Missä mustavalkofilmejä voisi kehityttää? olisi kiva kun ei tarvitsisi itse alkaa niiden kanssa pimiössä ähertämään.
mustavalkofilmien kehitys
2
1280
Vastaukset
- ttt74
Kyllä valokuvaamot niitä kehittävät, kun vie niille filmin. Minulta tosin saisit edullisesti laitteiston kehitykseen ...
Täydellinen setti mv-valokuvien kehitystä varten. Sisältää kehityskoneen, valopöydän, pimiön lamppuja, kuvien leikkurit, kehitysastiat, valokuvapaperia, kehitysnesteitä ja ajastinkellon yms. Lisäksi mukaan joitakin valokuvausoppaita ja kansiollinen kameralehden numeroita. Mukana myös jotakin värikuvien kehittämistä varten, mutta en tiedä tarkemmin, kun en ole ammattilainen. Sarjalla pääsee heti kuvien kehittämisen alkuun negatiiveista – muuta ei tarvita. Voin lähettää sähköpostilla lisää kuvia tarvikkeista. - maassamme
lienee turun kyljessä
http://www.colorkolmio.fi/harrastekuva.htm
Ellei omakauppiaasi ole yhteistyösuhteessa tuonne niin soita ja kysy kuka on lähin diileri tai saapiko lähettää suoraa tekijälle.
Tuonne Rajalan Oskarin perikunnan firmaan on nykyisin keskittynyt huomattavan laaja laitetuonti ja tukkukauppa, Sigmasta Hasseliin, ja henkilöstöön siirtynyt kokeneita alan ammattilaisia edellisiltä maahantuojilta. Eikä miulle makseta mainonnasta, katselin vain tuttuja nimiä henkilöstöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784