♥
kylmä syksyinen sade
vihmoo ulkona, ropisee
kodikkaasi ikkunalaudoilla
kahvin ja paahtoleivän
tuoksu alkaa hiljaa
leijua keittössä
hiljaa hipsuttelen
kirjoittamaan Sinulle
aamurunon
kuuma kahvi, aamulehti
aamuruno ja aamupusu
kuuluvat aamuusi,
kuin voi puuron silmään
mitäpä en tekisi,
että näkisin aamullay
pienen hymyn karehtivan
suupielessäsi
siitä alkaa minun
hyvä aamuni
aurinkoinen kirkasvalo
paistaa sydämeeni
Sinun hymysi myötä
♥
Sinun hymysi
10
528
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Murulla on vain tämä tavallinen, vanha aurinko..
mutta kaunis se on ja hymyilevä tänäänkin.
Kahvikin minulla on ja,,,jotain muutakin, mistä tulee - hymy. :)
Aurinkoinen runosi sopii siis hienosti tähän aamuun.
Siispä iloista syyskuun 10 pvää, padme_,
olkoon se lastattu kaikilla mukavailla mausteilla! :)- padme_amidala
..sain juuri tungettua puhtia tuoreeseen opiskelijaan viemällä aamupalan sänkyyn. On se kovaa tämä ihmisen elämä. Jostakin pitäisi sitä virtaskaa itseensäkin taas saada päivän töihin. Täällä satelee kylmää vettä ikävästi taivaan täydeltä. Niinpä sitä aurinkoa tuli laitettua runoon, että onpahan edes siellä.
Mukavaa päivänjatkoa sinullekin : )
- runo64-1
..olisivat aamut ilman padmen erikoisraportteja
suoraan rakkauden keskipisteestä aamupusujen
yms muun jälkeen.
hempeä,kaunis ja tunnelmallinen
on runosi.
tuttua ja taattua padmea
hyvä mestari padme!!!- padme_amidala
..nuo sinun runosi ovat myös odotettuja aamun avauksia. Lukijajoukkosi on runsas, minä yhtenä mukana. Mukava, että jaksat kirjoitella tänne. Tämän palstan rikkaus on runojen erilaisuus.
Kiitos ilahduttavasta kommentistasi ja mukavaa päivänjatkoa sinulle : )
- yks-Ämmä
olla pysyvästi onnellinen :)
- padme_amidala
..lukemattomia minuutteja, jolloin olen vähemmän onnellinen. Ne muutamat minuutit, jotka käytän runon kirjoittamiseen olen vähemmän onneton ajatellessani häntä, josta kirjoitan. Jos suinkin mahdollista yritän välttää synkeitä runoja. Omat suruni ovat ihan omiani, tuskin niistä kukaan haluaa lukea.
Syksyistä keskiviikon jatkoa sinulle : ) - surutkin
padme_amidala kirjoitti:
..lukemattomia minuutteja, jolloin olen vähemmän onnellinen. Ne muutamat minuutit, jotka käytän runon kirjoittamiseen olen vähemmän onneton ajatellessani häntä, josta kirjoitan. Jos suinkin mahdollista yritän välttää synkeitä runoja. Omat suruni ovat ihan omiani, tuskin niistä kukaan haluaa lukea.
Syksyistä keskiviikon jatkoa sinulle : )ole tarkoitettu jaettavaksi.
Ainakin mulla on tapana jakaa niin surut kuin ilotkin varsinkin ystävien kesken.
Mulla on eräs sellainen jota ajattelen usein.
- peres
Kaunis ja lempeä aamukuva
Voiko toinen parempaa odottaa
Onnellinen hän- padme_amidala
..mukavasta kommentistasi, joka ilahdutti tässä harmaassa aamussa.
Miellyttävää päivänjatkoa sinulle : )
mukava lukee aamupäivällä näin kaunista aamurunoa
aurinkoista päivää padmelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979