Mistä tietää että tanssi ei kiinnosta?

mittaaja

Listataanpas niitä tuntomerkkejä, joista tietää ennen hakua tai tanssin aikana, että ei ole toivottu hakija millekään lajille lähimpään puoleen vuoteen:

* Toistuvat naamapakit
* Huomattava viivyttely luvan saamisessa
* Hyvin lyhyet vastaukset keskustelunavauksiin
* Lattialle jättäminen kesken tanssin
* Kiitoksien välttely
* Katseleminen mahdollisimman paljon muualle kuin missä pari on.
* Jäähyväiset pitkäksi aikaa vaikka tiedettäisi nähtävän kohta uudestaan samalla lavalla, esim. "Mukavaa tanssisyksyä."

24

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käännetään tää nyt toisinpäin... ei aina jaksa olla niin pirun negatiivinen:

hymyilee täysillä jo haettaessa
      lupa tulee alta sekunnin, ilman mitään harkintaa
      katsoo suoraan silmiin
      saattaa alkaa lörpötellä kaikenlaista
      kehuu jotain juuri oppimaani erikoiskuviota tosi kivaksi
      päästelee tanssiessaan tahattomia naurahduksia ja kikatuksia, kun teen yllättäviä jekkuja
      pyytää hakemaan uudestaan "kun tulee nopeeta"
      puristelee lopuksi (kättä) pitkään
      ja tekee naistenhaulla vastahaun

Nyt täytyy jo höllätä, muuten tää hipoo jo täydellisyyttä.

• onneksi harvemmin osuu kohd...

Harvoin tulee edes naamapakkeja, mutta aika tylysti kävi viime lauantaina. Tanssi-illan jo lähestyessä loppuaan etsiskelin vielä paikalla olevien joukosta buggitaitoista tanssitettavaa, mutta eipä näkynyt ketään. Sitten yksi aikaisemmin buggailemassa näkemäni nuori nainen käveli ohi ja minä häntä kysymään buggille. Pysähtyi ehkä sekunniksi, vilkaisi vieläkin nopeammin minuun päin ja jatkoi kävelyä mitään sanomatta. En kyllä ymmärrä miksi pitää olla niin tyly. Olisi voinut sanoa edes "ei kiitos" tai jotain. En ollut humalassa, en käyttäytynyt mitenkään törkeästi, enkä ole ihan alkeistanssijakaan 10 vuoden kokemuksella. Noh, tiedänpähän taas yhden jota ei kannata hakea jos sattuu vielä samoihin tansseihin.

• naiselle

"...nainen käveli ohi ja minä häntä kysymään..."

Tälleen on sattunut mullekin! Nainen oli jo varmaan aivan muissa ajatuksissa. Älä välitä! Hae seuraavan kerran samaa daamia kun näet hänet hakurivissä. Korjaat näin pisteet kotiin!

• Kerrasta oppiva
        naiselle kirjoitti:

Tälleen on sattunut mullekin! Nainen oli jo varmaan aivan muissa ajatuksissa. Älä välitä! Hae seuraavan kerran samaa daamia kun näet hänet hakurivissä. Korjaat näin pisteet kotiin!

Ikuiseen hakuboikottiin tuollaiset. Miksi hakea uudestaan ja saada taas pakit? Se on vaan itsensä kiusaamista (ja sen naisen samalla).

• yleistäkin?

Itse näin Kisarannassa kesällä nuoren naisen pakittavan päänkääntämisellä poispäin. En nyt tarkoita, että hänen olisi pakko ollut lähteä ko. hakijan kanssa tanssimaan, mutta suositeltavaa mielestäni olisi sanoa se "Ei kiitos". Ei pitäisi kovia voimanponnisteluja tuon sanominen vaatia. Onko siis joidenkin mielestä pakit liian kohteliaat, jos sanotaan ei kiitos? Ja siten tuolla pään pois kääntämisellä koitetaan vielä loukata hakijaa tyyliin siitäs sait, kun minua erehdyit hakemaan.

• Daami hitailla hoksottimilla
        naiselle kirjoitti:

Hienoa kun joku muukin näki villakoiran ytimeen! Turhaa jäädä murehtimaan mitä jossain ohimenotilanteessa on tapahtunut. Jos olet rohkea etkä happamoita omaa elämääsi, hae uudestaan. Jos et halua hakea, unohda koko juttu.

• Lisää Pakkeja

Jos katsoisimme videon ko. tilanteesta, niin 95 % tätäkin lukevista pitäisi naisen käytöstä ihan oikeana. Kuka oikeasti haluaa tanssia (eli olla harjoittelukumppanina) hikisten tanssia ikuisesti huonolla menestyksellä opettelevien äijänkäppänöiden kanssa. Ei ollut ennen ongelma, mutta nykyisin vastaavia pappoja on kaikissa tansseissa kymmenittäin. Pakko karsia pahimmat öykkärit pois.

• ja äijänkäppänä
        Lisää Pakkeja kirjoitti:

Jos katsoisimme videon ko. tilanteesta, niin 95 % tätäkin lukevista pitäisi naisen käytöstä ihan oikeana. Kuka oikeasti haluaa tanssia (eli olla harjoittelukumppanina) hikisten tanssia ikuisesti huonolla menestyksellä opettelevien äijänkäppänöiden kanssa. Ei ollut ennen ongelma, mutta nykyisin vastaavia pappoja on kaikissa tansseissa kymmenittäin. Pakko karsia pahimmat öykkärit pois.

Hiukan yli 30 vuotta on minulla ikää. Olihan se tyttö toki arviolta 10 vuotta nuorempi, mutta tuskin käyttäytyi noin iän takia. Näin hänen tanssivan selvästi minua vanhempien ja heikommin tanssivienkin kanssa. Saa nähdä miten tälle papalle käy tänään.

• yleistä
        yleistäkin? kirjoitti:

Itse näin Kisarannassa kesällä nuoren naisen pakittavan päänkääntämisellä poispäin. En nyt tarkoita, että hänen olisi pakko ollut lähteä ko. hakijan kanssa tanssimaan, mutta suositeltavaa mielestäni olisi sanoa se "Ei kiitos". Ei pitäisi kovia voimanponnisteluja tuon sanominen vaatia. Onko siis joidenkin mielestä pakit liian kohteliaat, jos sanotaan ei kiitos? Ja siten tuolla pään pois kääntämisellä koitetaan vielä loukata hakijaa tyyliin siitäs sait, kun minua erehdyit hakemaan.

Näitä naamapakkeja näkee jatkuvasti. Mikähän siinä reilussa pakittamisessa on niin vaikeata? Ei pakkien saaminen ole mikään kauhistus, mutta tuollaisen epäkohteliaan käytöksen kohteeksi joutuminen harmittaa.

• Kohtelias pitää olla
        Lisää Pakkeja kirjoitti:

Onko epäkohteliaisuus muka oikeaa käytöstä? Pakittaa saa tottakai, jos ei halua tanssia, mutta se pitää tehdä kuitenkin kohteliaasti eikä toista loukaten. Jos vastaa kohteliaaseen hakuun pelkästään kääntämällä päätä tai häipymällä paikalta, niin on se kyllä törkeää.

Veikko Lavi lauloi aikoinaan, että jokainen ihminen on laulun arvoinen. Naamapakittaja ei pidä hakijaa edes parin sanan arvoisena. Todella ylimielistä.

• lähes aina
        Kohtelias pitää olla kirjoitti:

Onko epäkohteliaisuus muka oikeaa käytöstä? Pakittaa saa tottakai, jos ei halua tanssia, mutta se pitää tehdä kuitenkin kohteliaasti eikä toista loukaten. Jos vastaa kohteliaaseen hakuun pelkästään kääntämällä päätä tai häipymällä paikalta, niin on se kyllä törkeää.

Veikko Lavi lauloi aikoinaan, että jokainen ihminen on laulun arvoinen. Naamapakittaja ei pidä hakijaa edes parin sanan arvoisena. Todella ylimielistä.

Yli 90 % pakeista kertyy samoille henkilöille, joila ei pitäisi olla mitään asiaa tansseihin. Suurimmalle osalle tansseista käyville sinkuille tanssit ovat kohtaamispaikkoja, eikä niiden tanssipaikat kansoittavien luusereiden sairaat tarpeet kiinnosta pätkääkään.

• Kakkaa
        lähes aina kirjoitti:

Yli 90 % pakeista kertyy samoille henkilöille, joila ei pitäisi olla mitään asiaa tansseihin. Suurimmalle osalle tansseista käyville sinkuille tanssit ovat kohtaamispaikkoja, eikä niiden tanssipaikat kansoittavien luusereiden sairaat tarpeet kiinnosta pätkääkään.

Itsehän olet sinkku kuten kerroit ja luuseri siis ylijäämä kamaa, joka ei kelleen kelpaa ?? Näinhän se on

• mittaajankin

miettiä missä vikaa vikaa vikaa....

Kaikki ei vaan voi mitenkään tässä suuressa maailmassa tulla keskenään toimeen.

• osa

Et vain ole sattunut hakemaan juuri tietylle kappaleelle, heti alkuillasta jne jne ja tuollaisen kohtelun siitä saa.

• Humbuugie

Erästä herrahenkilöä hain tässä taannoin. Vastasi tanssikutsuuni, että yritetään. Parin ensimmäisen tahdin jälkeen antoi jo ekaa kommenttia tanssimisestani (hiukan negatiivissävytteistä.) Tämä herra saa vastedes jäädä hakematta.

• Mikkelin kittaaja

Tansseissa on niin paljon naisia ylimäärin noin tavallisesti, että tanssitaitoisen miehen on varaa hylätä hiukankin vastenmielisiä merkkejä - tai sellaiseksi tulkittavia - osoittava nainen armotta. Eli jättää jatkossa hakematta.

• Tallaajaa

Ei kannta lähteä itseään sinne tansseihin nolaamaan. Itseään kunnioittava mies menee pubiin. Siellä kaikki ovat tasavertaisia.

• tanssin kanssa
        Tallaajaa kirjoitti:

Ei kannta lähteä itseään sinne tansseihin nolaamaan. Itseään kunnioittava mies menee pubiin. Siellä kaikki ovat tasavertaisia.

eihän nuo ole ongelmia, kun on sinut tanssin kanssa! Henkilöt jotka tanssia käyttää eri keinona kasvaa itse ja vaikuttaa suhteisiinsa on toki aivan itse vastuussa sen vaikutuksisista.

Pakit eli estyneisyys tanssia jonkun kanssa on itsetuntoiselle tanssijalle samma kuin huoltoasemalla ei satu olemaan paine ilma letkua tai unohdin ostaa kaupasta jotain.

Murhetta on turha kantaa jos jollekkin ei käy niin ei käy ja varmaan kyseessä on sen hetken tilanne ja mikäli jonkun henkilön kanssa ei halua tanssia on aivan oikein kun pyrkisi sen vaikka sopimaan kohteliaasti ettei jäisi jatkuvaa välttely/pakoilu/ epäily/luulemis/kuvittelu/vihjailu/arvailu ym peliä.

Kun ei odota ketään hakemaan eikä työnny ollenkaan vähänkään epäilyttävään haettavaan niin välttää monet ihmettelyt johon ei kannata tarttua kovin suurella "sydämmellä".

• Humppalekako
        tanssin kanssa kirjoitti:

eihän nuo ole ongelmia, kun on sinut tanssin kanssa! Henkilöt jotka tanssia käyttää eri keinona kasvaa itse ja vaikuttaa suhteisiinsa on toki aivan itse vastuussa sen vaikutuksisista.

Pakit eli estyneisyys tanssia jonkun kanssa on itsetuntoiselle tanssijalle samma kuin huoltoasemalla ei satu olemaan paine ilma letkua tai unohdin ostaa kaupasta jotain.

Murhetta on turha kantaa jos jollekkin ei käy niin ei käy ja varmaan kyseessä on sen hetken tilanne ja mikäli jonkun henkilön kanssa ei halua tanssia on aivan oikein kun pyrkisi sen vaikka sopimaan kohteliaasti ettei jäisi jatkuvaa välttely/pakoilu/ epäily/luulemis/kuvittelu/vihjailu/arvailu ym peliä.

Kun ei odota ketään hakemaan eikä työnny ollenkaan vähänkään epäilyttävään haettavaan niin välttää monet ihmettelyt johon ei kannata tarttua kovin suurella "sydämmellä".

Tunteilu pois, aivot narikkaan ja kohti uusia tanssauskokemuksia!

• onneksi

jättää rauhaan. Tansseissa on monin verroin enemmän todella tanssitaitoisia naisia, jotka armotta hylkäävät tuollaiset yliarvostetuilla tanssitaidoillaan ratsastavat ressukat.

Kun tuollaisia sammakoita huulilta lipsuu, kertonee sen, millä tasolla taitosi ovat.

Onneksi naiset kauttalinjan kyllä tunnistavat nuo muilta sosiaalisilta taidoiltaan ala-arvoiset yksilöt.

"tanssitaitoisen miehen on varaa hylätä hiukankin vastenmielisiä merkkejä - tai sellaiseksi tulkittavia - osoittava nainen armotta"

Vonkaaminen on kivaa mutta torjuminen kovaa.
        Älä huoli kyllä sinutkin on huomattu.

• =DD
        Tallaajaa kirjoitti:

Periaatteillasi pärjäät kyllä lavalla paremmin kuin nuo tanssitaitonsa turvin itseään ylentävät, tepastelevat riikinkukkomiehet.

Tule lavalle vaan, ei siinä mistään nolaamisesta ole kyse. Pahemmin sen pubijuoman kanssa voi käy, kun nolaamisesta puhutaan. :)

Tuollaisia tasavertaista kohtelua kunnioittavia, kunnon miehiä lavalla tarvitaan, olisipa taas yksi oikea mies lisää.

• sitten..??

Entä sitten..? -jätä rauhaan, äläkä hae.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe