Mitä Kappaleita osaatte soittaa kitaralla? Minä ainakin osaan ainoastaan Hot Wheels kappaleen ja oon soitanut kitaralla 5 kuukautta. Ja mistä saa Roadrunner tabullatuurit koknaisena?
Tabulatuurit
5
1455
Vastaukset
- Elmeri
Tabulatuurien kirjoittaminen on aika työlästä ja vaikeaa varsinkin soolojen osalta.Suosittelisin korvakuulolta opettelemista. Tietokoneessa voi käyttää esim. Transcribe tai Cool Edit nimisiä ohjelmia joilla voi hidastaa ja toistaa samaa kohtaa loputtomiin. Transcribe on juuri siihen tarkoitukseen tehty.
- Mr.Rock 'n' Roller
Miten opettelet korvakuulolla ja mistä tuon Transcriben ja Cool Editin saa?
- Elmeri
Mr.Rock 'n' Roller kirjoitti:
Miten opettelet korvakuulolla ja mistä tuon Transcriben ja Cool Editin saa?
Netistä kyllä löytyy ainakin yksi ilmaisohjelma(Audacity) joka muistuttaa Cool Edittiä mutta en tiedä onko siinä kaikki samat toiminnot.Onhan tietysti myös näitä piraattijuttuja mutta silloin voi tulla virus mukana!
- 'ä¨åö-.
Hurriganesilta on julkaistu nuottivihkoja. Uutena niitä ei enää saa mutta esim. huutonetistä niitä kannattaa kytätä.
- C,Am,F,G
Varsinaisia tabulatuureja ei taida löytyä kuin Get on-nuottivihosta, josta löytyy sooloista lähtien tarvittavat merkinnät. Kirjan sisältö: Get on, It ain't what you do, Chinatown, 11th street boogie, Crazy days, An awful crime, Find a lady, Hot wheels, Just for you ja Bourbon street.
Nuottivihkoja on julkaistu myös ainakin 10/80 ja Hot wheels-levyistä, mutta niissä on kitaristin iloksi vain soinnut, jotka löytynevät pienen harjoittelun jälkeen ilman nuottivihkoakin. No, onhan niissä sanatkin. Ihan oikeaksi englanniksi!
Kaikkihan me luullaan jotain osaavamme, itse osaan rämpyttää suuren osan, siis noin suurinpiirtein. Asennetta on enemmän kuin taitoa. Sooloja en kehtaa osaavani kuin "sinnepäin". Mutta se jonkin jutun löytämisen riemu.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774