Uutena oululaisena kuulin juttua, että jostain löytyisi mesta, jossa soitetaan HC:ta ja elektronisempaa musiikkia. Paikan nimi pääsi lipsahtamaan ohi kylläkin. Apuja löytyykö, vai oliko täysin villi huhu? :)
Oulun baareja?
9
1308
Vastaukset
- asdf-71
En ole varma mutta Valkealinnan radan puoleisessa päässä on HTC ja sen seinämainokset vaikuttavat teknolta, trance tms.
Paha sanoa, en ole koskaan käynyt.. - mainostamisessa
hah hah hah hah haaaaaaaaaaaa!
Ite kysyy ja kohta ite vastaa tai joku "avulias" höhlä
mainostaa kieron "kyselijän" puolesta :D - sinne vaa!!!
Timpan mesta on kyllä kunnon baari!! Musiikki on kunnon HC:ta meno vielä hardcorempaa!!seuraavana aamuna heräätki jo jonku sykkivä suussasi!!
- asdf-71
Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.
Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa. - asdf-71
asdf-71 kirjoitti:
Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.
Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa.Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.
Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.
T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin??? - semmoinen
asdf-71 kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.
Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.
T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin???Timpan mesta on Myllyojan räkälä, ei pahalla. :) Siellä ne puliukot makailee ruohikolla ilman housuja ja ottaa toisilta sykkiviä suuhun. Aamulla sitten tuleeki mietityksi että mitä helvettiä tulikaa tehtyä edellisenä iltana:D
- Eetu 854
Nuclear Nightclub on kyllä surkein paikka missä olen käynyt,jopa raudaskylän sika baarissa on parempi meno. Olen kiertänyt ympärin maailmaa ja missään en on nähnyt niin tissiposki portsareita kuin tässä kyseisessä paikassa.Huomasin myös ett eräs ravintolan tuleva asiakas (täysin selvä),joka ontui vähän toista jalkaa .Ei päästetty sisälle kun oli "niin huono kunto".Näin Nuclear Nightclubissa.
- tulilehto
Onkohan jossainpäin oulua strippibaaria?
- on111
Underground Dreams , Hallituskadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712