mitä miehet hakevat 24 treffeissä?

hetkeksi en sulle rupia....

Reilu puoli vuotta uskaltauduin 24 treffit sivulle ja tapasin muutamia ihmisiä.Fiksuja ja mukavia miehiä tapasin,mutta monella on mielessä muuta kun se oikeanlaisen naisen hakeminen.Vai tapasinko vain niitä petiseuraa hakevia puoliskoja.Monet miehistä tuntuu roikkuvan vaan sivuilla eikä tunnu kelpaavan kukaan.Jos olet muuta kun hoikka ja täydellisen kaunis et kelpaa muuta kun juttuseuraksi.Moni hakee nykyään seuraa netin kautta,mikä on yleistä nykyaikana.Mitä mies siis haluaa treffisivuilta,ja siellä olevilta naisilta?Itse vaihdoin treffipaikkaa ja ihmiset tuntui olevan uudessa paikassa tosissaan hakemassa itselleen seuraa jopa elämänkumppania,eli kiinnostusta on muuhunkin kuin pedinlämmittäjäksi.Vai onko samat persoonat vaan kuluttamassa aikaa eri profiileina 24:ssa?Joskus paikan vaihto kannattaa ja ihmiset on erillaisia ja moni tositarkoituksella hakeva saa muutakin kuin hetken riemun osan itselleen,ehkä jopa sen elämänkumppanin!

25

2995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Ihan piruuttaan. En oikeestaan edes hae mitään, voi mennä toistakin viikkoa että jaksaa profiiliaan käydä kuikkaamassa. Mutta eipä täältä löydä mitään. Aika harva kuvallisistakaan profiileista sytyttää, 1%

• mies (27)

Minä etsin naista itselleni ja olen sitä hetken jo etsinyt tuloksetta. Täytyy kyllä myöntää, että koska tarjonta on hmm... sanoisko kirjavaa ja melko runsaasti, niin kyllä siinä ulkonäölliset kriteerit tulevat väkisellä esille. En tiedä onko rumasti sanottu, mutta kuvitellaan, että olet ravintolassa selaamassa ruokalistaa. Tiedät mistä pidät ja mistä et. Jotain uuttaa ja erilaista ruokaa voisit kokeilla, mutta haluat kuitenkin sitä samaa tuttua ruokaa, jota olet aina syönyt. En voi puhua kaikkien miestin puolesta mutta itselläni on ainekin tietty naiskuva päässäni, josta tykkään. Ja ei se ole kummoinen, normaali suomalainen nätti tyttö. En hae täydellistä prinsessaa, mutta sellaista joka kääntää pääni kun kohdalle sattuu. Sellaista jota HALUAA katsella joka päivä, ilta, aamu. JOS tälläiseen naiseen törmäisin treffipalstalla, niin se olisi menoa. Yrittäsin tosissani ja jos nainen olisi persoonaltaan, käytökseltään, tavoiltaan sellanen kun toivoisin, niin voisin tämän patoutuneen rakkauden hänelle vyöryttää ja tarjota aitoa rakkautta. Uskon, että kukaan nainen ei edes ymmärrä mitä minäkin pystyisin hänelle tarjoamaan, huoh! Edellisestä suhteesta muutama vuosi ja nyt olisin valmis, mut ei. Missä sinäkin piileskelet?

Eli tosissani näitä palstoja selailen. Ei kiinnosta seksin haku netistä. Kertonee paljon jo naisestakin, joka tekee samoin.

Helwetin viddu ! ! !

• sinäkin

sitten olet sellainen mies joka kääntää naisten päitä kadulla vastaan tullessa? Jos et ole, niin hukkaat aikaasi.

Kumma kuitenkin kun live-elämässä kelpaa ne vähemmän täydellisetkin, johtunee siitä että livessä myös persoonallisuus pääsee myös esille.

Tiedäthän että vaikka Elloksen-kuvastosta valitset tosi hyvännäköiset housut itsellesi, ei ne välttämättä sovi sulle ollenkaan.

• Matti Meikäläinen

Kaikki kaunis tahtoo kuolla; maa, ruoho, pensaat.. vaivaiskoivutkin.

Kannattaa ehkä kuitenkin etsiä jotain pysyvämpää.

• miehet hakee täydellistä

vaan täydellisyyttä ! en sano itseäni rumaksi mutta olen tavannut monta miestä ton palstankautta ja kaikki jotenkin tyhmiä tai muuten vammasia nörttejä, tai varattuja jo valmiiksi tai "vanha suola vielä janottaa".. toi viimeinen on tullut vastaan jo ainakin 3:lla joten kannattaa selvittää jo alussa ihan kunnolla millainen tapaus on kyseessä esim: puhelimes muutaman kerran jutellessa niin selviää millanen on tapaus

• Etsin naista ihan vakavassa tarkoituksessa.
      Ei haittaa vaika se nainen on vähän tukevampikin se on tarkeitä että juttu luistaa ja viihdytään yhdessä seksi tulee sitten bonuksena suhteen päälle .

• Epätietoinen25

Pussasitko kolmansilla treffeillä? (Muistan jostain toisesta keskustelusta, että olit menossa treffeille ja lupasit pussata tyttöä.) Haluu tietää :D

• Epätietoinen25 kirjoitti:

Pussasitko kolmansilla treffeillä? (Muistan jostain toisesta keskustelusta, että olit menossa treffeille ja lupasit pussata tyttöä.) Haluu tietää :D

"Asian vierestä
        Epätietoinen25

Pussasitko kolmansilla treffeillä? (Muistan jostain toisesta keskustelusta, että olit menossa treffeille ja lupasit pussata tyttöä.) Haluu tietää :D"

Pussasin ja tässä on pari viikkoo aika tiiviisti tapailtu tiedä mitä tästä viel tulee :)

• kuten naisetkin.

Ei voida yleistää "miehet sitä" tai "naiset tätä". Moni nainenkin on ns nirppanokka ja varmasti moni mies. Ihmiset voivat etsit kumppania millä perusteella tahansa. Jollekulle ulkonäkö on tärkeää, jolle kulle joku muu. Itse tuohon "joku muu" osastoon kuuluvana en ole kiinnostunut ihmisestä, joille ulkonäkö on hirveän keskeistä vaikka omassa ulkonössä ei mitään vikaa olekaan.

Ei voida sanoa mitä mies haluaa 24treffeillä naiselta, sillä jokainen haluaa asioita, joita pitää tärkeinä. Joku hakee elämänkumppania, joku seksiseuraa joku jotain ihan muuta.

• Treffaillut

Itselleni on osunut lähinnä ihan asiallisia miehiä, mutta valitettavasti se keskinäinen vetovoima on jäänyt puuttumaan. Kyllä he ainakin minun seulani läpi päässeenä etsivät itselleen pysyvää parisuhdetta. Se, etten minä ole kelvannut heille tai he minulle, tai jopa molemminpäin, on vain ikävä tosiseikka siitä, että suurin osa kaduilla kävelevistäkään ihmisistä ei sopisi kanssani suhteeseen.

Netti on ikävä muutamassa mielessä. Ensinnäkin siellä voi valkata. Kuka meistä ei haluaisi silmiä hivelevää ilmestystä elämäänsä? Tosielämässä ihastumiset voivat kohdistua hyvinkin yllättävään valintaan, kunhan opimme tutustumaan jonkin "sattuman" kautta. Netissä on ihan selkeästi "lihamarkkinat". Koska siellä ihmisestä lävähtää heti ilmoille ne asiat:

a) hän on halukas suhteeseen
      b) ulkonäkö
      c) muut luonteenpiirteet, jne. jne.

voimme valikoida heidät vaikkemme koskaan edes tavanneet heitä.
      Kuinkahan moni niistä miehistä joille en vastannut, olisi livenä vienyt jalat altani? En koskaan voi tietää, koska ensivalinta pintapuolisesti on tehty. Yksi väärä asia profiilissa... Ja hyvinkin helposti tulee siirryttyä seuraavaan, tietämättä koskaan millainen se toinen OIKEASTI on.

Itse uskon, että kohtaan sellaisen oikean ihmisen livenä. En halua taas vetää profiilia kehiin, toisaalta olen sen verran tyytyväinen elämääni ettei tarvitsekaan ketään heti löytää.

Yksi hauska havainto vielä suomi24:sta. Kun olin kuvaton, tietyt miehet kirjoittivat. Kun kuva ilmestyi profiiliin, nämä miehet häipyivät, ja aivan uudenlaiset, erilaiset ilmestyivät tilalle.
      Mitä se kertoo? Kohderyhmä A olisi ollut minulle pettymyksentäyteisiä treffejä... =/

• miettimään

"Yksi hauska havainto vielä suomi24:sta. Kun olin kuvaton, tietyt miehet kirjoittivat. Kun kuva ilmestyi profiiliin, nämä miehet häipyivät, ja aivan uudenlaiset, erilaiset ilmestyivät tilalle.
        Mitä se kertoo? Kohderyhmä A olisi ollut minulle pettymyksentäyteisiä treffejä... =/"

Pakko kysyä, mitä mahdoit tarkoittaa tuolla viimeisellä lauseella ?

• Asiallisia Miehiä
        miettimään kirjoitti:

"Yksi hauska havainto vielä suomi24:sta. Kun olin kuvaton, tietyt miehet kirjoittivat. Kun kuva ilmestyi profiiliin, nämä miehet häipyivät, ja aivan uudenlaiset, erilaiset ilmestyivät tilalle.
        Mitä se kertoo? Kohderyhmä A olisi ollut minulle pettymyksentäyteisiä treffejä... =/"

Pakko kysyä, mitä mahdoit tarkoittaa tuolla viimeisellä lauseella ?

Yksinkertaistettuna:

Kohderyhmä A: miehet jotka ensin kirjoittivat minulle näkemättä kuvaani, kun näkivät, lakkasivat kirjoittamasta

Kohderyhmä B: miehet jotka alkoivat kirjoittaa minulle vasta kun näkivät kuvani

Joten kohderyhmä A, joka ensin kirjoitteli kanssani, ja mikäli eivät olisi nähneet minua vasta kun elävässä elämässä, eivät todennäköisesti olisi kiinnostuneet minusta treffeillä, koska kuvani nähtyään kiinnostus selkeästi lakkasi kuin seinään

• selkis
        Asiallisia Miehiä kirjoitti:

Yksinkertaistettuna:

Kohderyhmä A: miehet jotka ensin kirjoittivat minulle näkemättä kuvaani, kun näkivät, lakkasivat kirjoittamasta

Kohderyhmä B: miehet jotka alkoivat kirjoittaa minulle vasta kun näkivät kuvani

Joten kohderyhmä A, joka ensin kirjoitteli kanssani, ja mikäli eivät olisi nähneet minua vasta kun elävässä elämässä, eivät todennäköisesti olisi kiinnostuneet minusta treffeillä, koska kuvani nähtyään kiinnostus selkeästi lakkasi kuin seinään

No jaa. Miehenä minulla on päinvastaisia kokemuksia. Siitä, näkeekö mies kuvaasi tai ei, tuskin voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Itse olen tottunut deittailemaan vain kuvattomia naisia jo siksikin, että moni kuvalla varustettu profiili kertoo jo itsestään enemmän kuin tuhat sanaa.

• lisäys
        selkis kirjoitti:

No jaa. Miehenä minulla on päinvastaisia kokemuksia. Siitä, näkeekö mies kuvaasi tai ei, tuskin voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Itse olen tottunut deittailemaan vain kuvattomia naisia jo siksikin, että moni kuvalla varustettu profiili kertoo jo itsestään enemmän kuin tuhat sanaa.

Monessa kuvalla varustetussa profiilissa tuntuu olevan pientä epäsuhtaa kuvan ja tekstin välillä. Mistä lie sekin johtuu ???

• kuva ja teksti ei täsmää
        lisäys kirjoitti:

Monessa kuvalla varustetussa profiilissa tuntuu olevan pientä epäsuhtaa kuvan ja tekstin välillä. Mistä lie sekin johtuu ???

No olihan se minulle melkoinen järkytys, kun lähestulkoon jokainen jonka kanssa vaihdoin sanasen lakkasi kirjoittamasta kun kuva ilmestyi profiiliin. Yhden olisin ymmärtänyt, mutta että enemmän...

Ilmeisesti toivoivat enemmän kuin saivat. En voi väittää että olen mikään missi, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Uskon kyllä, että näin hauska nainen saa seuraa... Jonakin päivänä. =)

• tarkoitin lähinnä sitä
        kuva ja teksti ei täsmää kirjoitti:

No olihan se minulle melkoinen järkytys, kun lähestulkoon jokainen jonka kanssa vaihdoin sanasen lakkasi kirjoittamasta kun kuva ilmestyi profiiliin. Yhden olisin ymmärtänyt, mutta että enemmän...

Ilmeisesti toivoivat enemmän kuin saivat. En voi väittää että olen mikään missi, mutta ihan mukiinmenevä kuitenkin. Uskon kyllä, että näin hauska nainen saa seuraa... Jonakin päivänä. =)

... että profiilin tekstin ja kuvan välillä on ristiriitaisuuksia.

Esimerkiksi:

- Nainen kertoo, että baarielämä ei nappaa ja on raitis, silti kuvassa poseerataan tuoppi kädessä. Luulisi, että ilmoitukseen löytyisi parempiakin kuvia...

- Nainen ei ole hakemassa seikkailua eli seksiseuraa, mutta jos kuva olisi kolmiulotteinen, rinnat pursuisivat siitä ulos. Toisin sanoin, on laitettu ilmoitukseen ns. tyrkkykuva.

Nämä on jääny mieleen naisten ilmoituksista. Toki tämä ei ole vain naisille tyypillistä. Samaa häröilyä löytyy varmasti myös miesten ilmoituksista.

• kertoo...

Sivuilla näkee paljon niitä naisia, jotka ovat roikkuneet täällä monta vuotta. Itse olen toista kertaa ja joskus käynyt "kurkkimassa" sivuja
      ilman omaa profiilia. Jotkut naiset samalla tekstillä, vihreä palaa aina kun itse käyn katsomassa löytyisikö uusia tulokkaita.

Olen tavannut monta naista ja yhden kansssa alkoi
      ja loppui puolen vuoden suhde. Enää en suostu tapaamiseen, jollen ole varma, että on ainakin mahdollista ihastua.
      Se, että "ei kelpaa kukaan" johtuu vain yksinkertaisesti siitä, ettei ole osunut kohdalle
      omalla paikkakunnalla sitä joka sytyttäisi, tai edes alkaisi kiinnostamaan. Eihän seurustelua kannata aloittaa seurustelun vuoksi.

Ulkonäkö-kriteeritkin ratkaisevat. En tarkoita,
      että naisen pitäisi olla aina mikään ns. kaunotar.
      Mutta joku/jotkut asiat ulkonäössäkin pitää miellyttää, on kaunis tai ei. Persoonallisuus on
      yksi kriteeri. Pitää sytyttää persoonansa kautta, ei pelkästää ulkonäön. Ulkonäössä voi joskus miellyttää yllttävätkin jutut.

Samat ihmiset ne on joka palstoilla.

• omaa profiilia

et voi kurkkia kovinkaan montaa naista. Kun joudut joko kirjautumaan sisään tai sitten aloittaan alusta.

• tosi monta
        omaa profiilia kirjoitti:

et voi kurkkia kovinkaan montaa naista. Kun joudut joko kirjautumaan sisään tai sitten aloittaan alusta.

profiilin etusivua näkemään ja sen perusteella jo näkee kiinnostaako yhtään, vähän, vai enemmän...
        Ja "sisälle" pääsee katsomaan muutaman..joten kyllä siinä aika pitkälle pääsee. En ole kiinnostunut profiileista, joissa lukee tyyliin "Heippa sinä", eikä mitään muuta. Enkä profiileista joissa lukee tietyt fraasit. Kyllä sen näkee heti onko mitään persoonallista tai älykästä tai oikeesti hauskaa
        "tarjolla".

• Tiedän kyllä..

Vittu!!!!!!!!!

• Nimetön

Sitä elämänkumppania...

Hienosti joku mainitsikin jo tuo julman puolen netissä! Eli sen valinnan varaa on, vai onko? Moni sitä tekee ja pinnallisuudella on suuri rooli näissä karkeloissa. Toisaalta kun ajattelee, että täällä on varmaan suhteessa 75% miehiä ja 25% naisia, niin tulee uusi pulma matkaan. Naisilla on suuri määrä mistä valikoida! Kun taas miehillä vaikeaa löytää ketään vähäisen tarjonnan mukaan! Ja siihen kun lisää sotkemaan ne pelimiehet ja naiset niin vaikeammaksi käy.

Suurin osa varmaan odottaa tilannetta jossa ihastuisi. Toisaalta se arkinen elämä tulee varmasti joskus vastaan! Sen takia itse pyrin katsomaan asioita vähän pidemmälle. Eli kyselen asioita joita pidän itse tärkeänä. Moni onkin jo pariin viestiin lopettanutkin, koska varmaan kuulostaa tylsältä! Tosiasiat ovat kuitenkin tärkeitä joita ei voi ulkokuorella paikata!

Kannattaa ottaa avoimempi meininki hakemiseen, kun koskaan et voi tietää mitä menee ohitse. Ei sitä hetkessä kenestäkään voi sanoa mitään!!

• Karu todellisuus

Sitä oikeaa tietysti. Olen kokeillut nettiä muutaman kerran, ja todennut sen turhaksi. Kaiken lisäksi, niitä seksiseuran hakijoita on myös naisissa. Se on täysin arpapeliä, kohtaatko sitä oikeaa etsivän naisen vai ei.

• Kuvitus____

Seksiä, seksiä ja seksiä....

• minäkin reppana

luulin,et tulevaisuus alkais näyttää valoisemmalta,ja siksi olen nytkin tätä ihmevempainta näpyttelemässä.kiitos kun paljastitte kylmän totuuden,et kaikkialla pyörii samat henkilöt joilla pallo aikalailla hukassa.

• ..pyörin täällä, itseä ei todellakaan irtosuhteet kiinnosta. Ongelma on lähinnä se, että naisilta ei oikein saa vastakaikua. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1529
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      961
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe