kamppehia pitkin lattioota. Aina niin huomakkaan,,, ihiminen.
Ei täs ny oikeen jaksa likkoja aatella, kattotahan sitten ku tua polovi tuasta ruvettuu. Jos vaikka hyviinki innostuus, ei soo sanottu...ainaski puhallan siihen polveen, pistän kylmää käärettä, ja olen muutenkin hyvin myötätuntoinen.
Kaikkea sitä sattuukin. Oletkohan ollut liian ahkera koko kesän, siitä väsyy ja sitten bruukaa sattua kaikenlaista. - sanoo_suttura*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Täs akoosta tierä, mutta tualla työelämän puolella ja pajaas pitää olla niin tuhannen tehookas. Äkkiä pitääs saara kaikki aina aikahan ja hyvää pitääs vaan tulla. Erehtyä ei sais oikeen koskaan. Aina puhelin turisoo lakkariis ja joku on hätyyttämäs jotta ny se ja se. Polovea särköö ku kaaruin päivällä paineilimaletkuhun, olii jääny siihen lattiaalle ja jotenki kengänkärki meni vissihin sinne silimukkahan ja kaaruun siihen betoonilattialle. Oikeen tähtiä näkyy silimiis pikkuuswen aikaa. Se paineväännin lensi kourasta sinne huoltokuiluhun, rasvamonttuhun. Taisiin manatakki siinä hötäkäs. Jotenki se väänty tua vaseenpolovi, ei sais jättää niitä kamppehia pitkin lattioota. Aina niin huomakkaan,,, ihiminen.
Ei täs ny oikeen jaksa likkoja aatella, kattotahan sitten ku tua polovi tuasta ruvettuu. Jos vaikka hyviinki innostuus, ei soo sanottu.Sepällä pitäisi olla apumies raivaamassa romut pois jaloista. :) Saattaisi pitemmän päälle kannattaa, koska rampana on vaikea tehdä töitä ja yksinyrittäjän leipä on itsestä kiinni. :)
- on monin
verroin kallisarvoisempi, kuin kymmenen kymmenesosaa siitä yhteensä, joten määrä ei koskaan korvaa laatua.
- sanoo_suttura*
osta sikaa säkissä. :)
Ja harvemmin ajattelevat suvunjatkamista testatessaan kokelaita. :)- Peer G.
Hevosen iän tuntee sen hampaista.
Miten lie kumppanin valinnassa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039