Kun saa vain parempitasoisempia?

Audreyhh

Miksi huomaan joka paikassa, että miehet joiden kanssa pyörin ovat aina niitä itsevarmimpia ja komeimpia tapauksia mitä löytyy? Nyt puhun varsinkin baari-illoista. Tämä on ehkä omaa epävarmuuttani, mutta miksi he haluavat aina jutella kanssani?
Tuntuu vaan, että kun esim. työpaikalla(olen isossa firmassa) näkee näitä miehiä, niin he eivät hirveästi noteeraa, mutta sitten kun baarissa näen heitä, niin he tulevat luokseni ja kehuvat minua maasta taivaisiin kuinka upea olen ja kuinka ujouteni on niin seksikästä jne.jne.

Onko tuo yritys saada seksiä vai mahtavatko he oikeastikin tarkoittaa sitä, että ujous on viehättävää?

Olen vain jotenkin nyt hyvin hämmentynyt, sillä viikonloppuna oli ystävän polttarit, jonne tuli paljon porukkaa työpaikaltani, niin vietin lähes koko illan yhden työpaikkamme ehkä vetovoimaisimman henkilön kanssa. Ja täytyy myöntää, että pussailtiinkin vähän. Tämä ei siis ole eka kerta.

Näytänkö vain helpolta pillulta tietynlaisen ujouteni vuoksi?

5

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jag12

Miehenä jos aikoo saada naiselta, kannattaa suunnata omaa tasoa alempien suuntaan. Silloin nainen saa tasokkaamman miehen ja mies seksiä. Kumpikin voittaa.

Kaipa se on niin, että itsevarmoja pelimiehiä on niin paljon suhteessa iskettävän oloisiin naisiin, että tuollainen aloittajan mainitsema asetelma syntyy.

• Auts (N)

Töissä sinua ei noteerata, mutta baarissa kyllä. Vaikuttaa pahan kerran siltä, että olet tarpeeksi nätti ja tarpeeksi helppo, mutta ketään ei kiinnosta, onko päässäsi yhtään mitään.

Pieni pussailu kuvailemassasi tilanteessa tarkoittaa sitä, että seuraavalla kerralla on tarjolla kummallekin enemmän. Olet siis duunissa edelleenkin ilmaa, mutta pöksyihin kyllä pyritään.

Jarrua nyt. Jos joku on sinusta kiinnostunut muunakin kuin helppona sänkyseurana, he kyllä lähestyvät sinua selvin päin muuallakin kuin baarissa - ja puheenaiheet koskevat muita juttuja kuin upeuttasi ja seksikkyyttäsi.

• -niinukka

että ujous on aika lievää sorttia, sillä viestistä paistava itsekehu ja todellinen ujous taitaa sulkea toisensa pois...

• Mieti mitä haluat

No jos sinusta ei olla selvinpäin kiinnostuneita, mutta baarissa/muuten huppelissa
      alat muka olemaan kovinkin ihana, niin kyllä se pelkkään pillunmetsästykseen
      pahasti viittaa.

Kuten joku jo sanoikin: Jos haluaa maksimoida mahdollisuuden intiimiin
      kanssakäymiseen baari-illan päätteeksi, kannattaa yrittää hiukan
      vaatimattomamman näköisiä naisia. He ovat luultavasti otetumpia
      komean miehen lepertelyistä kuin huikean kaunis nainen, jonka perään kuolataan
      joka paikassa.

• ... voisin ehkä jopa vannoa, että seksiä havittelevat. Tosin tämähän ominaisuus kuuluu suurimpaan osaan miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe