antavatko valokuvat

totuuden

siitä miten rumia myös kuvattomat ovat?

siis löytyykö kuvattomien profiilien takaa keskimäärin yhtä rumia tyttöjä kuin kuvallisista?
(puhun lähinnä 16-25 vuotiaista)

jos totuus on näin ikävä, en todellakaan jaksa ruveta yrittämään kuvattomia. kuvallisissa voi ainakin heti alkuunsa karsia sen 80% pois.

7

1144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvattomuuteen

Luultavasti useimmilla on jokin syy, miksi eivät pistä kuvaa. Joillain se on "rumuus", niin subjektiivista kuin tuo onkin. Sitten on myös niitä kuvattomia, jotka ovat "liian kauniita", eli eivät pistä kuvallisia profiileja, koska niihin on tullut vastauksena vain hillitön määrä seksinvonkausviestejä. Tai kauniit naiset voivat olla hyvinkin epävarmoja siitä, haluaako mies hänet luonteen vai ulkonäön takia ja siksi haluaa ensin tutustua, ennen kuin vaihtaa kuvan. Sitten on niitä, jotka ovat julkisessa ammatissa tai muuten työkseen paljon esillä, eivätkä sen vuoksi halua laittaa kuvallista profiilia.

• heh heh.......otappa selvää...

jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja jossain nettipervossa liikaa pahaa.Hakee vaan kohdetta jota hyväski käyttää.
        Kauneus se on katsojan silmissä.

• nainen..kuvaton..

Tällä hetkellä semmosta oikein komeaa ja haluttavaa ei oo ees netissä.Netin ukot on hirveitä..Kuvattomissa löytyy komeita, ja siel ne oikeesti onkin..namut,mutta kun kumppania hakee pitää olla muitakin kriteereitä pelkkä pärstä ei riitä onneen:-)))).

Ja ainahan kuvan voi laittaa maililla jos kiinnostaa enempi se toinen.Toisaalta herää kysymys hakeutuuko nettiin ne ihmiset jotka ei muuten löydä seuraa??ainakin 98%on niin.Eli kuvien valittajat on jotain kierrättäjiä ja muuta peliihmisiä.Niistä kannattaa pysyä naisten kaukana.Olevinana hyvännäköstä jne ja kissankuilut..omahyväsyyden tavottelua.Pitäskö sanoo olevinaan komeelle et mees saunan taa ja ..:-)))))jos viitsis.....heh hehehhe.......
      Jokainen päättää mielessään mikä on kaunista ja ei.

• olen (m)..

Koska mulla ei ole mitään hävettävää, jos oma pärstä on profiilissa. Enkä jaksa alkaa pelleilemään kuvien kanssa, siinäpähän heti näkee akat miellyttääkö vai ei? Enkä uskoisi että mun profiilia kävis noin 5 naista viikossa katsomassa, jos olisi kuvaton profiili!?!?

• satojatuhansia

"Rumia" ihmisiä, jotka ei ikinä saisi seuraa kuin netistä on sinun "logiikkaasi". Täällä on eronneita ihmisiä ja paljon, joilla jo ikää sen verran, ettei
        meistä kukaan voinut parikymppisenä edes ajatella, että joskus on joku "netti" jonka kautta voi tutustua naisiin/miehiin. Että eiköhän meistä aika
        moni ole sitä seuraa saanut ennenkin ja usein ihan muualta kuin netistä:) Tämä on vain yksi tapa seuranhakuun.
        Millaistakohan miestä etsit? Yhtä hyvin voi sanoa: akat ovat hirveitä. Olen tavannut molempia, ja kyllä ne isoimmat pettymykset on löytyneet kuvattomista. Tosin nykyään en enää suostuisi tapaamaan jos en kuvaa ole nähnyt.
        Eiköhän ne kuvattomat ole just niitä pelimiehiä ja
        vonkaajia ja liitoissa olevia suurin osa!
        Kuka liitosa olija uskaltaisi laittaa kuvansa näkyville??
        Outoa on logiikkasi!

• ... otan kontaktia mieluummin kuvallisiin, koska tällöin ei sitten tule pettymyksiä tahi, tule kulutettua turhaa energiaa jos neiti ei satukkaan olemaan miellyttävän näköinen. On toki noista kuvattomistakin löytynyt nättejä tyttöjä.
      Kuulostan kauheen pinnalliselta. :|

• Ex-nettideitti

Tapailin aina kuvattomia miehiä. Noin viidestä miehestä kaksi oli varsinaisesti komeita, loput tavallisia joissa joku ulkoinen piirre häiritsi muttei vaikuttanut kuitenkaan lopulliseen valintaan.

Makuasioista ei voi kiistellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe